بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

TAG لیست خواسته های آرایش 15 نوامبر 2018 من توسط Sandra از وبلاگ Keep Calm And Wear Lipstick برای انجام ای

توسط ABESTANEWS در 13 اردیبهشت 1400

TAG لیست خواسته های آرایش

15 نوامبر 2018

من توسط Sandra از وبلاگ Keep Calm And Wear Lipstick برای انجام این برچسب لیست آرزوهای آرایش برچسب گذاری شدم. از ساندرا متشکرم که مرا نشان کردید. من واقعاً این برچسب را دیدم که دور آن را می پسندد و آن را دوست دارد. این یکی از کسانی است که من واقعاً از نوشتن آن هیجان زده شده ام. اینجا کلیک کنید بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران   من قصد دارم پست کاملی از لیست خواسته های فعلی خود را نیز انجام دهم.

 

1. مورد آرایشی بعدی که قصد خرید آن را دارید چیست؟

 

من قصد دارم سایه چشم Nabla Radikal و شاید سایه چشم Circle آنها را نیز بخرم. به دلایلی من سایه چشم مایل به زیتون مات می خواهم و Radikal همان چیزی است که بیشتر از آنچه من می خواهم شبیه است. بعلاوه من همچنین می خواهم سایه چشم مات مات به مجموعه خود اضافه کنم و Circle به نظر می رسد یک سایه خوب است. خیلی سرد و هنوز به اندازه کافی سرزنده نیست.

 

2. اگر امروز می توانید وارد Sephora شوید و یک مورد (صرف نظر از بودجه) خریداری کنید ، چه رقمی خواهد داشت؟

Hourglass Ambient Lighting Edit Volume 4 پالت. ساعت شنی یکی از آن مارک هایی است که ای کاش بودجه آن را داشتم. همه چیز بسیار شیک به نظر می رسد و من می شنوم که فرمول ها ارزش آن را دارند. این پالت کمی از همه چیز دارد - پودر ، برنزر ، هایلایتر و رژگونه.

 

3. قدیمی ترین مورد در لیست عشقهای Sephora شما چیست؟

من آن لیست را ندارم ، اما می توانم به شما بگویم که کدام کالایی که در Sephora موجود است اولین کالایی است که به لیست خواسته های Pinterest من اضافه شده است. این پالت Charlotte Tilbury Filmstar Bronzer And Glow است. وقتی این چارلوت تیلبری به بازار آمد ، من به آن هیاهوی تبلیغاتی جلب شدم و مطمئن هستم که محصولات او عالی هستند ، زیرا وی یکی از محبوب ترین آرایشگران است و فرمول های خود را می داند. محدوده برای بودجه فعلی من خیلی گران است.

 

 

 

4. جدیدترین مورد در لیست عشقهای Sephora شما چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، آن لیست را ندارم. اما من بر اساس لیست خواسته هایم و جدیدترین مورد موجود در آن ، که در Sephora نیز موجود است ، پالت رژگونه دو رنگ رژگونه Jouer Cosmetics ، رنگ Adore است. این یکی از آن دو نفره خنثی گل آلود هلو است که همیشه دنبال آن می روم. Jouer فقط یکی از آن مارک های کشف نشده برای من است که می خواهم آن را امتحان کنم.

 

5. چه عطری در بالای لیست خواسته های شما وجود دارد؟

در حال حاضر ، باید Bath and Body Works Twilight Woods باشد. خوب این یک غبار است ، نه یک عطر واقعی. من اخیراً دوباره نمونه را امتحان کردم و آن را دوست دارم. برای این زمان سال بسیار مناسب است. شرم آور ، شرقی ، شیرین و خیلی دنج. من واقعاً می خواهم آن را تهیه کنم ، اما نمی توانم خرید را توجیه کنم ، زیرا در حال حاضر عطرهای زیادی دارم

6. نسخه جدیدی که بیشتر به دنبال آن هستید چیست؟

نمی توانم به چیزی اشاره کنم ، زیرا این روزها تعداد زیادی نسخه منتشر شده است. گاهی اوقات کمی طاقت فرسا است. بیایید فقط بگوییم که من همیشه مشتاقانه منتظر دیدن آنچه Colourpop قرار است بعدی منتشر کند ، هستم.

 

Are- آیا محصولات داروخانه ای وجود دارد که بخواهید اما هنوز ماشه را کشیده اید؟

بسیاری از محصولات داروخانه وجود دارد که من به نوعی می خواهم ، اما هنوز خریداری نکرده ام. یکی از این موارد نیز Milani Conceal + Perfect Foundation در 00A Porcelain است. من آزمایشگر آن را گرفته ام و این واقعیت را دوست دارم که سایه آن بسیار سبک است. پوشش نیز بسیار خوب است.

8. پالت سایه چشم که بیشتر از همه هوس می کنید.

به دلایلی آن پالت آناستازیا بورلی هیلز سافت گلم است. من حتی نمی دانم چرا ، بیشتر فقط به این فکر می کنم که آیا فرمول آنقدر خوب است که همه از آن لذت می برند. و چون من به طور کلی پالت های سایه چشم خنثی را دوست دارم و می دانم که استفاده خوبی از آن خواهم کرد.

 

9. محصولی که برای درخواست تولد / کریسمس بعدی منتظر هستید.

من از هیچکس محصولات آرایش و مراقبت از پوست را نمی خواهم. من محصولات خودم را خریداری می کنم. اما من یک لیست آرزو دارم که دوستانم می توانند به آنها نگاه کنند ، اگر آنها می خواهند ببینند که من آرزوی چه چیزی را دارم و شاید الهام بگیرند. خرید هدیه برای دیگران ممکن است گاهی اوقات استرس زا باشد و من شخصاً دوست دارم دوستانم لیست لیست داشته باشند ، زیرا این بدان معنی است که من چیزی را که آنها واقعاً می خواهند به آنها می رسانم.

10. موردی که در حال مرگ هستید چه چیزی است که در کشور / منطقه شما موجود نباشد چیست؟

من فقط دو کالایی پیدا کردم که در لیست خواسته های من است و نمی توانم آنها را در فروشگاه های اینترنتی که از آنها می شناسم یا در فروشگاه های فیزیکی پیدا کنم. این کتابخانه Spray Fragrance Spray در عطر و بوی کودک پودر است (وای خدای من! من آن عطر را خیلی دوست دارم!) و رژگونه طبیعی Burt's Bees در دارچین برشته (حتی نمی دانم مناسب من است اما به دلایلی من آن را در لیست خواسته هایم دارم).

 

 

 

11. موردی که واقعاً می خواهید چیست ، اما هرگز نخواهید خرید زیرا "خیلی گران است"؟

پالت سایه چشم Natasha Denona. به هیچ وجه نمی توانم بیش از 100 یورو را برای یک پالت سایه چشم هزینه کنم. برای من مهم نیست که کسی چه می گوید ، اما این بسیار گران است. هیچ ماده انقلابی در آن وجود ندارد که بتواند آن برچسب قیمت را توجیه کند. شما در حال پرداخت هزینه برای نام تجاری هستید.

روی Pinterest پین بزنید

12. اگر یک محصول زیبایی جن وجود داشت که می تواند یک آرزوی شما را برآورده کند ، چه آرزویی دارید؟

واو ، این یک جواب بسیار دشوار است ، زیرا موارد بسیاری وجود دارد که من می خواهم آرزو کنم. من سعی می کنم این را به عنوان یک پاسخ به شما بفروشم. چه طور که طیف وسیعی از مارک ها و تولید آنها وجود داشته باشد

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

 

آخرین مطالب