برای یادگیری آموزش فتوشاپ نیاز به پیش نیاز خاصی است؟

فتوشاپ، نرم افزار طراحی شده توسط شرکت ادوبی است که امروزه کسب و کار های زیادی را ایجاد کرده و باعث شده است که

توسط ABESTANEWS در 4 شهریور 1400

فتوشاپ، نرم افزار طراحی شده توسط شرکت ادوبی است که امروزه کسب و کار های زیادی را ایجاد کرده و باعث شده است که علاقه مندان گرافیک به سمت یادگیری آن بروند.
سوال متداولی که از سوی علاقه مندان و کسانی که خواهان یادگیری این نرم افزار هستند؛ این است که برای شروع و یادگیری به چه پیش نیازی احتیاج دارند؟  در مقاله ۱۰ مورد از نکات مهم فتوشاپ که برای حرفه ای تر شدن ، باید آن‌ها را رعایت کنید این موارد را مطالعه کنید.

مشخصا برای شروع و برداشتن اولین گام، بایستی در ابتدا نرم افزار فتوشاپ را با توجه به نوع سیستم خود نصب و فعال کنید. توجه داشته باشید که چه نوع نسخه ای از این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب می کنید!این نرم افزار با توجه به این که دارای ابزار های گوناگون و کارکرد های بسیار متفاوت است؛ جمعاً نرم افزار سنگینی است.

قبل از نصب آن، مطمئن شوید که سیستم شما توان بارگذاری آن را خواهد داشت زیرا اگر سیستم عاملی با نسخه ای قدیمی داشته باشید؛ در بارگذاری و کار کردن با آن به مشکلات معتددی برخورد خواهید کرد.

سپس به سراغ یادگیری پایه و آشنایی با ابزار های موجود در منوی این نرم افزار بروید. تا زمانی که پایه خود را در این زمینه قوی نکنید نمی توانید به مراحل بالا تر بروید. زیرا گیج خواهید شد و از طرفی، از یادگیری آن دست می کشید!

فتوشاپ برنامه ای پیچیده و سنگین است. پس صبر پیشه کنید و سعی کنید یادگیری آن را به صورت تکرار روزانه انجام دهید تا بتوانید هر چه سریعتر بر آن تسلط پیدا کنید.
اگر شما توانستید به خوبی فتوشاپ را یاد بگیرید و بر تک تک ابزار های آن تسلط پیدا کنید؛ می توانید در زمینه های مختلف کار کرده و کسب و کار خود را ایجاد کنید.

 

مزایا کار در حوزه فتوشاپ، این است که شما احتیاجی به پیش نیاز آنچنانی برای شروع ندارید و با نصب یک برنامه، می توانید با یادگیری های متدوال، شغلی برای خود ایجاد کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن