اندروید باکس چیست

Android Box چیست؟ آیا با برنامه های Android Box آشنا هستید؟ اندروید باکس سینماتیو لایت در این مقاله ، به بررسی

توسط ABESTANEWS در 24 مرداد 1399
Android Box چیست؟ آیا با برنامه های Android Box آشنا هستید؟ اندروید باکس سینماتیو لایت در این مقاله ، به بررسی کامل Android Box و ویژگی های آن می پردازیم.

اندروید باکس دیجی کالا

استفاده از سیستم عامل اندروید بر روی تلفن همراه قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد ، اما آیا می توانست از سیستم عامل اندروید در تلویزیون استفاده کنید؟ Android Box توانسته تلویزیون های ساده را اندروید باکس سینماتیو لایت به تلویزیون های هوشمند تبدیل کند. اگر می خواهید درباره Android Box اطلاعات بیشتری کسب کنید ، با ما همراه شوید.

اندروید باکس جی پلاس

Android Box چیست؟ جعبه Android Android Box یک جعبه تلویزیون است که با اندروید باکس سینماتیو لایت سیستم عامل اندروید کار می کند. سیستم عامل اندروید آنقدر محبوب است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. به راحتی می توانید جدیدترین فیلم ها را با Android Box تماشا کنید ، و جالب اینکه امکان مرور وب و بازی های اندرویدی با تلویزیون را نیز دارید.

ویژگی های Android Box

همانطور که گفته شد Android Box از ویژگی های اندروید باکس سینماتیو لایت بسیاری برخوردار است و در این بخش می خواهیم شما را با برخی از مهم ترین ها آشنا کنیم. پخش آنلاین: با استفاده از Android Box می توانید به شبکه های مختلف جریان آنلاین دسترسی پیدا کنید.

اندروید باکس ترب

تماشای مسابقات ورزشی به صورت زنده: اندروید باکس سینماتیو لایت برنامه دیگری برای Android Box برای کسانی که به دنیای ورزش علاقه دارند می توان در نظر گرفت. استفاده از شبکه های پخش آنلاین ورزشی بسیار با ارزش است. با خرید جعبه اندرویدی می توانید به مسابقات زنده ورزشی از طریق وب سایت های اندروید باکس سینماتیو لایت جریان آنلاین دسترسی پیدا کنید. فیلم ها: اگر به تماشای فیلم های HD علاقه مند اندروید باکس سینماتیو لایت هستید ، قطعاً به جعبه اندرویدی احتیاج خواهید داشت. اندروید باکس سینماتیو لایت در هر زمان و هر مکان می توانید به فیلم های HD جدید دسترسی پیدا کنید.

اندروید باکس ال جی

پخش موسیقی: یکی از علاقه های اندروید باکس سینماتیو لایت مردم را می توان نوازندگی دانست. به راحتی می توانید از طریق اندروید باکس سینماتیو لایت Android Box جدیدترین موسیقی را پخش کنید. بد نیست بدانید که می توانید جستجوی زیرنویس ها یا هر موسیقی مورد علاقه خود را جستجو کنید. مرور وب: یکی دیگر از ویژگی های اندروید باکس سینماتیو لایت Android Box مرور اینترنت است. Android Box به شما امکان می دهد از طریق تلویزیون به نیازهای اینترنت خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید اندروید باکس سینماتیو لایت حساب های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook و دیگران را مشاهده کنید. بازی: احتمالاً مهمترین علاقه شما به داشتن اندروید باکس سینماتیو لایت جعبه اندرویدی بازی است. بد نیست بدانید که بسیاری از بازی ها منحصراً برای جعبه های اندرویدی تولید می شوند. توجه داشته باشید که می توانید اندروید باکس سینماتیو لایت از طریق Google Play به جدیدترین برنامه ها و بازی ها نیز دسترسی پیدا کنید. یک تلویزیون هوشمند ویژگی ها و قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همانطور که معلوم است ، اندروید باکس اندروید باکس سینماتیو لایت از توانایی قابل قبولی در این زمینه برخوردار است. به راحتی می توانید اندروید باکس را تهیه کرده و از ویژگی های مهمی که ذکر کردیم اندروید باکس سینماتیو لایت بهره مند شوید. کاربرد اندروید باکس در ایران همانطور که گفته شد با استفاده اندروید باکس سینماتیو لایت از Android Box می توانید تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. Android Box در ایران طرفداران و برنامه های بسیاری دارد. بسیاری از وب سایت های پخش آنلاین فیلم در ایران ، مانند Filimo ، Aparat و Namava وجود دارند که به راحتی اندروید باکس سینماتیو لایت از طریق Android Box قابل دسترسی هستند و آخرین فیلم ها را مشاهده می کنید. مهمترین مزیت Android Box را می توان تبدیل تلویزیون معمولی به اندروید تی وی دانست و این مسئله طرفداران بسیاری را در ایران اندروید باکس سینماتیو لایت پیدا کرده است. خرید جعبه اندرویدی می تواند روشی مقرون به صرفه برای به روزرسانی تلویزیون های ساده باشد؛ در حقیقت ، به جای خرید یک تلویزیون هوشمند اندروید باکس سینماتیو لایت گرانقیمت ، می توانید از یک وسیله ارزان قیمت از ویژگی های آن استفاده کنید.

سیستم عامل Android TV

Android TV نسخه ای از سیستم عامل اندروید اندروید باکس سینماتیو لایت است که منحصراً برای پخش در تلویزیون ها طراحی شده است و از اواسط سال 2014 جایگزین سرویس Google TV شده است. همانند نسخه موبایل اندروید ، شخصی سازی Android TV امکان پذیر است و بسیاری از شرکت های شخص اندروید باکس سینماتیو لایت ثالث که باعث ایجاد جعبه در سیستم می شوند از این سیستم عامل در محصولات خود استفاده می کنند. حتی سیستم عامل آمازون فایر تلویزیون نسخه ای مختلط از اندروید تی وی است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن