بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

به گزارش online-real-estate.ir دکوراسیون داخلی یا لنداسکیپ بخشی از معماری و طراحی است که عمدتاً به آن معماری

توسط ABESTANEWS در 27 شهریور 1401

به گزارش online-real-estate.ir دکوراسیون داخلی یا لنداسکیپ بخشی از معماری و طراحی است که عمدتاً به آن معماری منظره گفته می شود ، اما اگر بخواهیم بحث را ساده کنیم ،  شامل استفاده ازعناصر مختلف در یک محیط خاص برای شکل دادن به آن بر اساس طرح های از پیش تعریف شده است. هدف از آن زیبا داخلی و ایجاد محیط آرام و دلنشین دکوراسیون و تقویت ارتباط انسان و طبیعت ذکر کرد.

 

برای دستیابی به نتیجه مطلوب ، استفاده از این عناصر باید طبق اصول و قواعد خاصی انجام شود. در مورد عناصر استفاده شده ، باید اضافه کنیم که این موارد می توانند هر چیزی باشند. از گل و گیاه گرفته تا یک حوض کوچک در قلب خانه ویلایی لاکچری ، همه می توانند برای دکوراسیون داخلی استفاده شوند. پس از تعریف دکوراسیون داخلی بهتر است با مهمترین اصول و قوانین آشنا شوید.

 

طراحی دکوراسیون ، فضاهای بیرونی و مبلمانهای شنا ، ساخت آبنما بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی و خارجی  برای خانه و خانه ویلایی لاکچری لوکس است. طراحی و اجرا لنداسکیپ شامل تزئینات سنگی و GRC ، پیاده روهای چوب طبیعی و مرمر ، سنگ و روکش ، شبکه های آبیاری هوشمند ، نورپردازی دکوراسیون است. و حصار تزئینی ، و کارهای دیگر شامل کاشت گیاهان و ، گل ، نخل و چمن طبیعی است.

اگر به دنبال شرکتی برای طراحی و اجرای لنداسکیپ با ویژگی تزئینی متمایز هستید ، پس با گروه معماری آرسس ، همین حالا تماس بگیرید تا بتوانیم طرح ها و جایگزین هایی را برای اجرای دکوراسیون داخلی هوشمند با سیستم های آبیاری و کنترل اتوماتیک با نورپردازی در باغ و دکوراسیون شما ارائه دهیم.

طراحی و اجرا لنداسکیپ

دکوراسیون داخلی و مهم ترین شرایط مکانی محیط و اهمیت آن

یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از طراحی اتاق خواب با هر کاربری انجام شود ، بررسی محل اتاق خواب است. شاید یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت برخی از پروژه ها یا عدم نتیجه رضایت بخش ، عدم توجه دقیق به این مرحله از کار باشد. بررسی سایت شامل عناصری مانند شرایط آب و هوایی منطقه ، جمع آوری اطلاعات در مورد انواع گیاهان منطقه ، جهت باد ، وضعیت خاک ، وضعیت آب و نوع آبیاری است.

همچنین باید محدودیت در طراحی و ساخت دکوراسیون را به دقت بررسی کرد. به عنوان مثال ، بعضی اوقات بعضی از درختان را نمی توان از بین برد یا در مکانهایی امکانات و ساختمانهایی وجود دارد که قابل برداشت یا جابجایی نیستند.

 

محدودیت دیگری که می تواند برای طراح ایجاد شود محدودیت های مالی است. به همین دلیل ، طراح باید محدودیت های مالی را تا حد ممکن در نظر بگیرد. مسلماً اگر کارفرما مبلغ زیادی را برای هزینه های دکوراسیون داخلی  در نظر بگیرد ، در این صورت امکان استفاده از مواد بهتر وجود دارد. مطمئناً هرچه هزینه راه اندازی بیشتر باشد ، در آینده به تعمیرات و تعمیرات کمتری نیاز خواهید داشت.

 

 

کارشناسان و مشاوران گروه معماری آرسس پس از کسب اطلاع از نوع درخواست و خدمات مورد نظر شما، به آسانی شما را در جریان چگونگی روند کار طراحی قرار داده و مقرون به صرفه ترین راهکارها را در کوتاه ترین زمان طراحی و شیوه‌های اجرایی به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

​ثبت سفارش طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی :

 

پس از اینکه شما با شیوه کار گروه معماری آرسس آشنا شدید، حالا میتونید به راحتی سفارش کاری خودتون رو هم از از طریق  لینک مستقیم واتساپ همین صفحه ثبت کنید.

 

​نهایی کردن طراحی و جزئیات اجرایی :

 

تیم پشتیبانی گروه معماری آرسس پس از بررسی نظرات و خواسته های شما و رایزنی های اولیه، تمام توان مهندسین خود را بکار می‌گیرند تا پس از تهیه اتد های نهایی و جلب رضایت کارفرما، طرح نهایی و جزئیات اجرایی را آماده کرده و در ​اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

پلان دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری

 

۹ ایده و المان های دکوراسیون داخلی برای اینکه چگونه دکوراسیون داخلی کنیم ؟

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری با ساخت مبل

ساخت مبل

مبل (Pavilion) یک کلمه عمومی است که در فارسی نشان می دهد چه نوع پناهگاهی در فضای باز استفاده می شود و حتی نوع استفاده در بعضی موارد به عنوان پارکینگ نیز تغییری در نام ایجاد نمی کند. با این وجود ، در دکوراسیون داخلی بسته به کاربرد آنها ، انواع مختلفی از مبل ها نام و تعاریف مختلفی ارائه می شود.

 

مبل ها بسیار جذاب هستند و به ویژه جز عناصر  محبوب برای دکوراسیون داخلی باغ های ما هستند. اگر می خواهید یک مکان سرپوشیده در باغ که با نیمکت یا مبلمان باغچه داشته باشید ، به نمونه های اخیر ما از مبل ها نگاهی بیندازید!

 

این سازه‌ها که به آن مبل نیز می‌گویند، عمدتاً از چوب یا فلز ساخته می‌شوند و دارای پوششی برای محافظت از آنها در برابر آفتاب یا باران هستند. می توانید در آنجا استراحت کنید، یک کتاب خوب بخوانید، قهوه یا چای بنوشید و فقط استراحت کنید.

 

همچنین ممکن است بخواهید مهمانان خود را بیشتر برای صبحانه دعوت کنید – مبل قطعا مکان مورد علاقه شما برای سرگرمی خواهد بود! از آب و هوا و طبیعت جلوی خانه و خانه ویلایی لاکچری  خود لذت ببرید!

 

در مورد ساخت مبل بیشتر بخوانید

 

دکوراسیون داخلی فضای سبز خانه ویلایی لاکچری با گل و گیاه

دکوراسیون داخلی فضای سبز با گل و گیاه

در اجرای فضای سبز در اتاق خواب ، سقف و فضای سبز عمومی ، یکی از مهمترین مراحل انتخاب گل ، گیاه و انواع درختچه متناسب با فضا ، طراحی نوع گل و آرایش گیاه و انتخاب خاک مناسب برای رشد گیاه و سهولت ، و در نهایت ، محل و ترتیب گل و گیاه بهترین است. با استفاده از گلها و گیاهان مختلف و مخلوط کردن آنها با یکدیگر در طراحی خانه ویلایی لاکچری ، دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری و میدان فضای بسیار زیبا و دلنشینی ایجاد خواهد کرد.

 

در دکوراسیون داخلی استفاده  تزئینات گیاهی و گل، یکی از نقش های اصلی را بر عهده می گیرد. انتخاب مناسب گیاهان برای  دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری و باغ به شما امکان می دهد یک دکوراسیون سرسبز تشکیل دهید که نه تنها به عنوان تزئینی برای نما عمل می کند، بلکه یک محیط سبز را نیز ایجاد می کند.

 

این تکنیک دکوراسیون داخلی به طور گسترده در دکوراسیون داخلی برای طراحی فرم های باغ معماری کوچک استفاده می شود. با توجه به تنوع رنگ ها، اشکال گیاهان ، رنگ ها و بافت برگ های آنها و همچنین قابلیت رشد آسان به هرس و مدل داخلی، می توان پروژه های طراحی بسیار متنوعی را اجرا کرد.

 

دکوراسیون داخلی با گل

 

مزیت اصلی این روش دکوراسیون داخلی، امکان چیدمان سریع و آسان فضاهای بزرگ در ارتفاع و عرض با گیاهان زنده است. شاخ و برگ ضخیم باعث افزایش رطوبت و ایجاد خنکی می شود که به ویژه در ماه های گرم بسیار ارزشمند است.

