بررسی نوع سر شیشه و میله درون شیشه شیر دکتر براون

برند های مختلفی در بازار وجود دارند که شیشه شیر های مختلفی را طراحی می کنند اما در این میان برندی خاص و بسیار

توسط ABESTANEWS در 20 مرداد 1400

برند های مختلفی در بازار وجود دارند که شیشه شیر های مختلفی را طراحی می کنند اما در این میان برندی خاص و بسیار معروف به نام دکتر براون وجود دارد که به دلیل داشتن ویژگی های خاص توانسته به این محبوبیت دست پیدا کند.

بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از شیشه شیر های دکتر براون:

یکی از مزایای استفاده از این شیشه شیر ها جلوگیری از ایجاد خلا می باشد که همه ی شیشه شیر ها این قابلیت را ندارند. این همان خاصیتی است که شیشه شیر های دکتر براون را بسیار شبیه به سینه مادر کرده است.

از ویژگی های دیگر شیشه شیر های این برند می توان به حفظ مواد مغذی و نیز ویتامین های موجود در شیر نظیر ویتامین های Aو CوE  اشاره نمود که باز هم می توان گفت ای خاصیت در تمامی شیشه شیر ها دیده نمی شود‌.

از مزایای بسیار بسیار مهم این شیشه شیر ها سیستم تخلیه هوای نی دار است که با انجام فرایندی مانع از ترکیب شدن شیر و هوا می گردد. در شیشه شیر های عادی طراحی به گونه ای نیست که شیر و هوا با هم ترکیب نشوند و همین عامل سبب بروز نفخ شکم و به دنبال آن دل درد نوزاد شما می شود. اما شما به راحتی با تهیه و خرید شیشه شیر های برند دکتر براون می توانید مانع از نفخ و دل درد فرزند دل بندتان شوید.

بررسی نوع سر شیشه و میله درون شیشه

نوع سر شیشه و میله ای که درون شیشه قرار گرفته به گونه ای طراحی شده که مانع از ورود هوا به درون معده نوزاد می شود. به دنبال این ویژگی دیگر شما شاهد نفخ و یا کولیک معده فرزندتان نخواهید بود.

مواد مغذی درون شیر نوزاد با استفاده از نوع طراحی سر شیشه کاملا حفظ خواهد شد و این موضوع سبب افزایش ارزش غذایی موجود در شیر نیز می گردد.

بررسی قیمت شیشه شیر دکتر براون

شیشه شیر های این برند در دو نوع طلقی و پیرکس وارد بازار می شوند که مسلما شیشه شیر پیرکس گران تر از شیشه شیر طلقی خواهد بود.

عامل دیگری که سبب تفاوت قیمت شیشه شیرها می شود مقدار میل آن هاست. این شیشه شیر ها به صورت ۶۰ میل، ۱۲۰ میل، ۱۵۰ میل و ...در بازار وجود دارند.

منبع: مجله پزشکی مادر

آخرین مطالب