بررسی تعداد واحد‌ها و طبقات در پروژه آفتاب مهتاب

اگر به منطقه 22 تهران، بلوار علوم و فنون، کوچه تسنیم شمالی بروید، شاهد یکی از زیباترین پروژه‌های عمرانی ب

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

اگر به منطقه 22 تهران، بلوار علوم و فنون، کوچه تسنیم شمالی بروید، شاهد یکی از زیباترین پروژه‌های عمرانی به نام آفتاب و مهتاب خواهید بود. در ادامه مطالب می‌خواهیم اطلاعاتی درباره این دو برج، واحدها، طبقات و... در اختیار شما قرار دهیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر، پروژه آفتاب مهتاب را بهتر بشناسید!

تعداد واحدها و طبقات دو برج آفتاب مهتاب

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد هنگام خرید مسکن به آن توجه می‌کنند، تعداد واحدها و طبقات ساختمان مورد نظر است. پروژه آفتاب مهتاب به طور کلی از 25 واحد تشکیل شده است که 20 طبقه آن مسکونی، یک طبقه لابی و 4 طبقه منفی است.

هر طبقه این دو برج از 14 واحد مسکونی تشکیل شده که به دو صورت دوخوابه و سه خوابه است.

این دو برج دارای 273 واحد است. به متراژهای ۹۱ ، ۹۴ ، ۹۸ ، ۱۰۰ ، ۱۰۴، ۱۱۲ ، ۱۱۷ ، ۱۲۴ ، ۱۴۰ و ۱۴۵ متر که با معماری بسیار عالی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. قابل ذکر است که این پروژه در حال حاضر در مرحله اسکلت فلزی قرار دارد و تا پایان سال 1401 به خریداران تحویل داده می‌شود.

 

نحوه خرید فروش و نقل انتقالات پروژه آفتاب مهتاب

در پروژه آفتاب مهتاب تمامی اعضا تعاونی، طبقه و جهت و متراژ خود را انتخاب کرده‌اند و امتیاز واحد خود را به صورت متری و طبقه مشخص به فروش رسانده‌اند. قابل ذکر است که هر واحد دارای سند مالکیت و قدرالسهم تجاری بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقالات و واگذاری هستند.

 

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب را می‌توان با فرمول زیر شرح داد:

واریزی اولیه+ اقساط+ امتیاز

قرارداد ساخت برای اعضای اولیه متری دو میلیون تومان است که طبق برآورد جدید، تعاونی و احتساب هزینه‌های ساخت و واریزی اعضا تاکنون متری 6.5 میلیون تومان (در صورتی که پرداخت به صورت نقدی باشد) و متری 7.5 میلیون تومان (در صورتی که پرداخت یک‌ساله باشد) است.

 

امکانات و امتیازات دو برج آفتاب مهتاب

لابی من 24 ساعته، پارکینگ و انباری اختصاصی، سالن اجتماعات و ورزشی، سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد و هزار متر واحد تجاری از امکاناتی است که موجب راحتی ساکنین دو برج آفتاب مهتاب هستند.

دیگر امکانات پروژه آفتاب مهتاب به شرح زیر است:

- کمد دیواری

- فضای باز و روف گاردن

- ویوی کوه‌های البرز

- خروجی اضطراری

- ویو عالی به دریاچه چیتگر

- اتاق خواب مستر

- خوش نقشه بودن

- آب و هوای خوب منطقه

- زنگ خطر

- دید به جنگل چیتگر

- هایپر مارکت

 

موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب

این پروژه در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، بلوار کوهک، بلوار علوم فنون واقع شده است.

 

سازنده پروژه آفتاب مهتاب

ممکن است برای افرادی که قصد خرید واحد در این دو برج را دارند، اطلاع از سازنده برج‌ها بسیار مهم باشد. سازنده دو برج آفتاب مهتاب، تعاونی مسکن کارکنان ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران_تهران است.

 

امیدواریم که مطالب بالا کمکی به شناخت بهتر شما نسبت به دو برج آفتاب مهتاب بوده باشد. این دو برج در موقعیت بسیار خوبی قرار دارند که برای سرمایه گذاری بسیار عالی هستند.

آخرین مطالب