از نظر موقعیت جغرافیایی آیا پروژه رومنس در منطقه مناسبی قرار دارد؟

 برای لحظه ای به موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود یا محل زندگی عزیزان تان فکر کنید. اگر قرار باشد حوادث اضط

توسط ABESTANEWS در 30 تیر 1400

 برای لحظه ای به موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود یا محل زندگی عزیزان تان فکر کنید. اگر قرار باشد حوادث اضطراری در نزدیکی آن مکان اتفاق بیفتد بدون شک مهم است که عواملی که زمینه ساز هستند را مورد بررسی قرار دهید زیرا به ما کمک می کنند تا رفاه را کنترل کرده و تأثیر رویدادی را که در آن مکان یا در نزدیکی آن ممکن است اتفاق بیفتد را مورد ارزیابی قرار دهیم .

انتخاب یک منطقه خاص برای ایجاد یک پروژه یا برج نقش مهمی را ایفا می کند منطقه جغرافیایی بسیار تأثیرگذار است. با مطالعه تأثیر عوامل محیطی بر سلامتی مشخص می شود که عوامل جغرافیایی ، اقلیمی و محیطی تأثیر بسزایی در سلامت انسان دارند. شرایط محیطی و آب و هوایی در هر منطقه باعث بروز و شیوع بیماری های بیشتری می شود. پروژه رومنس از لحاظ موقعیت جغرافیایی در منطقه ای از تهران قرار دارد که آن منطقه دارای شرایط مطلوبی می باشد .

برای اثبات آن عواملی را که یک پروژه را از لحاظ موقعیت جغرافیایی مطلوب نشان می دهد مورد بررسی قرار می دهیم. موقعیت جغرافیایی یک عامل جدایی ناپذیر در تعیین موقعیت بازار و فروش محصول یا پروژه است. همچنین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعداد واحد ها و طبقه های این پروژه هستید می توانید به بررسی تعداد طبقات واحدها در پروژه رومنس مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید، تقسیم بندی جغرافیایی فقط بر اساس واحدهای جغرافیایی نیست. شما همچنین باید متغیرهای دیگر را نیز در نظر بگیرید.. به طور شایسته ای یک استراتژی بازاریابی را برای هدف قرار دادن محصولات یا خدمات بر اساس محل اقامت مصرف کنندگانشان تکمیل می کند بنابراین پروژه رومنس از لحاظ موقعیت جغرافیایی و منطقه ای به مکانی مناسب برای رشد و زندگی تبدیل شده است و از آنجایی که در نزدیک دریاچه چیتگر واقع است، ویو زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده و یک هوای پاک را به ساکنان آن منطقه اهدا کرده است و به نوبه خود امتیاز بزرگی محسوب می شود.

 

پروژه رومنس در ضلع شمال شرقی دریاچه چیتگر در شهرک مروارید در منطقه 22 تهران بنا شده است که این منطقه به داشتن هوای پاک و دل انگیز و به دور از هر نوع شلوغی مشهور است. به خصوص که در چند سال اخیر آلودگی های تهران زیاد شده است. این پروژه در منطقه پاک و خوش آب و هوا تاسیس شده است. اگر نگاهی عمیق به منطقه 22 تهران بیندازید، مشاهده خواهید کرد که پروژه های زیادی تا به امروز در حال احداث در آن منطقه بوده اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن