بررسی امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب تابناک

امروز با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب تابناک بپردازیم.  قطعا نیازی به

توسط ABESTANEWS در 28 آذر 1400

امروز با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب تابناک بپردازیم.  قطعا نیازی به یادآوری نیست که این ملک در یک منطقه ی خوش آب و هوا و عالی راه اندازی شده است. فرقی نمی کند که شما این ملک را به چه منظوری خریداری می کند. اگر این ملک را به قصد سرمایه گذاری و یا استفاده می خرید و یا این که قصد زندگی در واحد مسکونی آن را دارید و یا یک واحد تجاری می خواهید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را خواهید داشت. قطعا تا به این جا متوجه شده اید که این پروژه مسکونی تجاری است. این پروژه در منطقه ۲۲ تهران شهرک گلستان راه اندازی شده است و زمان تحویل واحد ها ۴۸ ماهه است. قطعا می دانید که این روز ها با توجه به نوسانات بازار بهترین راه برای حفظ سرمایه خرید ملک است. با این کار شما نه تنها پول خود را حفظ می کنید بلکه بعد از یک مدت کوتاه نیز شاهد افزایش سرمایه ی خود خواهید بود. ما در این مقاله به طور مفصل در رابطه با امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب با یک دیگر صحبت می کنیم پس با ما همراه باشید.

این پروژه آفتاب مهتاب چه شکلی است

این پروژه به دو قسمت بلوک A  و B تقسیم می شود. لازم به ذکر است که این برج ۲۵ طبقه است که ۴ طبقه ی زیرین شامل پارکینگ و انباری است. یک طبقه تحت عنوان لابی دارد و نگهبان و لابی منی که به صورت بیست و چهار ساعته در آن مکان حضور دارد. ۲۰ طبقه ی ما بقی واحد های مسکونی هستند. بهتر است اضافه کنیم که هر طبقه ۱۴ واحد دارد در مجموع این پروژه ۲۷۳ واحد دارد. باید خدمتتان عرض کنیم که متراژ کوچک ترین واحد این برج ۹۱ متر است و بزرگ ترین واحد نیز ۱۴۵ متر ساخته شده است.  از دیگر امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب  می توان به درب های ضد سرقت این واحد ها اشاره کرد‌. طراحان و مهندسی و با سلیقه ی این پروژه یک آسانسور مخصوص بار بری طراحی کرده اند و آسانسوری جداگانه نفر بر در اختیار ساکنین برج قرار داده اند. اگر مایل هستید بیش تر درباره این امکانات بدانید بخش بعد را حتما مطالعه کنید.

 

امکانات این برج هم چنان باقی است

زمانی که حرفه ای ها دست به انجام کاری می زنند تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین ها را به مشتریان خود تحویل دهند این پروژه امکانات زیرا را نیز دارد.

  • سالن ورزشی
  • سیستم اعلام حریق
  • انباری های مجزا
  • لابی فوق لوکس
  • دوربین مدار بسته
  • سالن اجتماعات
  • فضای مخصوص بازی کودکان
  • خروج اضطراری و غیره

قطعا نیازی نیست اضافه کنیم که این پروژه ها از بهترین مصالح ساخته می شوند و شما یک واحد با فول امکانات را با بهترین کیفیت و محکم ترین شکل ممکن خواهید داشت.  لازم به ذکر است که شما با خریداری واحد از این برج دسترسی خیلی راحتی به دریاچه چیتگر دارید. در کم ترین زمان ممکن به پارک جنگلی می رسید. این پروژه در فاصله ی کمی از مترو چیتگر قرار دارد و شما دسترسی راحتی به مترو دارید و علاوه بر تمام این ها شما راه خیلی نزدیکی تا مراکز تجاری مثل پاساژ طوبی و یا بام لند دارید.  دسترسی سریع به بزرگراه نیز یکی دیگر از امکانات پروژه آفتاب مهتاب است. 

 

قیمت واحد های پروژه آفتاب مهتاب چگونه است

هر فردی که قصد خرید ملکی را داشته باشد به چندین نکته توجه می کند. اولین و از قضا مهم ترین نکته منطقه و محلی است که قصد خرید خانه را از آن جا دارید. یک نکته ی مهم دیگر که وجود دارد متراژ ساختمان است. این که متراژ آن خانه مناسب فرد هست یا خیر. اما یکی از مهم ترین عامل در انتخاب یک خانه قیمت آن است خیلی از مواقع فرد به خاطر قیمت بالای خانه از خرید آن منصرف می شود. این قیمت نیز موثر از چندین عامل است . طبقه و جهت از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت خانه هستند. اگر نگران این هستید که با این گرانی های رایج صاحب خانه نشوید ما این اطمینان را به شما می دهیم که با این پروژه صاحب خانه شوید.  شما می توانید با پرداخت اقساط طی ۴۸ ماه صاحب خانه شوید. بله درست متوجه شدید این پروژه یک وام ۴۸ ماهه دارد که بدون بهره است و شما می توانید با پرداخت این اقساط به راحتی صاحب خانه در بهترین منطقه ی تهران شوید.

 

کلام آخر

 

تا به این جا به بررسی امکانات و ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب  پرداختیم و درباره قیمت این واحد ها نیز نکاتی را در اختیارتان قرار دادیم اما به عنوان نکته ی آخر باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت این واحد ها و سایر امکاناتش به صورت متری محاسبه می شود و قطع به یقین قیمت یک واحد ۹۰ متری با یک واحد ۱۵۰ متری متفاوت است شما می توانید در قسمت پایانی همین متن شماره تماس های مشاور های ما را بردارید و با آن ها تماس بگیرید.  این عزیزان به صورت بیست و چهار ساعته و بل صبوری تمام در خدمت شما هستند و به تک تک سوال های شما پاسخ می دهند.  مطمئن باشید که این پروژه با بهترین متریال و توسط حرفه ای ترین مهندسین ساخته شده است و شما می توانید با خیال راحت از پروژه های ما دیدن کنید. شایان به ذکر است که هیچ کجا این همه امکانات و پرداخت قسطی د در اختیارتان قرار نمی دهد پس تا دیر نشده فرصت را از دست ندهید و همین حالا با یک حساب و کتاب سر انگشتی و تماس با مشاور های ما صاحب خانه شوید. اگر با این توضیحات باز هم سوالی برایتان پیش آمد باز می توانید از مشاور ها و مسئولین فروش ما سوالات خود را بپرسید. ما امیدواریم که هر چه زودتر صاحب خانه شوید و با سلامتی در منزل خود زندگی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن