امکانات و ویژگی هایی که یوسی در اختیار ما قرار می دهد، چیست؟

بازی پابجی موبایل را می توان یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال دانست که از یک داستان بسیار

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

بازی پابجی موبایل را می توان یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال دانست که از یک داستان بسیار زیبا و پرهیجان برخوردار می باشد. شما به عنوان یکی از کاراکترهای این بازی باید بتوانید در جزیره‌ای که جنگ و جدل در آن وجود دارد تا پایان زنده بمانید.

اما اینکه شما بتوانید تا پایان به مسابقه خود ادامه داده و زنده بمانید کار آسانی نخواهد بود چرا که برای انجام این کار شما باید سلاح های قوی و تجهیزات پیشرفته داشته باشید و راه به دست آوردن این سلاح های پیشرفته و تجهیزات استفاده از یوسی در بازی پابجی میباشد. در ادامه به معرفی و امکانات و ویژگی هایی که یوسی در اختیار ما قرار می دهد می پردازیم.

امکانات مختلفی که یوسی در بازی پابجی در اختیار ما قرار می دهد.

یوسی را می توان از مهم ترین ارز های رایج در بازی پابجی دانست، با استفاده از یوسی شما می توانید به امکانات و دستاوردهای فوق‌العاده‌ای در بازی پابجی برسید به طوری که میتوانید برای کاراکتر خود سلاح های جدید و پیشرفته تهیه کنید و سطح رقابت خود را به صورت چشمگیری بالا ببرید.

از کاربردهای یوسی در پابجی میتوان به خرید آیتم های مختلف در بازی اشاره کرد به طوری که شما با استفاده از یوسی می توانید مراحل مختلفی را در بازی برای خود باز کنید و سلاح ها و تجهیزات پیشرفته را خریداری کنید که با استفاده از آنها قدرت شما افزایش خواهد یافت.

بخوانید: بررسی تمامی روش های رایگان و پولی در تهیه و خرید یوسی پابجی

شرکت در رقابت‌های رویال پس یکی دیگر از امکاناتی است که یوسی ها به شما می دهند، شاید در ابتدا فکر کنید که شرکت در این مسابقات نیاز به پرداخت یوسی و از دست رفتن آنها دارد اما نگران این موضوع نباشید چرا که با شرکت در این مسابقه و کسب پیروزی و ماندن تا مراحل پایانی آن چندین برابر نسبت به یوسی هایی که از دست داده اید یوسی دریافت خواهید کرد و می توانید به رقابت خود در این مسابقات ادامه دهید.

 

از دیگر امکاناتی که یوسی در اختیار شما قرار می دهد می توان به ارتقاء سلاح ها و تجهیزات خود اشاره کرد، چرا که بدون داشتن سلاح های قوی امکان رقابت در این بازی برای شما وجود نخواهد داشت اما با ارتقا دادن سلاح های خود می توانید به رقابت در این بازی ادامه داده و به دستاوردهای بزرگی در این بازی برسید.

آخرین مطالب