آیا می توان اقدام به هک سی پی در بازی کالاف دیوتی نمود؟

کال آف دیوتی موبایل یک بازی رایگان در سبک تیراندازی و بتل رویال است که استودیوی تیمی وظیفه ساخت آن را به عهده

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

کال آف دیوتی موبایل یک بازی رایگان در سبک تیراندازی و بتل رویال است که استودیوی تیمی وظیفه ساخت آن را به عهده داشته است. شرکت اکتیویژن نیز مانند همیشه نسخه ای از سری جذاب کال آف دیوتی را به انتشار رسانده است. این بازی در سال 2019 میلادی بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شد و پس از مدت کوتاهی شاهد افزایش روز افزون تعداد گیمر هایش بودیم. هم اکنون عده فراوانی از گیمر ها از این بازی استقبال کرده اند و روزانه به تجربه بخش های مختلف آن می پردازند. پس در صورتی که شما هم از علاقه مندان به این سبک ها هستید، این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

لطفاً بخوانید: آیا هک سی پی در بازی کالاف دیوتی وجود دارد؟

در گذشته گفتیم که سی پی همان ارز موجود در بازی کال آف دیوتی است که به وسیله آن می توانید کار های مختلفی را انجام دهید. سوال همیشگی گیمر ها این است که آیا می توان تعداد این سی پی ها را در بازی هک کرد؟ بیایید با هم بررسی کنیم که ببینیم آیا می توان اقدام به انجام این کار کرد یا نه.

واقعیت این است که بازی کال آف دیوتی موبایل در روز های آغازین خود سرور های چندان قدرتمندی نداشت و عده زیادی از هکر ها سی پی های موجود در آن را افزایش می دادند. البته تیم سازنده برخی از آن ها را مشاهده می کرد و به مجازات می رساند، اما باز هم عده زیادی به سادگی بازی را هک می کردند و از امکانات بیشتر نسبت به رقبا لذت می بردند.

خرید سی پی در بازی کالاف دیوتی چگونه است؟

سپس استودیوی سازنده با انتشار چند آپدیت توانست سرور های خود را قدرتمند کند و احتمال هک کردن را به صفر برساند. پس نتیجه می گیریم که فعلا امکان هک کردن سی پی های این بازی وجود ندارد و بهتر است که از راه های دیگری به دنبال افزایش این ارز ها باشید. ما در پست های قبلی در مورد روش های دریافت سی پی ها به صورت رایگان صحبت کرده بودیم. ضمنا قادر هستید تا این سی پی ها را از سایت های معتبر خریداری کنید. اگر خودسرانه و با برنامه هایی که بازی های آفلاین را هک می کنید، بخواهید سی پی های کال آف دیوتی را هم هک کنید، بعد از مدتی حساب شما بن می شود و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

 

نکته دیگری که حتما باید مد نظر قرار دهید، این است که به حرف های چند تا از سایت ها هرگز گوش ندهید. آن ها با نیرنگ خود، بسته های آموزشی در مورد روش های هک کردن سی پی را به شما می فروشند که قیمت برخی از آن ها هم بالاست. در نهایت می بینید که این روش ها هم راه به جایی ندارد و مجددا حساب شما بسته می شود. در واقع می توان چنین گفت که کار این گونه سایت ها کلاهبرداری می باشد. امیدوار هستیم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و همواره در کال آف دیوتی پیروز میادین باشید. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن