تا چه اندازه با کلش آف کلنز آشنایی دارید؟

بازی کلش آف کلنز یک تحول جدید در میان بازی های آنلاین و به روز در دنیا به وجود آورده است. نحوه طراحی و داستان

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1400

بازی کلش آف کلنز یک تحول جدید در میان بازی های آنلاین و به روز در دنیا به وجود آورده است. نحوه طراحی و داستان به کار رفته در بازی به گونه ای است که گیمر را مجذوب خود می کند که نوعی وابستگی و اعتیاد شدید در او به وجود می آورد.

بازیکن های زیادی در سراسر دنیا پیگیر این بازی هستند و چه بسا هزینه های هنگفتی را نیز برای به دست آوردن سکه های بازی مصرف می کنند. از تاریخچه این بازی اگر بخواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگویم که سازنده این بازی شرکت سوپرسل است که اکنون در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجرا است. گستردگی دامنه کاری بازی کلش آف کلنز موجب جذابیت بیشتر بازی در دنیا شده است.

نحوه بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز بر اساس یک مجموعه داستان تنظیم شده که در آن بازیکن هر قسمت از داستان را با یک استراتژیک خاص دنبال می کند تا در نهایت بتواند با از بین بردن تمامی رقیبان، تنها خود در بازی زنده بماند.

در این بازی چندین کلن یا همان قلعه وجود دارد که گیمر با پیوستن به بازی به عضویت یکی از این قلعه ها در می آید. وظیفه اصلی گیمر مواظبت از قلعه و امکانات موجود در آن است، یعنی او باید بتواند با دسترسی به تجهیزات پیشرفته از دارایی های خود دفاع کند.

اهمیت به دست آوردن سکه در بازی کلش آف کلنز

توجه داشته باشید که شما برای ساخت قسمت های مختلف قلعه خود و همچنین توان مقابله با حریف، باید سکه داشته باشید. حال سوال اینجاست که سکه ها را از کجا به دست آوریم؟

برای به دست آوردن سکه ها باید بتوانید به دارایی های دشمن حمله کنید و آن ها را برای خود تصاحب کنید. با شکست دشمن و یا گذر از هر مرحله تعداد سکه های مشخصی به شما تعلق می گیرد. البته روش دیگری برای کسب جم های بازی کلش آف کلنز موسوم به روش پولی وجود دارد. در این روش شما در یک سری فروشگاه های درون برنامه با پرداخت مقدار هزینه ای اقدام به خرید بسته های جم می کنید.

بازی تک نفره و چند نفره در کلش آف کلنز

در این بازی امکان بازی کردن تک نفره و یا گروهی نیز فراهم شده است. در بازی تک نفره شما با ورود به بازی به یک قلعه با حریف تصادفی دعوت می شوید. استراتژی شما در بازی تک نفره اینگونه است که برای به دست آوردن غنیمت جنگی به قلعه های اطراف حمله می کنید.

 

در بازی چند نفره شما می توانید با گروه های چند نفره یک نقشه طراحی کرده و آن را برای شکست رقیب اجرا کنید. در این نوع از بازی امکان چت گروهی بین گیمر ها در سراسر جهان نیز فراهم شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن