به دنبال دانش در مورد سرگرمی‌های خاص مانند بازی پابجی و اطلاعات ارز یوسی پابجی هستید؟!

اکثر مردم زمانی که وقت آزاد دارند، کاری را دوست دارند انجام دهند. همه به طور کامل سرگرمی خود را کشف نکرده اند

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

اکثر مردم زمانی که وقت آزاد دارند، کاری را دوست دارند انجام دهند. همه به طور کامل سرگرمی خود را کشف نکرده اند تا همه آنچه را که می‌توانند از آن به دست آورند. به خواندن اطلاعات زیر ادامه دهید تا سرگرمی های مورد علاقه خود را به حداکثر برسانید.

اگر می‌خواهید یک سرگرمی آرامش بخش داشته باشید، ماهیگیری کنید. فقط یک نقطه ماهیگیری پیدا کنید و صبر کنید تا ماهی گاز بگیرد. مطمئن شوید که ماهیگیری در نقاط خاص مجاز است یا به مجوز نیاز دارد.

اجازه ندهید هر بار که از آنها استفاده می‌کنید، چسب یا چسب ایجاد شود. برای تمیز کردن کامل آنها از صابون و آب گرم استفاده کنید و قبل از نگهداری مطمئن شوید که کاملاً خشک شده باشند. لاک ناخن به شما کمک می‌کند چسب بسیار چسبنده را پاک کنید.

برای افرادی که می‌خواهند سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنند، انتخاب نام مهم است. نام شرکت شما برای برند شما ضروری است. باید خاطره انگیز، خاطره انگیز و مرتبط با حوزه کسب و کار شما باشد.

با دیگرانی که علایق مشترک شما را دارند صحبت کنید. همه همان کارهایی که شما انجام می‌دهید را دوست ندارند. به انجمن‌های آنلاین و گروه‌های پشتیبانی محله بپیوندید که برای افرادی که عاشق آنچه شما دوست دارید، طراحی شده‌اند.

پیاده روی راهی عالی برای بیرون رفتن شما به طبیعت و حفظ تناسب اندام است. به دنبال چند مسیر پیاده روی بگردید و شروع به کاوش در زیبایی هایی کنید که مادر طبیعت ارائه می‌دهد. چند دوست پیدا کنید، برای خود یک ناهار پیک نیک بگیرید و سپس مکانی برای پیاده روی پیدا کنید تا بتوانید ناهار بخورید.

اگر می‌خواهید سرگرمی‌های مرتبط با آب را داشته باشید، موج‌سواری انتخابی عالی است. برای شروع می‌توانید تخته موج سواری دست دوم بخرید و آموزش موج سواری آنقدر هزینه ندارد. مزیت دیگر این است که شما ورزش می‌کنید.

سرگرمی‌ها سرگرم‌کننده‌ای هستند و به هرکسی که سرگرم آن هستند، جوایز زیادی ارائه می‌دهند. همه می‌توانند از گسترش دانش خود در مورد سرگرمی ها بهره مند شوند. امیدواریم در اینجا چیزهای زیادی یاد گرفته باشید و بتوانید با اطمینان به جلو حرکت کنید.

اگر به صورت حرفه‌ای پابجی موبایل بازی می‌کنید، از قبل می‌دانید که فصل 5 به پایان می‌رسد. فصل جاری در 21 ژانویه شروع شد و طبق آنچه شنیده ایم، فصل باید در 19 مارس به پایان برسد. با این حال، بازی اشاره می‌کند که در 18 مارس به پایان می‌رسد. این بدان معنی است که فصل 6 برای پابجی موبایل اساساً در حدود مارس منتشر می‌شود. 20 یا 21

بنابراین اگر می‌خواهید وسایل خود را بارگیری کنید و اعتبارات رایگان یوسی پابجی را دریافت کنید، کمتر از یک هفته فرصت دارید تا مأموریت‌های رویال پاس را شروع کنید.

 

در حالی که هنوز چند روزی به فصل آینده باقی مانده است، ما شاهد نشت‌های خاصی در طبیعت هستیم. یوتیوبر محبوب آقای Ghost Gaming قبلاً دو ویدیو را به اشتراک گذاشته است که نگاهی اولیه به فصل 6 دارد. ویدیوی اول تبلیغی ادعایی از پابجی موبایل را نشان می‌دهد که شامل برخی از تغییراتی است که ما قبلاً در بازی مشاهده می‌کنیم، از جمله کل ماجراهای 1st Anniversary.

بیشتر بخوانید: چگونه یوسی پابجی رایگان بدست آوریم؟

آخرین مطالب