بسته‌های یوسی پابجی چیست و بعد از بن شدن چگونه می‌شود آن را بدست آورد؟

پابجی موبایل در حال حاضر همه چیز خشم است. این به این دلیل است که پابجی موبایل محبوب را به هند بازمی گرداند، ام

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل در حال حاضر همه چیز خشم است. این به این دلیل است که پابجی موبایل محبوب را به هند بازمی گرداند، اما همچنین به این دلیل است که احساسات ضد چینی را که سال گذشته به تدریج محو شد، دوباره برانگیخت. درخواست ممنوعیت پابجی موبایل India کم کم بزرگتر می‌شود، اما اخیراً کرافتون با مشکل کوچکی روبرو شده است. چندین بازیکن پابجی موبایل به کرفتون به دلیل نگه داشتن قیمت یوسی برای نسخه هندی بسیار بالاتر از هزینه یوسیها در پابجی موبایل Global انتقاد کردند. در نتیجه، Krafton تجدید نظر در قیمت یوسی پابجی موبایل  Indiaرا اعلام کرده است.

کرافتون در بیانیه‌ای گفت: «ما تأیید کرده‌ایم که قیمت خرید یوسی در نسخه پابجی موبایل  INDIAبالاتر از نسخه جهانی است.» این بازبینی قیمت یوسی را به «قیمت مناسب» می‌رساند که مطابق با آنچه بازیکنان پابجی موبایل Global برای خرید Unknown Cash، معروف به یوسی، می‌پردازند، می‌پردازد. و از آنجایی که قیمت یوسی اکنون کاهش یافته است، Krafton مبلغ اضافی را به بازیکنانی که قبلاً یوسی در بازی خریداری کرده اند بازپرداخت می‌کند. با این حال، بازپرداخت به صورت یوسی است.

کوچک‌ترین بسته‌ای که حساب پابجی موبایل India شما را با 60 یوسی اعتبار می‌دهد، اکنون 75 روپیه هزینه دارد، برخلاف قیمت قبلی 89 روپیه. بسته 300+ یوسی اکنون 380 روپیه قیمت دارد که از 449 روپیه قبلی کاهش یافته است. این بسته 25 یوسی اضافی را برای مدت محدود به ارمغان می‌آورد. بسته با حداکثر تعداد یوسی، 6000، اکنون 7500 روپیه قیمت دارد و با 2100 یوسی اضافی همراه است. قیمت قبلی آن 8900 تومان بود. قابل ذکر است، طبق شرایط خدمات پابجی موبایل India،  افراد خردسال (بازیکنان زیر 18 سال) نمی توانند بیش از 7000 روپیه در روز تراکنش داشته باشند.

چگونه بعد از بن شدن یوسی در پابجی بخریم؟

پابجی یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها است و کاربران زیادی به این بازی معتاد هستند و اخیراً متوجه شدیم که دولت هند پابجی را به همراه ۱۱۸ اپلیکیشن چینی در هند ممنوع کرده است. بازیکنان می توانند یوسی را در پابجی موبایل از طریق Google Playstore، از طریق Midasbuy خریداری کنند. برنامه پابجی موبایل برنامه را برای ورود به حساب خود باز کنید، در سمت راست صفحه روی نماد یوسی کلیک کنید، مقدار یوسی مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید، در فروشگاه Google Play نحوه پرداخت را انتخاب کنید، پس از انجام پرداخت، ارز درون بازی اعتبار داده می شود. بسیاری از بازیکنان در جستجوی نحوه خرید یوسی در پابجی پس از ممنوعیت، نحوه اضافه کردن یوسی در پابجی پس از ممنوعیت هستند. همچنین می توانید فکر کنید که آیا امکان خرید یوسی در پابجی بعد از ممنوعیت وجود دارد؟ تمام سوالات شما مانند نحوه خرید یوسی در پابجی پس از ممنوعیت، نحوه خرید یوسی در هند با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید.

بسیاری از بازیکنان در جستجوی عالی برای خرید یوسی در موبایل پابجی پس از ممنوعیت هستند. بسیاری از وب‌سایت‌ها و ویدیوها ادعا می‌کنند که یوسی را در موبایل پابجی ارائه می‌کنند، اما این درست نیست. پس از بن شدن موبایل پابجی، کاربران می توانند یوسی را از Midasbuy خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: 5 روش جذاب برای رایگان به دست آوردن یوسی پابجی

آخرین مطالب