آیا به فکر وارد شدن به یک سرگرمی مانند بازی پابجی هستید؟

پیدا کردن چیزی که همه می توانند از آن لذت ببرند گاهی دشوار است. وقتی می دانید دارید چه کار می کنید، لازم نیست

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پیدا کردن چیزی که همه می توانند از آن لذت ببرند گاهی دشوار است. وقتی می دانید دارید چه کار می کنید، لازم نیست این اتفاق بیفتد. به خواندن ادامه دهید تا ایده های خوبی برای سرگرمی هایی که برای خانواده سرگرم کننده است به دست آورید.

عکاسی همیشه به عنوان یک سرگرمی یک چیز عالی است، و واقعاً هزینه زیادی برای پرداختن به آن ندارد. اگر دوربین دیجیتال و سه پایه دارید، همه آماده اید. با خواندن چند کتاب در این زمینه می توان عکاسی را به راحتی یاد گرفت.

اجازه ندهید سرگرمی شما بر زندگی شما غلبه کند. البته داشتن یک سرگرمی عالی است، اما باید مطمئن شوید که برای انجام کارهایی که در زندگی خود باید انجام دهید، زمان دارید. اگر مسئولیت های روزانه شما نادیده گرفته می شود، زمان آن رسیده است که زمان صرف شده برای سرگرمی خود را کاهش دهید.

بیش از یک سرگرمی داشته باشید. این به شما کمک می کند تا فردی متنوع شوید. سرگرمی هایی را انتخاب کنید که در زمان های مختلف به آن مشغول هستید، مانند باغبانی و اسکی.

بیرون بروید و سوار دوچرخه شوید. دوچرخه سواران علاقه مند می توانند مسیرهای مختلفی را برای دوچرخه سواری در هر فصلی پیدا کنند. اگر درست لباس بپوشید دوچرخه سواری می تواند یک فعالیت در تمام طول سال باشد. این فقط یک سرگرمی دیگر است که می تواند زندگی شما را به دلیل تغییرات مثبت در سلامتی و همچنین تفریحی که می توانید تجربه کنید، تغییر دهد.

 بازی پابجی موبایل یک سرگرمی با بخش‌های جذابی مانند: Elite Royale Passes

یکی از این پاس‌ها را بگیرید و قفل سیستم پیشرفت فصلی را باز کنید که در حین انجام بازی، انواع آیتم‌ها را به شما پاداش می‌دهد. در اینجا چیزی است که باید بدانید:

امتیازات و ماموریت‌های رویال

وقتی پابجی موبایل را بازی می‌کنید، علاوه بر ارز یوسی پابجی که ارز متداول و معمول بازی است، شانس کسب امتیاز رویال یا RP را خواهید داشت. این به انجام ماموریت های روزانه یا چالشی مانند "Get a Lv" مرتبط است. 3 کلاه ایمنی در 5 مسابقه" یا "10 مسابقه را با دوستان کامل کنید".

ماموریت‌های کاملاً جدید به صورت هفتگی ظاهر می‌شوند و شما اغلب به مرور زمان شروع به جمع‌آوری RP می‌کنید، چه بخواهید یا نه! این نتیجه بازی طبیعی است.

در زیر توضیح خواهیم داد که چگونه RP با کسب اقلام رویال پاس مرتبط می شود.

لیست جوایز پاس رویال

با جمع آوری امتیاز رویال، پاس رویال شما را که حداکثر 70 ردیف دارد، ارتقا می دهد. باز کردن قفل یک ردیف به شما یک کالای ویژه آرایشی یا تقویت کننده EXP پاداش می دهد.

 

همانطور که می بینید، پیدا کردن یک سرگرمی برای خود و خانواده تان کار سختی نیست. راه را پیش ببرید و از توصیه های اینجا برای یافتن یک سرگرمی استفاده کنید. همیشه به یاد داشته باشید که از خودتان لذت ببرید و این مقاله را برای ایده های جدید آماده نگه دارید.

بیشتر بخوانید: سرگرمی‌ها و چیزهایی که باید در مورد آنها بدانید + آشنایی با ورژن هندی بازی و یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن