امکانات برج های پهنه B به چه صورت است؟

برج های پهنهBدارای امکانات بسیاری هستند که  این امکانات هم تفریحی و  هم رفاهی است. برج های پهنهB چشم

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

برج های پهنهBدارای امکانات بسیاری هستند که  این امکانات هم تفریحی و  هم رفاهی است. برج های پهنهB چشم انداز های زیادی به مکان هایی مانند مجموعه هزار و یک شهر و باغ گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر و دریاچه  خلیج فارس و مجتمع های تجاری و دامنه ی کوه های البرز دارد.

حال که در مورد فضا و زاویه دید برج های صحبت کردیم در مورد امکانات تفریحی و گردشگری آن نیز صحبت خواهیم کرد چشم اندازه هایی که در بالا گفتیم  مکان هایی برای تفریح و گردش مردم نیز به حساب می آیند مانند پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج فارس ، مجتمع تجاری ،مجموعه هزار و یک شهر که یک مجموعه در حال ساخت است که یک گردشگری مدرن به شمار می رود. و فرصتی برای سرمایه گذاری  برای تجار نیز محسوب می شود. همچنین افراد میتوانند از مجتمع های تجاری بازدید و خرید کنند.

 

بخوانید: آشنایی با موقعیت پهنه B و برج هایی که در این پهنه قرار دارند یا در حال ساخت هستند

 

اگر بخواهیم به تجهیزات خود برج ها اشاره کنیم عبارتند از دارای ۱۰‌لاین آسانسور که یک لاین آن برای باربری است . و همچنین این برج ها سالن های متعدد اجتماعات و ورزشی  و تفریحی دارند. و یک سالن ویژه بازی کودکان در هر برج قرار دارد. سیستم اعلام حریق که بسیار دارای اهمیت است نیز در این برج ها وجود دارد. و پارکینگ مهمان که یکی از امکانات و تجهیزات جالب در این برج ها به شمار میرود و .....

امکاناتی که واحد های مسکونی که این  برج ها دارند نیز عبارتند از نور گیری و دارای حداقل دید به واحد های دیگر است. و هر واحد مسکونی تراس مخصوص به خود دارد و اتاق هوی خواب همگی دارای مستر هست.

                 نمایی از نور گیری مطلوب واحد های مسکونی

 

طراحی این برج ها با دقت بسیاری بالایی انجام شده است به گونه ای که مسیر پیاده رو و سواره تداخلی با یک دیگر نداشته باشند و همچنین هر یک از برج ها دارای فضای باز مخصوص به خود هستند و  فاصله ی برج ها با یک دیگر متناسب است به گونه ای که در میان آن ها آبنما های و مراکز آموزشی و تجاری قرار دارد.

 

آشنایی با امکانات پروژه

 

از دیگر امکانات  برج های پهنه Bمیتوان به آیفون های تصویری و مکانی برای خروج اضطرای که در کنار راه پله ها قرار گرفته است و همچنین زنگ خطر که هنگامی که خطری برج ها و مردم را تهدید می کند به صدا می آید و آن ها را مطلع میکند .ریموت های پارکینگ نیز وجود دارد و بهترین امکانات که این برج ها دارند سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است که بسیار کاربردی در فواصل سرد و گرم سال است. و فضای سبزی که هر یک از برج ها آن را دارا هستند و زیبایی خاصی به نمای اطراف برج ها داده است.

آخرین مطالب