 

برخی از مزایای اصلی  دکوراسیون داخلی با گل و گیاهان عبارتند از:

 

حداکثر تزئینات در یک فضای کوچک. دکوراسیون داخلی  روشی مقرون به صرفه برای تزئین ساختمان‌ها، سازه‌ها و سایر اتاق‌های ابزار و همچنین ایجاد سازه‌هایی است که منحصر به فرد و فراموش نشدنی به نظر می‌رسند. به لطف استفاده از گیاهان و گل ها ، می توان با حفظ وسعت دکوراسیون ، فضای سبز را چندین برابر افزایش داد.

پاک شوندگی راحت. مراقبت از گیاهان برای دکوراسیون داخلی آسان است: از بین بردن نیاز به وجین و بارور کردن خاک، کنترل علف های هرز.

تنظیم حرارتی گیاهان مانند یک پرده بر روی ساختمان عمل می کنند: با انعکاس پرتوهای حرارتی خورشید، دیوارهای آن را از گرمای بیش از حد محافظت می کنند. گیاهان و درختان نفوذ هوای آلوده و گرد و غبار به داخل اتاق را کاهش می دهند.

این اجازه می دهد تا از گیاهان و درختان برای ایجاد گوشه های دنج در باغ، محافظت شده از خورشید، صدا و باد استفاده شود.

برای اطلاع از انواع گیاهان دکوراسیون داخلی و به صفحه فروش گل و گیاه  سری بزنید

 

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری با ساخت شومینه

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری با شومینه

از آنجایی که باغ و تراس بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و اوقات فراغت بیشتری را در آنجا می گذرانیم، منطقه بیرونی را در مرکز مقاله فعلی خود قرار می دهیم. حتی در باغ، لوازم جانبی خاصی برای ظاهر کلی بسیار مهم هستند. امروزه صحبت از دکوراسیون معمول باغ یا پروژه های DIY نیست، بلکه چیزی کاملاً متفاوت است: شومینه تراس و پاسیو نیز بخشی از دکوراسیون بیرونی هستند. آنها محیط را دلپذیرتر می کنند و همچنین ظاهری رمانتیک به باغ می بخشند.

 

روند ساخت شومینه در باغ همیشه به روز بوده و خواهد بود زیرا انسان ها همیشه مجذوب آتش بوده اند. ساخت شومینه در باغ و آتشکده  در تراس به فضای باز جذابیت خاصی می بخشد و آن را کاربردی تر می کند. آنها در روز و همچنین در شب مفید هستند.

 

از تجربه خودمان می‌دانیم که در ماه‌های سرد، ساخت یک شومینه در باغ یا تراس، حضور در بیرون را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. اما حتی روزهای گرم می تواند آن را اجتماعی تر و هیجان انگیزتر کند. آتش بعد از ظهر در باغ، فضا را دنج و جادویی می کند.

 

ساخت شومینه در باغ

 

ساخت شومینه های مدرن در مقایسه با موارد دیگر محافظت بهتری در برابر باد و تولید حرارت بالاتری دارند. علاوه بر این، آنها مجذوب یک طراحی عالی هستند که پاسیو زیبا را افزایش می دهد. آنها گرما را در شب های خنک و آسایش برای گذراندن ساعات دلپذیر با خانواده و دوستان فراهم می کنند. طرح ها و تنوع های مختلف هر باغ و هر تراس را مکانی ویژه برای آرامش و گفتگوی دلپذیر می کند.

 

آتشکده در فضای باز یک ویژگی عالی برای خانه ویلایی لاکچری و خانه است که فضای زندگی شما را گسترش می دهد و ارزش خانه شما را افزایش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که در طول سال با تامین گرما و نور در ماه های پاییز و زمستان زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید. چه بخواهید با خانواده استراحت کنید یا با دوستان سرگرم شوید، شومینه سال ها سرگرمی در فضای باز را به خانه شما اضافه می کند.

 

استفاده از شومینه در فضای باز یکی از جذاب ترین عناصری است که می توانید دردکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری استفاده کنید. استفاده از این عنصر در شبهای سرد زمستان می تواند فضایی گرم و منحصر به فرد ایجاد کند. اگر در طراحی فضای باز از شومینه های فضای باز استفاده می کنید ، بهتر است نمونه های ساده ای را برای انتخاب وسایل دیگر داشته باشید.

 

در مورد ساخت شومینه بیشتر بخوانید

 

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لاکچری با ساخت آبنما

ساخت آبنما دیواری در اتاق خواب

آخرین مطالب