اطلاعاتی درباره یوسی پابجی را در این مقاله بخوانید.

ممکن است احساس غرق شدن کنید زیرا یک سرگرمی به راحتی وجود دارد. این تنها دلیل این مقاله بود. این پر از اطلاعات

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

ممکن است احساس غرق شدن کنید زیرا یک سرگرمی به راحتی وجود دارد. این تنها دلیل این مقاله بود. این پر از اطلاعات مفید در مورد سرگرمی های مختلف است تا به شما ایده هایی در مورد نحوه سرگرمی با سرگرمی خود بدهد.

به‌اینترنت نگاه کنید تا ببینید چه چیزهایی می‌توانید در مورد سرگرمی خود بیاموزید. اگر در وب سایتی در مورد سرگرمی خود هستید، می‌توانید رتبه بندی SEO را ارتقا دهید. این می‌تواند به شما مقداری پول اضافی کمک کند.

یکی از سرگرمی های هیجان انگیز خرید در فروش گاراژ و فروش املاک است. در این فروش ها می‌توانید چیزهای بسیار جالبی را پیدا کنید که مرتب هستند. می‌توانید وسایل آشپزخانه، ظروف آشپزخانه یا آثار هنری تهیه کنید. شما هرگز واقعا نمی دانید چه چیزی را انتخاب خواهید کرد و این بخشی از هیجان است.

بیرون بروید و کمی باغبانی کنید. چیزی که به نظر می‌رسد برای یک نفر کار سختی است، افتخار شخص دیگری است. بذرها را در بهار بکارید، در تابستان از گیاهان مراقبت کنید، از آنها مراقبت کنید و سپس نتایج را بررسی کنید. شما واقعا می‌توانید در خرید غذا صرفه جویی کنید و همچنین از استفاده از انگشت شست سبز خود لذت ببرید.

در مورد آن، پابجی موبایل در 19 مارس یک سالگی خود را جشن می‌گیرد. در بازگشت به ویدیو، یک شخصیت زن با مجموعه ویژه سالگرد در رنگ مشکی و بنفش را می‌بینیم که می‌دود و می‌پرد و زامبی ها را می‌کشد و بازیکنان را با یک نارنجک می‌کشد. . ما همچنین شاهد اضافه شدن یک اتوریکشا یا توک توک هستیم که برای اولین بار در منطقه Sanhok در رایانه شخصی پابجی  دیده شد. همچنین، یک ماشین مسابقه‌ای کانورتیبل به ظاهر نرم وجود دارد که از نظر ظاهری، در همه نقشه ها موجود خواهد بود. این ویدیو بسیار هیجان انگیز است و ما انتظار داریم با شروع فصل جدید پخش شود.

ویدیوی دوم از نسخه بتای پابجی موبایل که در آن به‌روزرسانی 0.11.5 منتشر شده است، خارج شده است. این خودروهای جدید ذکر شده در بالا را نشان می‌دهد، یک اسلحه جدید به نام G36C که از مهمات 5.56 میلی متری استفاده می‌کند. در ادامه ویدیو به جوایزی که می‌توان در رویال پاس انتظار داشت، اشاره کرد که شامل مجموعه سیاه و بنفش Anniversary، آواتارها و قاب آواتار جدید، یک پوسته طلایی برای M762، یک پوسته کوله پشتی، یک پوسته برای داچیا و چند لباس دیگر است و با ارز بازی یعنی یوسی پابجی قابل خریداری و فعال کردن می‌باشد.

 

همانطور که از اطلاعات بالا می‌بینید، چیزهای زیادی برای دانستن در مورد سرگرمی‌ها وجود دارد. اکنون می‌توانید یک انتخاب دقیق داشته باشید. به یاد داشته باشید، چیزهایی که برای آنها وقت می‌گذارید، نوع فردی شما را توصیف می‌کند. سرگرمی‌هایی را انتخاب کنید که به آنها افتخار کنید.

بیشتار بخوانید: به دنبال دانش در مورد سرگرمی‌های خاص مانند بازی پابجی و اطلاعات ارز یوسی پابجی هستید؟!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن