بررسی روش های رایگان و پولی در کسب ویباکس در بازی فورتنایت

برخی از بازی های قابل نصب برای گوشی های موبایل به قدری جذاب هستند که آشنایی با آن ها می تواند افراد در هر رده

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

برخی از بازی های قابل نصب برای گوشی های موبایل به قدری جذاب هستند که آشنایی با آن ها می تواند افراد در هر رده سنی را مجذوب خود کند. فورتنایت از این بازی های جذاب است که طرف داران زیادی از سراسر دنیا دارد.

در بازی فورتنایت امکانات متعددی در طول بازی ارائه می شود که گیمر می تواند آن ها را در اختیار بگیرد. بهره مندی از این امکانات، نیازمند ویباکس است بنابراین در این مطلب شما را با روش های به دست آوردن ویباکس فورتنایت آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی جذاب و هیجان انگیز فورتنایت

بازی فورتنایت یک بازی آنلاین در سطح جهانی است که epic games آن را طراحی کرده است. این بازی اکشن، مبارزاتی به همراه دارد که گیمر باید در آن ها برای بقا و زنده ماندن تلاش کند. برخورداری از حالت های مختلف بازی سبب می شود که افراد با داستان ها و سبک های مختلفی به رقابت بپردازند.

رقابت ها در قالب انفرادی و تیمی قابل انجام است که در هر دو صورت گیمر باید برای به دست آوردن پیروزی، زنده از میدان نبرد خارج شود. تجهیز کردن کاراکتر به انواع لباس ها و اسلحه های موجود در بازی، راهی برای موفقیت و بالا برد لول است که با ویباکس می توان آن ها را به دست آورد.

ویباکس فورتنایت چیست؟

در فورتنایت یک عنصر مهم به نام ویباکس وجود دارد که ارز یا همان پول بازی است. این ارز بازی کمک می کند تا بتوانید آیتم هایی که سازندگان در این بازی تعبیه کرده اند را خریداری نمایید.

نداشتن ویباکس در بازی فورتنایت به این معناست که نمی توانید کاراکتر خود را تجهیز کنید و در میادین شانسی برای پیروزی نخواهید داشت.

تهیه رایگان و پولی ویباکس فورتنایت با روش های مختلف و گوناگون که در ادامه اطلاعات کامل تری در این خصوص دریافت خواهید کرد.

روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت

اهمیت ویباکس نشان می دهد که باید راه هایی برای به دست آوردن آن در طول بازی وجود داشته باشد. دقیقا همین طور است و برای افزایش تعداد ویباکس های خود در بازی فورتنایت، می توانید از روش ها رایگان و یا روش پولی استفاده نمایید. این روش ها در زیر بررسی شده اند.

روش های رایگان به دست آوردن ویباکس

این روش ها با انجام مراحلی در طول بازی، سبب افزایش تعداد ویباکس خواهند شد. موارد زیر را انجام دهید و ویباکس رایگان به دست آورید.

·       با لاگین شدن به بازی فورتنایت می توانید تعدادی ویباکس هر چند کم را به دست آورید.

·       انجام و به پایان رساندن ماموریت های مشخص شده در طول بازی سبب بالا رفتن این ارز خواهد شد.

·       شرکت کردن در رقابت های بتل پس و پیروز شدن در آن ها، راهی برای دریافت ویباکس رایگان است.

روش پولی به دست آوردن ویباکس

 

با مراجعه به سایت های معتبر فروش ویباکس می توانید در ازای پرداخت مبالغی، تعداد مشخص شده یا به اصطلاح پک های ویباکس را خریداری نمایید. این روش در اسرع وقت ویباکس را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید تجهیزات را خریداری نمایید.

آخرین مطالب