به عنوان یک گیمر روش های به دست آوردن ویباکس را بدانید

بازی های آنلاین در همه سنین طرفداران خاص خود را دارد و جذابیت آن ها به حدی است که بسیاری از افراد ساعت های زیا

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

بازی های آنلاین در همه سنین طرفداران خاص خود را دارد و جذابیت آن ها به حدی است که بسیاری از افراد ساعت های زیادی از شبانه روز خود را به انجام آن اختصاص می دهند. بازی فورتنایت از آن بازی های محبوب در دنیاست که افراد با رده های سنی مختلف، از بازی کردن آن لذت می برند. ویباکس در بازی فورتنایت حرف اول را می زند و داشتن تعداد زیادی از آن، گیمرها را به لول های بالاتر ارتفا می دهد.

برای به دست آوردن ویباکس روش های زیادی وجود دارد که اگر یک گیمر هستید، باید آن ها را کاملا بشناسید. اما اگراین چنین نیست، جای نگرانی وجود ندارد زیرا در این مطلب روش های به دست آوردن ویباکس را بررسی کرده ایم.

 
   

 

 

معرفی بازی فورتنایت در یک نگاه

یکی از بازی های ساخته شده در سبک اکشن و جنگی بازی فورتنایت است که کمپانی مشهور اپیک گیمز آن را ساخته است. در این بازی گیمرها در یک جزیره برای زنده ماندن و بقا تلاش می کنند که یک رقابت چند نفره به حساب می آید.

ابن رقابت ها در یک جزیره اتفاق می افتد که نهایتا فردی پیروز است که تنها فرد زنده در جزیره باشد. این نبرد نیاز به سلاح های جنگی، ساختن سرپناه و غیره دارد تا در بین ۱۰۰ نفر کاراکتر موجود در جزیره زنده باقی ماند. البته زیبایی این بازی و حساسیت آن با کوچک تر شدن محوطه رقابت اوج می گیرد و هیجان بازی را بالاتر می برد.

لطفا بخوانید: چه سیاست هایی در تعیین قیمت پکیج های ویباکس در بازی فورتنایت دخیل است؟

در بازی فورتنایت کاراکتر در ابتدای رقابت سلاحی را به همراه ندارد و باید در محوطه نبرد، این سلاح ها را جمع آوری کرد که داشتن سلاح های جنگی، به واسطه پرداخت ویباکس امکان پذیر است.

نقش ویباکس در بازی فورتنایت

در میدان رقابت فورتنایت نیاز به سلاح و تجهیزات دارید که باید آن ها را در ازای یک عنصر ارزشمند بازی به دست آورید. در بازی فورتنایت این عنصر ارزشمند، ویباکس نام دارد و به اصطلاح پول و ارز بازی محسوب می شود.

طراحی بازی فورتنایت به این صورت است که امکانات و آیتم های جدید، مرحله به مرحله و با پرداخت پول بازی در اختیار گیمر قرار می گیرد که ساده ترین و کوتاه ترین راه آن، خرید تجهیزات از طریق پرداخت ویباکس است پس باید راه ها و روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت را به خوبی بلد باشید.

روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت

روش های به دست آوردن ویباکس را در دو گروه رایگان و پولی قرار می دهند که در ادامه آن ها را بررسی کرده ایم:

روش های رایگان

در روش های رایگان، گیمر باید در طول بازی و با انجام مراحل مختلف، ویباکس به دست آورد که تعداد آن ها زیاد نیست و همچنین زمان زیادی را برای آن ها باید صرف کرد. راه های کسب ویباکس رایگان عبارتند از:

·         شرکت در رقابت های نجات دنیا یکی از راه های کسب ویباکس است که برای بازی کردن در این مد و حالت باید چهل دلار پرداخت کنید که چندان منطقی نیست.

·         انجام رقابت های بتل رویال راه دیگر کسب ویباکس است که در نهایت تعداد کمی ویباکس در اختیار گیمر قرار می گیرد.

·         در طول روز به نرم افزار این بازی لاگین شوید تا تعداد اندکی ویباکس به شما داده شود.

روش پولی

 

این روش بسیار ساده و راحت است و همچنین وقت زیادی از شما را نمی گیرد. در این روش به دلیل تحریم های صورت گرفته علیه ایران، باید به یکی از سایت های واسطه فروش ویباکس فورتناین که معتبر است مراجعه کنید و بسته های ویباکس را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن