بررسی قیمت برج های پروژه خرازی چگونه است ؟

چنان چه تمایل دارید در رابطه با قیمت برج های پروژه خرازی با یک دیگر صحبت کنیم. ابتدا یک توضیح کلی در رابطه با

توسط ABESTANEWS در 27 آذر 1400

چنان چه تمایل دارید در رابطه با قیمت برج های پروژه خرازی با یک دیگر صحبت کنیم. ابتدا یک توضیح کلی در رابطه با این پروژه و طراحی آن خدمتتان عرض می کنیم سپس به بررسی قیمت آن خواهیم پرداخت.  همان گونه که می دانید این پروژه یک پروژه مسکونی است. باید خدمتتان عرض کنیم که این پروژه در حال انجام است و تقریبا به مرحله ی نازک کاری رسیده است. لازم به ذکر است که این پروژه تحت نظر تعاونی های مختلف سپاه در حال ساخت است و این تعاونی ها به بخش های زیر تقسیم می شوند.

  • تعاونی مسکن هوا فضا
  • تعاونی مسکن آماده و پشتیبانی
  • تعاونی مسکن ستاد کل
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی
  • تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول

در رابطه با موقعیت اجتماعی این پروژه باید خدمتتان عرض کنیم که این پروژه در منطقه ۲۲ تهران است. یکی از خوش آب و هوا ترین بخش های تهران که دسترسی راحتی به دریاچه چیتگر و بازار بزرگ تهران دارد.

شکل این پروژه چگونه است

شایان به ذکر است که این شهرک در یک زمین ۳۸ هکتاری راه اندازی شده است.  این پروژه ۴۴ بلوک دارد که هر کدام از این بلوک ها طبقات مختلفی دارند. این برج ها در پنج ردیف طراحی شده اند . برای مثال ردیف اولی این پروژه ۳۲ طبقه است و این در صورتی است که ردیف آخر ۲۵ طبقه می باشد. علت ابن اختلاف در طبقات نقشه ی خاص و طراحی های منحصر به فرد است.  بهتر است بدانید که قسمت شمالی این پروژه از اتوبان خرازی شروع می شود و قسمت جنوبی نیز به اتوبان حکیم وصل می شود این یعنی شما دسترسی راحتی به اتوبان ها و بزرگراه ها دارید. در آخر باید اضافه کنیم که این پروژه در یه تیپ به نام A, B, C است .

آیا قیمت پروژه خرازی گران است؟

 

خب در این بخش با یک دیگر می خوانیم که بررسی قیمت برج های پروژه خرازی چگونه است؟ لازم است بدانید که چندین عامل در تعیین قیمت موثر است.  شما برای این که قیمت هر واحد از این برج را محاسبه کنید. باید انتخاب کنید که واحد مورد نظر تان در کدام ردیف است. قطعا قیمت خانه در قسمت های شمالی تا جنوبی آن با یک دیگر متفاوت است. زیرا متراژ واحد ها با یک دیگر متفاوت است و علاوه بر این ها این که واحد مورد نظر در طبقه ی چندم باشد و جهت آن نیز خیلی مهم است. چنان چه مایل هستید یکی از این واحد ها را داشته باشید یا این که سرمایه گذاری کنید با کارشناس های ما تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.  شماره تماس مشاور ها در ادامه ی این مقاله قرار دارند.برای اطلاعات بیشتر به https://rasekhoon.net/article/show/1596458/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن