ترفندهایی در مورد بازی پر طرفدار پابجی با استفاده از یوسی پابجی

فرصت‌های زیادی برای سرگرمی‌ها وجود دارد که می‌توانید در خانه خود انجام دهید، اما بسیاری از آنها

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

فرصت‌های زیادی برای سرگرمی‌ها وجود دارد که می‌توانید در خانه خود انجام دهید، اما بسیاری از آنها مطمئن نیستند که چگونه شروع کنند. اگر می‌خواهید سرگرمی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید، باید علایق خود را پیدا کنید. چگونه فرآیند را شروع می‌کنید؟ این مقاله نکاتی دارد که به شما کمک می‌کند بهترین سرگرمی را برای خود پیدا کنید.

ماهیگیری یک سرگرمی آرامش بخش است. شما فقط به چند منبع و یک مکان ماهیگیری عالی نیاز دارید و آماده حرکت هستید. سپس باید مطمئن شوید که مجاز به ماهیگیری در مناطق خاصی هستید یا اگر به مجوز نیاز دارید. اگر حتی یک بار هم به ماهیگیری بروید، متوجه خواهید شد که این یک فرار از روزهای شلوغ شما است.

آیا در سرگرمی خود از قیچی استفاده می‌کنید؟ اگر چنین است، مهم است که قیچی خود را مرتباً تمیز کنید. پس از هر بار استفاده، هر گونه چسبی را که روی آن‌ها جمع شده است، پاک کنید. برای شستن آنها مانند ظروف از آب و صابون استفاده کنید. می‌توانید از مقداری استون برای حذف هر چیزی که چسبناک است استفاده کنید.

عشق خود به فوتبال را به یک سرگرمی سرگرم کننده تبدیل کنید. این را می‌توان بدون ترک آسایش خانه انجام داد. فقط چند دوست را دور هم جمع کنید، تیم فانتزی خود را پیش نویس کنید و عملکرد تیم خود را در طول فصل نظارت کنید.

مطمئن شوید که سرگرمی شما تمام وقت شما رانمی‌گیرد. سرگرمی‌ها فوق العاده هستند، اما باید به مسئولیت‌های مهم دیگری نیز بپردازید. اگر سرگرمی شما مانع از انجام مسئولیت‌ها می‌شود، ممکن است مجبور شوید آن را کاهش دهید.

راه‌اندازی فصل ۴ پابجی موبایل، رویال پاس، و آخرین ویژگی‌ها برای سرگرمی هرچه بیشتر شما:

 Player Unknown’s Battlegroundsیا پابجی نسخه موبایل خود را برای فصل چهارم به‌روزرسانی می‌کند. به‌روزرسانی برای همین نیز توسط این شرکت از طریق توییتر تأیید شده است. فصل سوم بازی Battle Royale که عموماً با نام پابجی شناخته می‌شود، در 18 نوامبر به پایان رسید. فصل 4 پابجی موبایل شروع می‌شود و ویژگی‌های جدیدی به همراه خواهد داشت. به دست آوردن یوسی پابجی پس از گذراندن مراحل مشخص و برای خرید پوسته‌ها و اقلام مختلف بازی که قفل دارد، استفاده می‌شود. برای باز کردن قفل بعضی از بخش‌های بازی نیز از یوسی پابجی استفاده می‌شود.

 

بازیکنان جدید و موجود باید توجه داشته باشند که آخرین نسخه پابجی رتبه‌بندی و امتیازات فصل 3 را در نظر نمی‌گیرد، به این معنی که همه با یک لیست تمیز و فرصت برابر برای کسب رتبه شروع می‌کنند. کاربران می توانند از فصل آینده پابجی انتظار سناریوهای مختلف بازی، نقشه های بهبود یافته و موارد دیگر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: آیا به فکر وارد شدن به یک سرگرمی مانند بازی پابجی هستید؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن