آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه آفتاب مهتاب ارزش اقتصادی دارد؟

اگر به دنبال پیش خرید و سرمایه گذاری در یک پروژه خوب و نو ساز دارید با ما همراه باشید. پروژه آفتاب و مهتاب یک

توسط ABESTANEWS در 14 شهریور 1400

اگر به دنبال پیش خرید و سرمایه گذاری در یک پروژه خوب و نو ساز دارید با ما همراه باشید.

پروژه آفتاب و مهتاب یک پروژه ی بسیار زیرکانه ای است که تا به حال سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. شما هم اگر به دنبال سرمایه گذاری و پیش خریدیک پروژه هستید ، ما به شما پروژه آفتاب و مهتاب را پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از امکانات و دلایل انتخاب این پروژه تا آخر مقاله همراه ما باشید اما آیا می دانید که چرا در منطقه ۲۲ تهران پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه ساختمانی مناسب است؟

 

 منطقه جغرافیایی پروژه آفتاب مهتاب:

پروژه آفتاب و مهتاب در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر (شهرک گلستان) بلوار کوهک قرار دارد به همین دلیل از لحاظ جغرافی شرایط عالی و رو به رشدی دارد. نزدیکی به مکان های تفریحی و و دسترسی آسان به مترو و بزرگراه ها باعث شده تا هرروز سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند.

بخش های تجاری و مسکونی:

این پروژه از 2 برج مسکونی و یک بخش تجاری (در کنار این دوبرج) تشکیل شده است که راحتی خاطر و رفاه و آسایش را + سود زیادی به ساکنین این مجتمع ارائه میکند.

قدر السهم تجاری مالکان:

یکی از شرایط ویژه این پروژه حق السهم تجاری مالکان است. قدرالسهم تجاری به این معناست که: هر فرد عضو تعاونی ، به ازای هر سهم در این پروژه صاحب امتیاز در بخش تجاری هم خواهد بود! و اگر قیمت سهم مسکونی اش افزایش یابد سهم تجاری شان هم افزایش میابد که این هم یک امتیاز ویژه این پروژه است.

سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری در املاک این روزها طرفدار بیشتری پیدا کرده است. سرمایه گذاری در ملک همیشه همراه با سود همراه است. سود سرمایه گذاری در ملک شاید بیشتر از بورس و دلار و.. سود داشته باشد ، اما ما باید در ملکی سرمایه گذاری کنیم که روز به روز رشد کند تا ما به سود بیشتری برسیم.

همان طور که گفتیم پروژه آفتاب مهتاب از لحاظ جغرافی بسیار جای رشد دارد و قطعا هر روز قیمتش افزایش میابد و با توجه به موضوع قدرالسهم هر چقدر ملکمان افزایش قیمت داشته باشد سهم تجاری مان هم افزایش میباید پس با این وجود این پروژه ارزش سرمایه گذاری را دارد.

این پروژه در مرحله اجرای اسکلت قرار دارد و به حداقل سرمایه ای برابر با یک و نیم میلیارد تومان نیاز داشته و دارای اقساط 5 میلیون تومان می باشد که می بایست به صورت ماهانه توسط اعضا پرداخت شود.

آخرین مطالب