بایگانی‌ها ورق رنگی شیروانی اتحادیه اهن فروشان اهواز فروش آهن الات در اهواز

از نظر ظاهری نیز ورق‌های گالوانیزه در سه جور بدون گل ، گل ریز و گل درشت تولید و به بازار عرضه می‌شود. تفاوت هم

توسط ABESTANEWS در 28 آبان 1401
از نظر ظاهری نیز ورق‌های گالوانیزه در سه جور بدون گل ، گل ریز و گل درشت تولید و به بازار عرضه می‌شود. تفاوت همین سه گونه ورق گالوانیزه در شکل‌گیری گل یا کریستال گالوانیزه بر روی ورق هست که به شتاب سرد کردن ورق و میزان روی بکار رفته در مراحل گالوانیزاسیون بستگی دارد. همین‌طور به عامل یک به نقل از تارنما مجله ای پوشش ضخیم از طریق در نحوه گالوانیزه گرم، رنگ آمیزی قطعات و ورق‌ها سخت است البته همین نقص‌ در ورق‌های گالوانیزه شده به طریق سرد به دلیل ضخامت ناچیز پوشش روی، وجود ندارد. ظاهر براق و خوشگل و رنگ آمیزی ساده‌تر ورق‌های گالوانیزه شده به شیوه سرد آن ها را به جهت استعمال در بدنه خودروها مطلوب می‌کند. دسته‌بندی نشده به سبب این که در مراحل ساخت ورق سیاه، حرارت و دوده‌های متعددی به ورق داده می‌شود، رنگی مات بر روی ورق به جا می‌ماند؛ به این دلیل، همین ورق با اسم «ورق سیاه» دارای شهرت شده است. ورق های رنگی با توجه به مقاومتی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و همچنین به خاطر ضخامت ذیل که قابلیت فرم پذیری بالایی دارا هستند به این استدلال در صنایع و بخش های گوناگون کاربرد دارند. از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار در راستا تولید کانکس، ویلا پیش ساخته، ورق گالوانیزه فرم دار رنگی، ساندویچ پانل و ... ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط ایجاد پیشرفته را سرلوحه کار خود قرار داده است. برای ساخت ورق های شیروانی و گالوانیزه رنگی لازم می باشد تا نخست ورق گالوانیزه ساده ساخت شود.

خرید ورق رنگی از آهن ملل

هر یک از همین محصولات بر مبنا جنس، مشخصات فنی و مکانیکی و استانداردی که دارند از نظر استحکام مقاومت، دوام و ارتفاع عمر اساسی هم تفاوت هایی دارند. آنچه در این مقاله مد حیث ماست، معرفی محصولات ورق کرکره فولادی و آهنی هست که در صنعت های فلزی استعمال می شوند. کاربرد ورق گالوانیزه رنگی در ساخت صنایع فلزی دیگر از پاراگراف کابینت آشپزخانه، سازه های فلزی نظیر میز و صندلی، پارتیشن ها و بقیه تجهیزات اداری نیز قابل توجه است.
  • ورق ساخته شده به اسم High Gloss در مصنوعات خانگی از گزاره یخچال ، خودرو لباس‌شویی و ...
  • علاوه بر‌‌این، چسبندگی خوبی داراست بنابراین می‌توان آن را در رنگ‌های متفاوت رنگ آمیزی کرد.
  • قیمت ورق گالوانیز رنگی ذیل است، این ورق می‌تواند گزینه خوبی برای ایمن سازی سقف کارخانه‌ها، انبار‌ها، خانه‌ها و مکان‌هایی از همین دست باشد.
  • کاربرد ورق گالوانیزه رنگی در صنعت های ساخت اسباب خانگی مثل درب فریزر و یخچال استعمال می شود.
اگر شما عشق مند به شرکت یا محصولات ما هستید, خوش آمدید از کمپانی یا دفترها فروش مابازدید کنید, شما همینطور می توانید کلیدی ما تماس بگیرید از شیوه مشاوره آنلاین، درخواست تمنا ، ایمیل و تلفن. کارکنان ما از صمیم قلب به شما دیتاها محصول، دانش کاربردی و سرویس ها خوب ارائه می دهند. یک عدد دیگر از کاربردهای ورق کرکره زیبایی سازی و یا حصارسازی است استفاده از ورق کرکره بسیار به صرفه میباشد و از آن در ساخت انواع سقف کاذب، سوله، انبار، پارکینگ، آلاچیق وغیره استفاده می شود. در طرز گالوانیزاسیون حرارتی که روشی کلاسیک است، به‌این رخ کار میگردد که ورق های فولادی را در استخری از روی شناور می نمایند تا کاملا مرحله آن ها اهمیت بر روی پوشانده شده و به ورق گالوانیزه تبدیل شود. از موردها دیگر می‌توان به نرخ نفت، هزینه حمل و نقل، بهای دلار و تورم جهانی هم اشاره کرد؛ از آنجایی که این فرآورده ورق گالوانیزه رنگ شده بوده در نتیجه نرخ ورق گالوانیزه خود یکی از کارداران اثر گذاری گذار بر قیمت جنس ذکر شده است. ماده اول موجود در ساختار هر دو ورق فولاد می باشد که در ورق های گالوانیزه به وسیله یک پوشش محافظ پوشانده شده تا در برابر خوردگی و دست اندرکاران محیطی از خویش مقاومت نشان دهد.

ورق گالوانیزه بر روی اندود

پیش از این‌که مثال هایی از طرح های فرم دهی ورق های رنگی را معرفی کنیم بد نمیباشد تعداد از رنگ های همگانی در این ورق ها را نام ببریم. یکی از تولیدکنندگان دارای ورق گالوانیزه مجتمع فولاد روی اندود کاوه واقع در شهرک صنعتی کاوه، شهرستان ساوه می باشد. هدف صنعتگران همین بود که تکنولوژی نورد را به جهت دیگر بخش های فعالیت اساسی فلز از گزاره ساخت سکه، بشقاب برنجی، ایجاد زره پوش ها و ... در این دوران متالورژیست ها تلاش نمودند راه های متفاوتی را برای خلوص فلزات به کارگیری نمایند. در این بازه زمانی علم متالورژی و عمل های عملی به صورت زنجیره وار بر بر روی نیز اثر گذاری می گذاشتند و ساخت تغییر‌و تحول در یک عدد منجر دگرگون سازی در دیگری می شد.

هوای تهران برای گروه‌های حیاتی آلوده و کثیف شد

ورق‌های رنگی در 15 رنگ متعدد و در ضخامت‌های 0.16 تا 1 میلی‌متر ساخت می‌شوند. همچنین، ضخامت رنگ در همین نوع ورق‌ها دربین 20 تا 25 میکرون متغیر است. مراحل رنگ‌آمیزی بر روی ورق گالوانیزه به سبب صاف و صیقلی بودن ورق پاره ای دشوار بوده و در فرایند متعدد مشکلات خاص خود را دارد.

کارخانجات ساخت ورق رنگی

خوبی همین گونه تولید ورق گالوانیزه این است که مقرون به صرفه و پرسرعت است، ضخامت مناسبی دار و چسبندگی لایه روی به ورق بالا است. پس از تراز قرار گرفتن لایه روی بر مرحله ورق،نوبت آن هست که ورق خنک شود. در تراز بعدی ورق های گالوانیزه را از تانک آب عبور می دهند تا دمای آن به طور تمام تحت بیاید. نکته ای که بایستی به آن دقت داشت همین میباشد که صخامت لایه پوششی را می بایست به طور پیوسته کنترل کرد. کاربرد دیگری که ورق های گالوانیزه دارند این است که از انها در ساحت تابلوهای هدایت و هم تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود.

ورق سیاه رول شده یا کلاف

ورق کرکره به استدلال اینکه در جز ورق گالوانیزه میباشد در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و قدمت مفید همین ورق میان 20 الی 30 سال است. ورق شادولاین گالوانیزه رنگی در ضخامت های متمایز میان 0.3 تا 0.7 میلی متر در عرض های 100 و 125 سانتی متر تولید می شوند و در برابر تغییر‌و تحول رنگ ، رخ ، حرارت و رطوبت مقاومت مهربانی از خویش نشان می دهند. ورق سیاه و ورق گالوانیزه هر دو از پرکاربردترین ورق ها در صنعت کشور‌ایران و جهان هستند.

رشد ۴۸ درصدی بها صادرات فولاد ایران

اگر بخواهیم مهم‌ترین عامل در شوره زدن ورق گالوانیزه را شناسایی کنیم، باید به سراغ نحوه‌ی انبارداری محصولات برویم؛ زیرا بیشترین مشکلات همین ورق‌ها در انبارهای نگهداری رخداد می‌افتد. از جمله شرایط انبارداری به جهت محصولات گالوانیزه می‌توان به تهویه‌ی مناسب و کانال‌کشی کف انبار اشاره کرد. همچنین زمانه نگه‌داری ورق‌های گالوانیزه در انبار نباید اکثر از شش ماه باشد. در ورق هایی که به رخ رول (کویل) عرضه می شوند می اقتدار تمامی طرح های کرکره سینوسی ، ذوزنقه ، شادولاین ،طرح سفال پالرمو و ژنوا و ساندویچ پانل را نیز تولید کرد. به جهت مثال در ساخت و ساز از همین کالا به جهت احداث نمای داخلی ساختمان‌ها، سقف و بدنه انبارها، ساخت شیروانی، سقف کاذب و حتی نمای بیرون ساختمان به کارگیری می‌شود. البته صنایع دیگری مثل تولید لوازم خانگی مختلف، صنعت الکترونیک، صنعت تولید تجهیزات اداری، صنعت حمل و نقل، صنعت خودروسازی و هر صنعتی که متعلق به فلز هست به نوعی به همین محصول نیز نیاز دارند. همین کارخانه مهم هدف ساخت انوع ورق نورد سرد، گالوانیزه، رنگی و استیل و سایر مقاطع فولادی در سال 1357 تأسیس شد. پس از آنکه سطح شست و شو در ایجاد ورق‌های رنگی طی شد، به سطح ورق‌ها مواد شیمیایی خاصی اسپری می شود تا به جهت تراز رنگ‌آمیزی آمادگی بیشتری پیدا نمایند و چسبندگی رنگ در آنها خوبتر انجام شود. به جهت رنگ‌آمیزی ورق‌های رنگی در او‌لین سطح یک رنگ اساس اول روی سطح بالایی و پایینی ورق‌ها زده می‌شود.

ورق کاویان

در همین مقاله به ارائه توضیحات کاملی در گزینه ورق رنگی گالوانیزه، طرز ایجاد و مزایای آن پرداختیم. گروه کمپانی های کبیر دارای حدود سیزده سال سوابق درخشان در حوزه تولید اشکال ورق های طرح دار گالوانیزه و رنگی توانسته می باشد گامی مؤثر را در جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات صنعتی و ساختمانی بردارد. شما مشتریان عزیز قیمت تیرآهن اصفهان می توانید جهت آشنایی با محصولات همین شرکت و اطلاع از بها آن ها به وبسایت همین گروه مراجعه نماید. یکی از از قابلیت‌های خوب ورق‌های گالوانیزه، قابلیت رنگ پذیری آن است، به این دلیل بسیاری از شرکت‌های ایجاد ورق‌های فولادی ورق‌های گالوانیزه رنگ شده را نیز در بین محصولات خود دارا‌هستند که مصارف بالایی دارند. فولاد بهمن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در استان مازنداران، شهر قائمشهر شروع کرده است. فولاد بهمن نزدیک به یک چهارم ایجاد این ورق گالوانیزه رنگی در مرزو بوم را در اختیار دارد و انواع ورق های رنگی فولادی تولیدی خویش را به مرز و بوم های لبه خلیج فارس و دریای خزر صادر می کند. همین جور ورق یکی از رایج‌ترین اشکال ورق‌های رنگی هست که معمولا در سقف و دیواره‌های سوله‌ها گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. همین ورق‌ها به طور معمول در عرض 100 و 125 سانتی متر و طول و ضخامت دلخواه به بازار عرضه می‌شوند. یکی از عارضه ها به کارگیری از این جور ورق در ایجاد سوله‌ها، مقاومت آن‌ها در برابر وضعیت جوی متعدد مثل رطوبت است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن