بهترین تخت بیمارستان که میتوان از آنها در خانه استفاده کرد

تخت های بیمارستانی برای استفاده در خانه در دسترس هستند. آنها در اندازه های مختلف موجود هستند و ممکن است عملکرد

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399
تخت های بیمارستانی برای استفاده در خانه در دسترس هستند. آنها در اندازه های مختلف موجود هستند و ممکن است عملکردهای خاصی داشته باشند. تختخوابهای معاصر بیمارستان با نیازهای متغیر بیماران سازگار است. هنگام خواب ، بسیاری از بیماران برای خوابیدن به یک سطح صاف و سطح نیاز دارند. هنگام بیدار شدن ، بسیاری از بیماران برای آسایش یا درمان ، ارتفاع سر ، پا یا زانو را ترجیح می دهند. تختخواب های بیمارستانی برای رفع نیازهای بیماران بهبودیافته بهتر از تختخواب خانگی استاندارد مناسب تر هستند. از مهمترین مزیت های تختخواب های بیمارستانی نسبت به تختخواب های استاندارد ، توانایی آنها در تنظیم نه تنها در ارتفاع بلکه تنظیم سر و پای تخت است. در این مقاله بهترین گزینه های موجود برای تخت های بیمارستانی مدرن و معیارهایی که ممکن است در انتخاب بهترین تخت بیمارستان برای نیازهای خود در نظر بگیرید ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. [caption id="attachment_25082" align="alignnone" width="300"]تخت بیمارستان چرخ دار تخت بیمارستان چرخ دار[/caption]

اندازه معمولی تخت بیمارستان چیست؟

اندازه تخت بیمارستان ممکن است از عرض 35 تا 54 اینچ باشد. بیشترین عرض آن 35 اینچ است. طول اکثر تختهای بیمارستان 75 تا 88 اینچ است. تختخوابهای بیمارستانی که طولانی تر و وسیع تر هستند ، افزایش راحتی بیشتری دارند و برای بیماران بزرگتر تسهیل می شوند. برخی از تخت های بیمارستانی با کیت های اضافی سازگار است تا آنها را بزرگتر نشان دهد. درایو مدیکال برای تخت بیمارستان کامل الکتریکی (15005) و تختخواب نیمه برقی فوق العاده سبک (15030) یک کیت تختخواب بیمارستانی ساخته است کیت فرمت تختخواب بیمارستان Graham Field طول را تا تخت بیمارستان برقی پاتریوت کامل افزایش می دهد. نوآوری ها در بازار تخت بیمارستان شامل تختخوابهایی است که برای اسکان بیماران منفرد بدون کیت های اضافی یا سایر موارد اضافی در تختخواب گسترش می یابد. بستر گسترش Primus نمونه ای از این نوآوری است.  

انواع تخت های بیمارستانی کدامند؟

  تخت بیمارستان قابل تنظیم است. آنها در انواع تنظیمات ممکن و نحوه انجام آن تنظیمات متفاوت هستند. تنظیم ارتفاع تختخواب ، امکان دسترسی بهتر مسافر و ورود به بیمار را فراهم می کند و همچنین دسترسی آسان تر مراقب را فراهم می کند. یک فریم تخت بیمارستانی در وضعیت کم ، راحت تر و یا راحت تر از رختخواب است. در وضعيت بالا ، ارائه خدمات به بيمار براي مراقبت كنندگان آسان تر است. بلند کردن سر به بیمار امکان خواندن ، غذا خوردن یا تماشای تلویزیون راحتی بیشتری می دهد. بالا بردن پا و پای تخت به درمان کمک می کند و سهولت بیمار را بهبود می بخشد. شش تختخواب بیمارستانی در حال حاضر در دست تولید هستند - برق کاملاً برقی ، نیمه برقی ، دستی ، تختخواب کم ، باریتریک و ترندلنبرگ.  

تختخواب های تمام الکتریکی بیمارستان

  تختخواب تمام الکتریکی امکان تنظیم الکتریکی ارتفاع قاب تختخواب ، ارتفاع هدر و ارتفاع پاورقی را فراهم می آورد. بیشتر تختخوابهای برقی کامل برقی را می توان با دستگاه کنترل از راه دور تنظیم کرد ، که به بیمار اجازه می دهد بهترین موقعیت را تعیین کند. بسیاری از تختخواب های برقی کامل می توانند کنترل بیمار را مهار کنند تا بیمار را از جابجایی تصادفی که می تواند به آنها آسیب برساند محافظت کند. بسیاری از تختخواب های بیمارستانی دارای کنترل های تعبیه شده در پنل پاورقی یا راه آهن جانبی هستند تا به فرد مراقبتی امکان تنظیم وضعیت تخت را بدهد. محبوب ترین تخت های تمام برقی شامل تختخواب های Invacare 5410IVC و تختخواب میهن پرستار Graham-Field می باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن