آموزش میکروبیلدینگ

آموزش میکروبلیدینگ: آموزش میکروبلیدینگ یکی از شاخه های تتو نیمه دائم یا آرایش دائمی محسوب می شود و نیاز است

توسط ABESTANEWS در 4 مرداد 1399
آموزش میکروبلیدینگ: آموزش میکروبلیدینگ یکی از شاخه های تتو نیمه دائم یا آرایش دائمی محسوب می شود و نیاز است که نزد فرد مطمئنی آموزش دیده شود زیرا به طور مستقیم با سلامت فرد در ارتباط است . تتو ابرو یا میکروبلیدینگ ابرو به طور کلی به جز بحث زیبایی ، برای افرادی که دچار نواقص در ابرو هستند و یا ریزش ابرو دارند نیز بسیار کاربردی است پس می تواند بخش گسترده ای از افراد را مشتری خود کند. میکروبلیدینگ ابرو به دلیل کم دردسر بودن و سرعت در آرایش جایگزین مناسبی برای مداد ابرو و سایه ابرو است و آموزش این روش موجب می گردد تا افراد زیادی را بتوانید به سمت خود جذب کنید و در کنار آموختن یک هنر درآمد خوبی را برای خود داشته باشید . آموزش میکروبلیدینگ بدین صورت است که ابتدا باید ابزار آن که قلم مو نازکی است که شامل 10 تا 12 تیغ ریز است را بشناسید. این قلم خراش هایی به سطح پوست وارد می کند و رنگدانه ها از طریق برش های ایجاد شده به لایه اپیدرم وارد می شود و همین موجب می گردد که خطوطی شبیه به تار مو ابرو ایجاد شود. یکی از نکاتی که در آموزش میکروبلیدینگ حادز اهمیت است شناخت و بررسی روش های مختلف طراحی و انجام تتو ابرو و اختلافات بین روش هاست . مهم ترین تفاوت بین میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن عمق نفوذ رنگدانه هاست که در میکروبلیدینگ رنگدانه به عمق کمتری تزریق می شود و در میکروپیگمنتیشن به لایه های پایین تری از پوست تزریق می شود و همین امر در مدت ماندگاری و ظرافت نیز موثر است . تفاوت دیگر بین آنها که باید در حین آموزش با آن آشنا شوید نوع ابزار های این روش هاست از دیگر نکات می توان به شناخت رنگ ها، مراقبت های بعد میکروبلیدینگ و نیز آین که این روش برای چه افرادی مناسب است اشاره کرد آموزش رنگ در میکروبلیدینگ: در ابتدا باید مثلث رنگ را بشناسید ، در طبیعت این مثلث شامل سه رنگ آبی، زرد و قرمز است ولی در علم میکروبلیدینگ این مثلث شامل قهوه ای، قرمز و زرد است و همانطور که رنگ فرعی طبیعی بنفش است در میکروبلیدینگ شکلاتی را رنگ فرعی می نامند مبحث شناخت رنگ در آموزش میکروبلیدینگ بسیار مهم و دقیق است . یکی از مهمترین نکات این است که مشکی یک پیگمنت بسیار قوی از رنگ آبی است در نتیجه رنگ قهوه ای نیز دارای رنگ آبی است پس برای خنثی سازی و جلوگیری از آبی شدن رنگ به هیج وجه نباید از قهوه ای استفتده کرد چون آبی در آبی سرمه ای می شود ، این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در تتو های قدیمی می توان به وفور دید و دلیل سرمه ای یا سبز شدن تتوهای قدیمی همین عدم شناخت رنگ است قبل از اینکه آموزش خود را شروع کنید لازم از نکاتی را بدانید: اولین نکته تفاوت بین تتو و میکروبلیدینگ است شما نیز حتما این را می دانید که تتوهای قدیمی که دائمی و غیر قابل تغییر بودند و اگر از آنها خسته می شدید و یا به قول معروف از مد میفتاد و نیاز به پاک کردن داشتید در اکثر مواقع یا قابل پاک شدن نبود یا به طور کامل پاک نمیشد و جای آن باقی می ماند اما میکروبلیدینگ دائمی نیست و نیمه دائمی است و دوام آن وابسته به نوع پوست، مواد استفاده شده و روش انجام بین 6 ماه تا 3 سال است و طبق نظر برترین مدرسین باید 1 ماه پس از انجام برای ترمیم اولیه مراجعه کرد و سپس جهت ترمیم و تثبیت هر ساله اقدام کرد که در غیر این صورت کم رنگ شده و کم کم از بین می رود . میکروبلیدینگ برای چه افرادی مناسب است:
  • در ابتدا حتما باید مراجعه کننده خود را آنالیز کنید که آیا ابروهای پرپشت و مرتب می خواهد یا قصد اصلاح بخشی از ابرو را دارد و یا به دنبال پیروی از مد است.
  • فرد مراجعه کننده دچار بیماری پوستی، اگزما، جوش های بدخیم فعال است و یا دارای پوست به شدت چرب که در این صورت حتما باید با متخصص پوست مشورت شود و سپس اقدام به انجام میکروبلیدینگ کرد
  • حتما توجه کنید که افراد باردار به هیچ وجه نباید میکروبلیدینگ کنند
آموزش میکروبلیدینگ به روش فیبروز در چند مرحله به طور خلاصه: برای آشنایی مقدماتی با این روش چند مرحله توضیح داده می شود که البته فقط برای مقدمه است و برای آموزش حتما باید در مرکزی معتبر و توسط فردی که توانایی و شایستگی آموزش را دارد این آموزش دیده شود زیرا میکروبلیدینگ مستقیم با سلامت فرد درگیر است و نباید توسط هر شخصی انجام گیرد . مراحل میکروبلیدینگ:
  • در ابتدا باید صورت از هر نوع مواد آرایشی پاکسازی شود
  • قرینه سازی که مهم ترین بخش کار است انجام شود
  • طراحی ابرو با توجه به درخواست مشتری و آناتومی چهره
  • بی حس کردن ناحیه ابرو
  • انتخاب رنگ مناسب و ساخت آن( معمولا رنگ را یک درجه تیره تر انتخاب کنید تا پس از فیکس شدن رنگ مورد نظر را داشته باشید)
  • تنظیم زاویه مناسب ابزار بلید با توجه به روش کار
  • کشیدن خطوط با زاویه خاص در بخش های مختلف ابرو از جمله تاج، آرک،...
  • گذاشتن رنگ با میکرو براش و مالش آن و صب کردن حدود 5 دقیقه تا رنگ به زیر پوست نفوذ کند
  • پاک کردن رنگ گذاشته شده
  • پر کردن قسمت های خالی و چک نهایی ابرو
منبع  
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن