امکانات متمایز پروژه طرح توانمند سازی ارتش

آیا شما هم یکی از بازنشسته شدگان ارتش کشور هستید و در مورد طرح توانمند سازی ارتش چیزی شنیده اید؟ حتماً می&zwnj

توسط ABESTANEWS در 29 آذر 1400

آیا شما هم یکی از بازنشسته شدگان ارتش کشور هستید و در مورد طرح توانمند سازی ارتش چیزی شنیده اید؟ حتماً می‌ دانید که این طرح برای خدمت کنندگان ارتش در نظر گرفته شده و طی آن افرادی که در حال خدمت به ارزش و یا بازنشسته هستند می توانند ثبت نام و شرکت کنند. یکی از امکانات این طرح این است که با هدف سرمایه دار شدن و یا سهام دار شدن بازنشستگان در نظر گرفته شده است. البته که چنین هدفی ارزش بالایی دارد و می تواند سرمایه خوبی در چنین اوضاع اقتصادی به نظر بیاید. به همین خاطر کسانی که واجد شرایط هستند می توانند هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنند. هرچند که ثبت‌نام در این طرح نیاز به اطلاعات و هم چنین مبلغی برای پیش پرداخت می باشد در این صورت شما عزیزان می توانید با بررسی های لازم این کار را انجام دهید.

طرح توانمند سازی ارتش چه امکاناتی دارد؟

اگر شما هم تنها از طریق افراد مختلف در مورد طرح توانمند سازی ارتش سخنانی شنیده اید اکنون وقت آن رسیده است که اطلاعات بیش تری در این باره بدست آورید . ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که این طرح به چه صورت است و ثبت نام در آن چگونه خواهد بود؟ ما به شما عزیزان خواهیم گفت که این طرح شامل برج بلندی است که به واحد های پنج متری و بیست متری تقسیم شده است از این رو بازنشستگان ارتش می توانند بر اساس بودجه ای که دارند هر یک از این واحد ها را انتخاب نموده و مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازند. البته که پیش پرداخت واحد های ۵۰ متری بیش تر از واحد های ۲۰ متری است. حال می ‌توانید با مطالعه بند بد اطلاعاتی در مورد ثبت نام در طرح توانمند سازی ارتش به دست آورید.

ثبت نام در طرح توانمند سازی ارتش با امکانات متمایز

 

امکانات رفاهی طرح توانمند سازی ارتش باعث شده که افراد زیادی بخواهند در این طرح ثبت نام کنند و در آینده نزدیک سهام دار باشند اما باید توجه داشت که این طرح فقط و فقط مناسب افراد بازنشسته یا در حال خدمت این حیطه کاری می باشد. برای ثبت نام باید از طریق کافی نت اقدام کنید و ثبت نام اولیه را از طریق سایت انجام دهید همان طور که در بند قبل گفته شد پیش پرداخت را باید در مرحله دوم ثبت ‌نام بپردازید که این پیش پرداخت متغیر است و اگر شما واحد ۵۰ متری را انتخاب کنید باید پیش پرداخت حدود ۱۴۵ میلیون تومان بپردازید، اما اگر واحد ۲۰ متری را انتخاب کنید باید حدود ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازید و در آینده ‌ای نزدیک این واحد ها آماده تحویل می باشند.

آخرین مطالب