بهترین راه برای دریافت مواد بیشتر در بازی پابجی از طریق یوسی چیست؟

می دانید، مواد موبایل پابجی آیتم کمیاب بازی هستند. در این وبلاگ، راه های ممکن برای به دست آوردن مواد بیشتر بر

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

می دانید، مواد موبایل پابجی آیتم کمیاب بازی هستند.

در این وبلاگ، راه های ممکن برای به دست آوردن مواد بیشتر برای ارتقاء سلاح ها و تجهیزات پابجی را بدون صرف یوسی پابجی زیاد خواهید دانست.

موبایل پابجی بازی مورد علاقه در بین میلیون ها بازیکن است. در این بازی ویژگی های مختلف پر از سرگرمی و سرگرمی وجود دارد.

در هر فصل، ماموریت و رویداد، جوایز مختلفی دریافت خواهید کرد. همچنین، شما می توانید در نقشه های مختلف سفر کنید. علاوه بر این، بازی انواع سلاح ها و آیتم ها را انتخاب کرده است.

بنابراین، بازیکن می‌تواند با کاوش در نقشه‌های مختلف با استفاده از سلاح‌های قدرتمند، مسابقات را با دوستان یا انفرادی انجام دهد.

و رویای هر بازیکن پابجی این است که سلاح های خود را برای پخش پیام کشتن منحصر به فرد و افکت کشتن ارتقا دهد. همچنین، آنها می خواهند اقلام اسلحه خود را برای سبد خرید غارت منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر ارتقا دهند.

و می دانید، برای ارتقاء تجهیزات خود، به مواد بیشتری نیاز دارد. اما، مواد موجود در موبایل پابجی کمیاب و گرانبها هستند زیرا فقط می‌توانید آنها را با شانس کمتری از برخی منابع باز کنید.

بنابراین، امروز نکاتی را برای جمع آوری مطالب بیشتر در موبایل پابجی مورد بحث قرار خواهیم داد.

بهترین منبع برای دریافت مواد

بهترین منابع برای دریافت مواد در موبایل پابجی عبارتند از:

منبع چرخش خوش شانس

Lیوسیky Spin روش یوسی برای دریافت مطالب در پابجی است. و از این روش می توانید لباس ها، رنگ ها، قطعات برش، سلاح های قابل ارتقا و یک ماده را دریافت کنید. اما این به شانس شما بستگی دارد که آیا می توانید قفل مواد را از چرخش لاکی باز کنید یا نه.

قفل سلاح قابل ارتقا را دو بار باز کنید.

منبع دیگری برای جمع آوری مطالب در پابجی است. اگر قفل سلاح ارتقا یافته را دو بار باز کنید جعبه کلاسیک (Glacier M416) را تشکیل دهید. جعبه شانس پابجی، چرخش شانس و سپس پاداش اضافی به مواد تبدیل می شود. بنابراین، اگر شانس شما از شما حمایت کند، مطالب پابجی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

 

جعبه شانس پابگ

جعبه شانس پابجی بهترین منبع برای باز کردن قفل مواد است اما راه گران است. هزینه باز شدن یک جعبه 60 یوسی است.

بنابراین، آنها جایی برای دریافت مواد در پابجی به صورت رایگان و توسط یوسی هستند. و این به شانس شما بستگی دارد.

اما، مشکل این است که شما یوسی کافی برای خرج کردن نخواهید داشت. بنابراین، من به شما ترفندی می دهم تا مواد بیشتری برای ارتقای سلاح های پابجی خود به دست آورید.

بیشتر بخوانید: پابجی موبایل: چگونه پوسته اسلحه M416 را در پابجی موبایل دریافت کنیم؟

آخرین مطالب