بهترین مکان را برای خرید حوله های تن پوش

خريد كردن حوله تن پوشاین راهنمای خریدار ما را برای یافتن بهترین حوله های تن پوش در بازار برای هر بودجه در نظر

توسط ABESTANEWS در 16 دی 1399

خريد كردن حوله تن پوش

این راهنمای خریدار ما را برای یافتن بهترین حوله های تن پوش در بازار برای هر بودجه در نظر بگیرید. ما همچنین مواردی را که باید قبل از خرید در نظر بگیریم بررسی می کنیم


بیش از یک راه برای افزودن رنگ و الگوی به حمام ، حوله های تن پوش یک ضروری روزمره هستند که ارزش درست شدن آن را دارند. در اینجا بهترین حوله های تن پوش برای خرید و نکات مهم در مورد یافتن نوع مناسب برای شما ارائه شده است.


انواع حوله های تن پوش وجود دارد؟

پنبه سوپیما به نقل از "ترمه پنبه" به نقل از سارا اسمیت ، رئیس خرید در Soak & Sleep ، و دلیل خوبی دارد! این الیاف فقط در ایالات متحده آمریکا با استانداردهای فوق العاده بالا رشد کرده و از هر نوع پنبه دیگر بلندتر و محکم ترند. بنابراین آنها گرانترین حوله ها هستند ، بنابراین آنها را به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر بگیرید.


حوله های نخی مصری جایگزین مناسبی برای حوله های گران قیمت سوپیما است. به لطف حلقه های بلند و ضخیم بسیار نرم ، بادوام و بسیار جاذب هستند. این حوله ها فقط کمی لوکستر هستند و این در قیمت آنها منعکس می شود.


حوله های استاندارد از الیاف مصنوعی ساخته می شوند و بنابراین جذب کمتری دارند و کیفیت کمتری نسبت به حوله های نخی دارند. با این حال ، اگر قصد تغییر مکرر آنها را دارید ، بسیار کم هزینه هستند و ایده آل هستند.


حوله های وفل دارای سطح بافتی هستند و سبک بودن آنها باعث راحتی آنها در سفر می شود.


gsm چیست؟

این مخفف گرم در متر مربع است ، مقیاسی است که برای اندازه گیری کیفیت حوله ها استفاده می شود. هرچه عدد gsm بالاتر باشد ، کیفیت بهتری دارد. حوله ها جاذب و ماندگارتر خواهند بود. حوله های استاندارد معمولاً بین 200-300 و کیفیت برتر بین 400-700 اندازه گیری می شوند.


چه رنگ و طرحی را باید انتخاب کنید؟

حوله های تن پوش سفید و سفید ، ظاهر شیک هتل را به هر تن پوش می رساند و می تواند تکمیل کننده هر طرح ، تاریک یا روشن باشد. مراقب روشن نگه داشتن سفیدی خود باشید - به خصوص اگر از محصولات زیبایی زیادی استفاده می کنید! حذف آن ریمل و علامت های پایه می تواند مشکل باشد ...


اگر می خواهید حوله های شما بیانیه ای ایجاد کنند ، رنگ یا الگوی متضادی را انتخاب کنید. برای ظاهری ظریف تر ، حوله هایی را انتخاب کنید که با کاشی ها و کفپوش متناسب باشد.


به چند حوله نیاز دارید؟

در نظر بگیرید که به چه ترکیبی از حوله ها نیاز دارید و آیا مجموعه ای متناسب می خواهید. پارچه حوله مجموعه های مقرون به صرفه ای است که معمولاً 2 پارچه صورت ، دو حوله دستی و دو حوله تن پوش ارائه می دهد. اگر ملافه تن پوش بزرگتری می خواهید باید حوله های جداگانه بخرید.

هدف شما این است که به هر یک از اعضای خانواده دو ملافه تن پوش و دو حوله تن پوش اختصاص دهید ، بنابراین وقتی یکی در شستشو است ، آنها همیشه یک دستمال تمیز دارند. حوله های دستی را می توان در هر تن پوش به یک عدد محدود کرد و البته همیشه تعداد زیادی حوله اضافی در هر اندازه برای میهمانان داشته باشید.


در اینجا بهترین بهترین حوله های تن پوش برای خرید آورده شده است:

1 - حوله های اواریا - بهترین کیفیت با قیمت مناسب

در سایت اواریا، حوله های پرفروش گزینه ای با کیفیت هستند و حوله هایی را که می توانید در یک خانه لوکس پیدا کنید به شما عرضه می کند. حوله های موجود کاملا مقرون به صرفه هستند. آنها در یک مجموعه چهار تایی عرضه می شوند و در رنگ های سفید ، خاکستری ، سبز و ... موجود هستند. آنها با پنبه ترک ساخته شده اند ، به این معنی که آنها ترکیب کاملی از نرم و جاذب هستند. آنها بعد از هر بار شستشو نرم ، لطیف و خوب می شوند.

بهترین حوله های حمام مخمل خواب دار: حوله های حمام بروکلینن

بهترین حوله های حمام میکروفیبر: حوله حمام میکروفیبر

بهترین حوله های حمام نخی ترکی: حوله حمام پنبه ای ترکی پنبه ای

بهترین حوله های حمام شخصی: بهترین حوله های حمام پنبه ای ‏Lands 'End Supima

بهترین حوله های حمام مناسب با بودجه: حوله حمام جامد نرم ‏Opalhouse


اکنون بخرید: حوله های ترکی مجموعه اواریا از 28 یا 180 یورو  اینجا کلیک کنید


2. حوله های پنبه ای تسکو فاکس و پیچک مصری - بهترین کیفیت برای بودجه

با حوله های تن پوش نخی مصری مصنوعی فاکس و آیوی خود را کمی لوکس کنید. این طیف حوله با پنبه مصری معتبر Gold Seal در یک دسته 650 گرم برابری ساخته شده است ، حتی پس از چندین بار شستشو ، کاملاً ضخیم و نرم در برابر پوست شما احساس می شود. در 8 انتخاب رنگ زیبا از نیروی دریایی موجود است. زغال چوبی؛ Chambray Blue؛ آبی شاه ماهی؛ چشم پوشی رنگ صورتی؛ گل سرخ؛ نقره ای و سفید


محدوده فوق العاده جاذب در پارچه های صورت ، حوله های دستی ، حوله های تن پوش و ملحفه های تن پوش موجود است. برای ایجاد یک طرح تن پوش تن پوش ، حصیرهای پایه و پنبه های تن پوش هماهنگ نیز موجود است.


3. حوله های کریستی لوکس - بهترین کیفیت

حوله های کریستی شرط مطمئنی برای کیفیت عالی هستند ، به این معنی که دوام خواهند داشت و بنابراین یک سرمایه گذاری عالی هستند. ما عاشق مجموعه حوله های لوکس هستیم که با 100 درصد پنبه ترک ساخته شده است. این حوله های با کیفیت در برابر پوست بسیار صاف بوده و قدرت جذب بسیار خوبی دارند.

در 5 سایه آرام بخش Luxe White موجود است. مروارید خاکستری فرانسوی دوده و جین همه آنها از الگوی الماس ظریف در اطراف لبه استفاده می کنند تا فقط به اندازه کافی جلوه تزئینی داشته باشند. این حوله های سنگین وزن و با کیفیت طراحی شده اند ، به هر تن پوش زیبایی می بخشند ، ایده آل برای ایجاد یک موضوع الهام گرفته از آبگرم در خانه.


4. حوله های دنده جان لوئیس کرافت Modal Mix - بهترین حوله های استاندارد


اگر می خواهید طیف استانداردی از حوله های تن پوش بخرید ، بهتر است یک مورد از لوازم خانگی مانند جان لوئیس را بچسبانید. این بدان دلیل است که می دانید هنوز بالاترین کیفیت را خواهد داشت. این حوله ها از برند خود جان لوئیس ، کرافت است. آنها 65 درصد پنبه و 35 درصد مخلوط مد هستند. Modal نوعی ریون است ، یک الیاف نیمه مصنوعی است که اغلب با وسایل خانه مخلوط می شود زیرا هنوز قابل تنفس است.


این طرح مواد مخلوط حلقه ای و آجدار بسیار خشک و سریع خشک می شود. رنگ خنثی و حاشیه راه راه به شما کمک می کند تا زندگی با آنها فوق العاده راحت باشد و برای یک تن پوش کلاسیک مناسب است. 600 گرم در متر


اکنون بخرید: حوله های دنده مخلوط مودال مجموعه Croft ، از 28 £ 4-، ، John Lewis


5. حوله کودک بدون دست - بهترین حالت برای نوزادان

بهترین حوله تن پوش برای نوزادان است. با تشکر از طراحی هوشمندانه ای که به شما اجازه می دهد حوله به دور گردن شما حلقه بزند و شما را بدون دست باز کند. این مسئله نحوه بلند كردن نوزاد از تن پوش را از بین می برد - كه با توجه به مرطوب و لغزنده بودن آنها كاری دشوار است.

پولی مارش ، یکی از خالقان Cuddledry ، توضیح می دهد: "ما از صدها والدین س askedال کردیم و متوجه شدیم که مادران و پدران در همه جا با حوله های کودکانی که به صورت ناخوشایند زیر چانه یا دندان هایشان نگه داشته می شوند ، می جنگند و یا بچه های گریان را روی حوله ها روی کف سرد تن پوش می گذارند." "مطمئناً بالا بردن مطمئن کودک بدون دو دست غیرممکن است ، اما شما همچنین باید به نوعی یک حوله را بگیرید و در آن بپیچید." ایده ای ساده و در عین حال نبوغ انگیز برای حوله نوزادان!


6. حوله یخچالی پنبه ای مصری خانگی Sainsbury - بهترین حالت برای نرمی

این محدوده 100 درصدی حوله های نخی مصری از Sainsbury بخشی از مجموعه "Everyday Luxury" است که متشکل از ملافه و حوله های تن پوش است که با قیمت های خارق العاده بسیار لوکس هستند.


Rona Olds ، رئیس خرید و طراحی خانه در Sainsbury توضیح می دهد که چرا این حوله های برتر بسیار خوب هستند. 'حوله های پنبه ای خالص مجموعه خانگی ما از پنبه مصری مصنوعی خوب ساخته شده است. Hygro یک فناوری هوشمند با پیچ و تاب کم است که تضمین می کند حوله های ما ضخیم تر و نرم تر از حالت طبیعی است بدون اینکه احساس سنگینی و حجیم بودن داشته باشید - یکی دیگر از مزایای استفاده از الیاف هوشمند این است که حوله ها را پس از شستشو کرکی شستشو می دهند.


اکنون بخرید: حوله یخچال طبیعی پنبه مصری ، از 2.50 تا 15 £ ، Sainsbury’s


7. حوله های هیدرو پنبه White Company - بهترین روش برای خشک شدن سریع

این طرح پنبه آجدار پرفروش ترین و به همین دلیل است! این حوله ها با استفاده از فن آوری هوشمند "پیچش کم" ساخته شده اند و یک زمان خشک شدن سریع دارند - که برای کسانی که در شستشو نیاز به یک تغییر سریع دارند بسیار مفید است.


حوله های 100 درصدی Hydrocotton بسیار لمس هستند و پس از هر بار شستشو ، نرم و نرم می شوند. انتخاب رنگ فوق العاده سفید برای احساس تمیز و تمیز تن پوش مناسب است. اما در Slate و Pearl Grey نیز موجود است. 500 گرم در متر


اکنون بخرید: حوله های Hydrocotton ، از 16 تا 50 پوند ، The White Company


8. حوله های پنبه ای سوپیما را خیس کنید و بخوابید - بهترین ها برای لوکس بودن


شما نمی توانید "ترمه پنبه ای" را بخاطر داشتن یک احساس واقعاً لوکس برای تن پوش و دوش ، شکست دهید. سارا اسمیت ، رئیس خرید و فروش در Soak & Sleep ، توضیح می دهد: "استاندارد فوق العاده بالا از الیاف Supmina که برای این محدوده استفاده می شود ، برای ایجاد حوله هایی با نرمی و دوام عالی استفاده می شود."


این حوله های 750 گرم برابری احساس راحتی و دنج می کنند در حالی که دارای قدرت جذب بالا هستند ، برای بهشت کامل بعد از تن پوش. این طیف در 6 گزینه رنگی متنوع از رنگ سفید موجود است. خاکستری میانه دود؛ سنگ؛ چای سیاه و بادمجان.


اکنون بخرید: حوله های پنبه ای سوپیما ، از 7.20 تا 30 £ ، خیس بخوابید و بخوابید


9. حوله های مارگو سلبی فاورشام - بهترین مدل


با لذت بردن از یک تور کارگاهی ، دست اول مهارت ساخت پارچه های تزئینی مارگو سلبی را دیدیم. مجموعه حوله های مارگو عشق او به استفاده از هر دو الگو و رنگ برای ایجاد طرح های چشمگیر برای فضای داخلی را در بر می گیرد. چه یک مجموعه کامل از اندازه های هماهنگ را بخرید یا فقط یک حوله مهمان برای رختکن بخرید ، این حوله های پر جنب و جوش برای تزریق یک الگوی هنری به دستشویی مناسب هستند.


اکنون بخرید: حوله های فاورشام ، از 18 تا 36 پوند ، مارگو سلبی در Amara


10. حوله های Ikea Bladjan - بهترین روش برای شستشوی مکرر


اگر در خانه ای شلوغ زندگی می کنید به احتمال زیاد مرتباً حوله های خود را می شوید یا کسی هستید که دو بار در روز دوش می گیرد؟ به هر دلیلی ، اگر مرتباً حوله های دستشویی خود را می شوید ، به مواردی نیاز دارید که بارها و بارها خوب بشویند.


ما می توانیم اطمینان دهیم که این حوله های تری ایکیا ، حتی پس از شستشوی مکرر مکرر ، رنگ یا پری خود را از دست نمی دهند. الیاف ظریف و پنبه شانه به ایجاد این حوله های نرم و بادوام کمک می کند. 580 گرم در متر


اکنون بخرید: حوله های Bladjan ، از 1.50 تا 13 پوند ، Ikea


نحوه مراقبت از حوله های تن پوش

1. کاملاً بشویید

همیشه حوله ها را قبل از اولین استفاده بشویید تا کاملا تمیز شوند. جولیا گالووی ، مدیر طراحی ، کریستی حوله ها را توصیه می کند:


2. مرتبط بودن

مرتبط از خانه ایده آل

مبل نارنجی سوخته در برابر دیوار سبز

"برای حفظ بهترین نتیجه شستشو پس از شستشو ، توصیه می کنیم از هیچ نرم کننده پارچه ای با حوله های خود استفاده نکنید زیرا به مرور زمان نرم کننده در الیاف جمع شده و باعث کاهش جذب و نرمی می شود." مشاوره سارا اسمیت ، رئیس خرید و تجارت ، خیساندن و خوابیدن.


3. خشک کردن

اگر می توانید ، حوله های خود را روی خط بگذارید تا خشک شود تا به آنها طراوت بیشتری ببخشد. درایورها همچنین برای افزودن نرمی فوق العاده عالی هستند. حوله ها را اتو نکنید زیرا باعث سفتی و خراشیدن آنها می شود و همچنین باعث می شود جاذب کمتری داشته باشند.


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن