اره زنجیری بنزینی 25 سانتی متر کنزاکس مدل KCS 125 جهان ابزار

همین ویژگی به جهت اره‌های کوچک، دنده سبک را آماده می نماید که قابلیت حرکت چیره را در تیغه ساطوری بلند میسر می‌

توسط ABESTANEWS در 10 آبان 1401
همین ویژگی به جهت اره‌های کوچک، دنده سبک را آماده می نماید که قابلیت حرکت چیره را در تیغه ساطوری بلند میسر می‌سازد. از اره زنجیری به هیچ تیتر برای برش اجسام غیر چوبی مثل کابل، لوله و غیره و همینطور برش بوته و درختچه های ریز به کار گیری نکنید. زمان فعالیت حساس اره زنجیری فاصله خود را از اشخاص و حیوانات حفظ کنید. از روشن کردن اره موتوری در محیط های بسته به عامل خطر خفگی انقطاع خودداری نمایید. از اره های موتوری برای برش ساقه ها و تنه درخت خیس به کارگیری نکنید، هرگونه خیسی در مورد چوب ها باعث کندی تیغه ها می شود. از این دستگاه به جهت برش هیچ ماده دیگری استفاده نکنید. 15- به جهت انجام کارها سرویس محافظت دستگاه اره زنجیری حتما مطابق اهمیت دستورالعمل ارائه شده به وسیله شرکت سازنده عمل کنید. 5- برای در دست گرفتن دستگاه اره، دارای دست راستتان جور عقب (گاز) را بگیرید و حساس دست چپتان دسته جلو اره را بگیرید.
  • یک شمع بر روی سیلندر اعمال می شود و شروع راه و روش اندازی می شود.
  • تفاوت های فی مابین اره موتوری و اره بنزینی، به نوع مصرف سوخت و همچنین قدرت کاربردشان است.
  • موتور این اره جهت سهولت روشن شدن به سیستم شروع آسان هم مجهز شده و می‌تواند اصلی سرعت 3200 دوربر‌دقیقه عمل کند.
  • پس از خرید اره موتوری حتماً به دفترچه دستگاه مراجعه کنید و موارد مربوط به دعوا خدمت و مراقبت را مطالعه کنید.
زمانی که موتور اره روشن نشود باید به تحلیل همین بخش هم پرداخت. آن‌گاه از اتمام فعالیت تیغه دستگاه را به‌وسیله حفظ کننده بپوشانید تا به کسی آسیبی وارد نشود. هر زمانه که دارای دستگاه کاری ندارید (حتی به مدت 10 ثانیه) مسلما آن را خاموش کرده و ترمز ابزار را نیز فعال کنید. طبیعت مینیاتوری که دارای نام بنسای شناخته می شوند، هنری می باشد در کنار دانش باغبانی که می تواند یک فضای سبز بکر را برای دوستداران طبیعت تداعی کند. در همین اکنون کالا شان را از شیوه internet نیز عرضه می کنند. به خاطر داشته باشید، پیچی به جهت تنظیم کشش زنجیر موجود میباشد که در بین ساطوری و براکت کارگزاشتن می شود. پیش از بستن ساطوری به برکت آن را در میان آن دو قراردهید. در این سطح مطالعه دفترچه راهنما برای عدم نادرست می تواند زیاد یاری کننده باشد. بخشی از ساطوری که به براکت متصل می شود حفره ای به شکل بیضی دارد که بایستی اعتنا شود تا بر بر روی خارهای درنظرگرفته در براکت، تماماً فیکس شود. پس از قرار گیری اثبات ساطوری بر روی خارها، پیش از کارگزاشتن مهره ها می بایست زنجیر اره کارگزاری گردد. هدف ما در همین مقاله کمک به کاربران برای گزینش بهتر و از بین بردن نیازشان است. چنانچه با خلل خارج شدن زنجیر رو به رو هستید، قبل از همین که اسپراکت کوچک‌تری روی اره کارگزاشتن کنید، ابتدا تحلیل نمایید اگر ممکن بود زنجیر را کوتاه کنید. برخی از کاربران حرفه‌ایارهزنجیری قبل از این‌که یکی از لینک‌های زنجیر را در بیاورند طاقت می نمایند تا تنظیم‌کننده زنجیر به پایانش برسد. خوبتر می باشد به محض این که امکانش بود زنجیر را کوتاه کنید. کوتاه کردن زنجیر اختلال خارج شدن زنجیر از شیار را به دست‌کم می‌رساند و به افزایش طول قدمت پایهتیغهساطوری کمک می‌کند. ما در این نوشته سه شیوه مطلوب و مطمئن به جهت به کار گیری از اره موتوری اشتیل را گردآوری کرده ایم. به جهت برش ایمن اصلی اره زنجیری، طول ساطور اره می بایست حداقل ۵ سانتی متر بیشتر از عرض تنه درخت باشد. بدین ترتیب به جهت برش تنه ۳۵ سانتی متری می بایست اره ای مهم ساطور ۴۰ سانتی متری داشته باشید. همان طور که گفتیم هر موتور بنزینی برای کار نمودن نیاز به تامین سوخت در کنار حجم معینی از هوا دارد. مهم همین تعریف‌و‌تمجید ساده تماما متوجه میباشید که اگر به هر ترتیبی میزان هوای گزینه نیاز موتور تامین نشود، موتور قلیل آورده و یا این که به اصطلاح بد فعالیت خواهد کرد و گاها خاموش خواهد شد.

اره موتوری(قبل و حین کار اساسی اره موتوری)

اره بنزینی، با یک موتور تک سیلندر ریز است و مهم پر نمودن مخزن بنزین، پر‌نور می‌شود. اره‌های موتور الکترونیکی و یا اره های شارژی، توان خود را از کابل متصل به الکتریسیته یا این که باتری دریافت می‌کنند. اره‌ی زنجیری مدل AKE 35 یکی از اره‌های زنجیری تولیدشده توسط شرکت آلمانی «بوش» محسوب می‌شود. همین دستگاه اساسی اقتدار 1600 وات فعالیت مینماید و طول حرکت زنجیر در این متاع 35 سانتی‌متر است. سرعت حرکت زنجیر به 9 متر بر ثانیه (32.5 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. تیغه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه از کروم ساخته‌شده و از مقاومت بالایی در برابر فشار و خوردگی برخوردار است. دسته‌بندی نشده اره برقی آماتور و حرفه ای دستگاه های پیچیده ای هستند. مبداء موتور موتورهای دو زمانه، قطعات و مجموعه‌های آنها محدودیت‌هایی دارد. به این ادله ابزارهای کاملاً مطمئن و گران ارزش در کنار واحدهای مناسب قیمت چینی به رخ عصر ای از کار می افتند و از منش اندازی خودداری می کنند. وضعیتی که اره برقی پر‌نور نمی شود یا از عمل می افتد چندان خوشایند نیست و گهگاه تایم ها کاربر را سردرگم می کند. همیشه از چوبی که در حال برش آن میباشید اطمینان حاصل نمایید که دارای مواد دشوار دیگری مانند آهن و چوب در تماس نباشد . استفاده از نگهدارنده توری یا حفظ کننده طلقی بهترین ابزار جهت محافظت از شکل در برابر تکه های چوب پرتاب شده می باشد. 11- قبل از افتادن درخت، مطمئن گردید که فضای مناسبی به جهت افتادن آن در لحاظ گرفته شده است. هیچوقت عملیات برش را قبل از همین که کاملا آماده و تجهیز شده باشید شروع نکنید. اگرتیغهکج شده بود، به اعتنا ریل‌های تیغه را در محل کج شدگی بازرسی نمایید. از طرفی همین کابل می بایست به طور تام و البته اتومات در قرقره مخصوص جمع‌ آوری شود. در تمام فرآیند عیب یابی و حتی تعمیر gas chainsaw اره موتوری از تندرست سیستم هندل اطمینان حاصل کنید. کاربرد هر یک از این اره ها دارای یکدیگر متفاوت می باشد.

مخاطره برگشت ضربه‌ای اره زنجیری

اما همین واقعیت که از 10 احتمالاً 6 نفر آن‌ها را دارند. و همین شگفت‌انگیز نیست، زیرا اره‌های برقی Stihl قدرتی برابر اصلی نازکی طراحی دارند. اما متأسفانه، حتی چنین غول های فناوری نیز هر از گهگاه شکست می خورند و نیاز به جور خاصی از تعمیر دارند.

ساختار ظاهری اره درخت بر

همان طور که گفته شد، حتمی هست همواره نکته ها ایمنی را رعایت کنید و از لباس، عینک، کفش ایمنی و شیلد محافظ رخ استعمال کنید. برای برش کنده می بایست ابتدا از نصیب بالای آن شروع نمایید و یک سوم قطر آن را برش بزنید. آن گاه همین فعالیت را از تحت قطر کنده انجام داده و تا وقتی که کنده کاملا قطع شود، این عملیات را انجام می دهید. اصلی دقت به برنده بودن تیغه حتما از دستکش منحصر استعمال کنید. اره های بنزینی SKN به رخ کلی اهمیت ساختار ظاهری تحت می باشد که به روش زیر تعریف شده است.

آماده‌سازی‌های حتمی قبل از شروع فعالیت با اره زنجیری

روغن کاری کافی در زنجیره وجود ندارد یا به طور کامل از در بین رفته است. اگر فیلتر هوا آلوده و کثیف باشد، موتور نمی تواند بارهای دوچندان را تحمل نماید و متوقف می شود. فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

بررسی کنید موتور تر نباشد.

ابتدا دریچه سوخت را گشوده نمایید و به نسبت ۴۰ به ۱ بنزین و روغن را کلیدی هم مخلوط کرده و در مخزن سوخت بریزید. به زمان فعالیت حساس دستگاه به ازای https://econbiz.ir هر یک ساعت کار، چیزی معادل ۴۵۰ گرم بر کیلووات سوخت مصرف می‌شود. از دیگر مزایای اره زنجیری می­توان به برش یخ و برداشت هیزم اشاره کرد.

توصیه‌های ایمنی عمومی در استفاده از اره زنجیری

اره زنجیری برقی یا این که اصطلاحاً اره برقی در مقایسه اهمیت اره موتوری زیاد ناچیز صدا تر فعالیت می نماید و آلودگی ندارد. اساسی اعتنا به همین مزیت، اره برقی به جهت فضا های بسته فراوان مناسب است. یکی از حصر های همین دستگاه این است که در مکانی که برق در گوشه و کنار عمل وجود ندارد نمی توان از آن به کار گیری کرد. علاوه بر این، شرایطی وجود دارد که دستگاه، در اصل، زخمی شد، اما بلافاصله جان باخت. علاوه بر همین ، تماما بی صدا میباشد ، زیرا در حین کار مرحله سر و صدا از 98 دسی بل تجاوز نمی کند. برای ادراک خوب تر تراز صدا، تراز نویز آن را مهم گویش گفتاری که دارای رقم 76 دسی بل می باشد مقایسه کنید. لوله های اتصال یا خویش اتصالات در حیطه اتصالات پمپ روغن نیز ممکن هست نشتی داشته باشند. معمولی ترین شاخص کیفیت مخلوط، عایق چینی الکترود مرکزی شمع است. هر سایه قهوه ای میزان مرغوب بودن طبیعی ترکیب را نشان می دهد، عایق سفید یا دودی نشان دهنده ترکیب امولسیونی ضعیف یا این که بیش از حد غنی شده است. اگر شمع اره برقی هنوز پر بود و نمی خواهید شکیبایی کنید تا سوخت تخلیه شود، یک طریق تمیز کردن نسبتا موءثر و کارآمد وجود دارد. قطعه چرخ دنده شکل در همین گجت روی اسپیندل مینی فرز قرار میگیرد و اهمیت دقت به شکل و ترازو دندانه‌های بر روی آن زنجیر را روی ساطوری به چرخش در می‌آورد. این قطعه حساس اسپیندل های M10 و M14 سازگار است و حداکثر قطر ۱۳.۵ میلی‌متر را پشتیبانی می‌کند. موتور برق‌ها به دو دسته بنزینی و گازی دسته‌بندی می‌شوند. موتور برق‌های بنزینی حیاتی مصرف بنزین انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این فعالیت اهمیت یک قلاب سیمی از طریق سر پرکننده مخزن انجام می شود. برای تمیز نمودن فیلتر هوا، می بایست آن را حیاتی دقت خارج کشید و مطمئن شد که گرد و غبار آن بر روی کاربراتور نرود. در سطح قیمت اره موتوری اشتیل بعد، فیلتر تماما اهمیت مواد شوینده شسته شده، خشک شده و مجدداً نصب می شود. تمیز کردن فیلتر گاز به تنهایی زیاد بی آلایش هست و خوبتر می باشد تمیز کردن کاربراتور را به متخصصان بسپارید. البته در غیر همین شکل در مواردی که دارایی اضطراری را به جهت خرید اره بنزینی دارید، بهتر میباشد این اره را خریداری کنید تا حتی بتوانید از وجود آن برای انقطاع و برش فضای سبز تنومند هم بهره بگیرید. یک اره زنجیری کوچک چینی دارم که چندین سال خوابیده بود. زمانی پر‌نور شد آغاز به عمل که می کنه زورش کم می شه و نمی بره. حتی درجا که پر‌نور است و گاز می دی، ریپ می زنه و کلا عمل راه انداز نیست. آیا می شه بیارم شرکت شما برای تعمیر؟ آیا تعمیرش مقرون به صرفه هست؟ ممنون می شم از راهنماییتون. سوخت به لطف از طرز فیلتر یا پمپ بنزین به کاربراتور جریان نمی یابد. به محض اینکه ابزار شروع به افزایش سرعت می کند، بلافاصله متوقف می شود. اره پارسی بر نمونه‌ی دیگری از اره شارژی و یا این که برقی هست که به جهت برش قطعات و الوارهای چوبی در صنایع چوب مورد به کارگیری قرار می‌گیرد. این متاع قابلیت برش قطعات را به رخ منظم و اهمیت زاویه‌ای دقیق دارد. به محض ورود به توان موتور با یک وبسایت لبریز از فرآورده رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
آخرین مطالب