تاثیر ارز رایج یوسی در بازی پابجی به چه صورت است؟

بازی های آنلاین بسیاری وجود دارد که علاقه مندان به این بازی ها با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب می کنند، یک

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

بازی های آنلاین بسیاری وجود دارد که علاقه مندان به این بازی ها با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب می کنند، یکی از این بازی های پرطرفدار جهانی، بازی پابجی است، از این رو در این بخش تاثیر ارز رایج یوسی در بازی پابجی مورد بررسی قرار گرفته شده است.

بازی پابجی چگونه است؟

بازی بسیار مهیج  PUBG mobile از سری بازی های پرطرفدار بتل رویال جهانی است که تاکنون میلیون ها بازیکن را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

در بازی پابجی 100بازیکن از یک هواپیما با چتر بر روی یک جزیره متروکه فرود می آیند که پس از فرود باید برای بقا تلاش کنند، دیگر بازیکنان را از میان بردارند و در نهایت برنده بازی شوند.

زمانی بازی تمام می شود که تنها یک بازیکن باقی بماند، شروع و اتمام این بازی اصلا وقت گیر نیست زیرا همه 100 نفر درحال کشتن یک دیگر هستند لذا این بازی در کمتر از 40 دقیقه به پایان می رسد و بازیکنی برنده خواهد شد که زنده بماند و در بازی های دو نفره و چهار نفره نیز اگر هم تیمی ها هم زنده بمانند بازیکنی اول می شود که بیشترین تعداد را کشته باشد.

در این بازی مانند دیگر بازی های بتل رویال بازیکن با پرداخت درون برنامه ای میتواند برخی از آیتم های ویژه بازی را جهت زنده ماندن و پیروز شدن بر رقبا خریداری کند.

یوسی بازی پابجی چیست؟

در بازی آنلاین پابجی موبایل جهت ارتقا سطح بازی و به دست آوردن امکانات و تجهیزات آن یک ارز یا همان پول رایج وجود دارد که نام آن یوسی(UC) می باشد، بسیاری از بازیکنان بازی پابجی یوسی را به نام دلاربازی‌ می ‌شناسند اما تفاوتی میان این دو وجود ندارد.

به کمک یوسی بازی پابجی بازیکن می‌تواند سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهد و همچنین با خرید آن می تواند در یک سری از رقابت های ویژه شرکت کند و بخشی از ماموریت ‌های خاص را کامل کند.

یوسی بازی پابجی چه تاثیری در بازی دارد؟

با یوسی بازی پابجی می توان اقدامات زیر را انجام داد:

خرید آیتم های مختلف:

بازیکن به کمک یوسی می تواند آیتم های ویژه ای را برای کاراکتر خود و همچنین سلاح ها و سایر تجهیزات نظامی را خریداری کند و به واسطه آنها قدرت خود را افزایش دهد.

شرکت در رقابت های رویال پس :

بازیکن به کمک یوسی می تواند در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کرده و ماموریت های خاصی را کامل کند، جهت شرکت در این رقابت ها بازیکن باید یک تعدادی یوسی که توسط خود بازی تعیین شده است را بپردازد.

هنگامی که بازیکن در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت می کند چنانچه بتواند کلیه ماموریت ها را کامل کند، به همان اندازه که یوسی پرداخت کرده و یا چند برابر مقدار یوسی که پرداخت کرده به بازیکن به عنوان پاداش یوسی تعلق خواهد گرفت.

همانطور که اشاره شد یوسی تاثیر زیادی در بازی پابجی دارد لذا بازیکنان این بازی همواره در تلاش هستند که بتوانند یوسی بیشتری را به روش های مختلف کسب کنند.

به منظور دریافت تعداد یوسی مورد نیاز خود می توانید از سایت های معتبر فروش ارزهای درون بازی، یوسی دریافت کنید، برای این کار کافی است که هزینه تعداد یوسی مورد نیاز خود را پرداخت کنید.

راه های مختلفی برای کسب یوسی پابجی وجود دارد اما ساده ترین و راحت ترین روش، خرید یوسی از سایت های فروش ارز بازی های آنلاین می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن