آموزش صرافی کوینکس در بیت پارس

  صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی میزبان ایرانی‌ها را بهتر بشناسیم، آموزش صرافی کوینکس در بیت پا

توسط ABESTANEWS در 11 تیر 1400

 

صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی میزبان ایرانی‌ها را بهتر بشناسیم، آموزش صرافی کوینکس در بیت پارس که یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال است که علی رغم تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده هنوز هم با ایرانی‌ها کار می‌کند. این صرافی هنگ کنگی میزبان بسیاری از معامله گران ایرانی است و خدمات دسته اول بهترین صرافی‌های جهان را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

چرا با وجود صرافی‌های ایرانی باید از صرافی کوینکس استفاده کنیم

همه معامله گران ایرانی که در صرافی‌های داخلی‌ترید می‌کنند با مشکل بزرگی روبرو هستند. اغلب این صرافی‌ها جفت ارزهای کمی دارند و از معاملات فیوچرز پشتیبانی نمی‌کنند. مهم‌تر از آن مشکل نقدینگی است.

نقدینگی مفهومی در بازارهای مالی است که به قدرت نقد شوندگی یک دارایی اشاره دارد. تصور کنید زمانی که می‌خواهید ارزی را خرید کنید هیچ فروشنده‌ای در بازار نباشد. این باعث می‌شود شما هزینه بیشتری را بایت آن ارز پرداخت کنید. از سوی دیگر اگر در هنگام فروش ارز خود با کمبود خریدار مواجه شوید مجبورید دارایی خود را با قیمتی کتر به فروش برسانید.

کوینکس با سابقه نسبتاً طولانی در بازار ارزهای دیجیتال توانسته نقدینگی بالایی را برای مشتریان خود به وجود بیاورد. شما برای خرید و فروش در این صرافی لازم نیست زمان زیادی در صف باقی بمانید.

معاملات فیوچرز و اهرمی در کوینکس

امکان مهم دیگری که کوینکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد معاملات فیوچرز و اهرمی کوینکس است. شما در بازارهای اسپات فقط توانایی معامله در یک جهت را دارید. یعنی تنها در صورت رشد دارایی می‌توانید از خرید و فروش آن بهره ببرید. در بازارهای خرسی که اکنون یک نمونه مهم از آن را سپری می‌کنیم این به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود.

با این حال تریدرهای حرفه‌ای راهی برای رهایی از مشکل آموخته‌اند. آن‌ها در معاملات فیوچرز شرکت می‌کنند. این معاملات به تریدرها اجازه می‌دهد از حرکت بازار در هر دو جهت منفی و مثبت سود کسب نمایند.

ویژگی مهم این معاملات امکان دریافت وام از صرافی است. در اینجا هم کوینکس خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با پرداخت مقدار کمی وثیقه از اهرم یا لوریج و برای کسب سود بیشتر استفاده کنید. در اینجا شما می‌توانید به عنوان مثال تا ده برابر وثیقه خود از صرافی وام بگیرید و با آن معامله کنید. در این حالت سود شما ده برابر می‌شود. البته به یاد داشته باشید که سود بیشتر به نشانه امکان ضرر بالاتر هم هست. شما به همان نسبتی که می‌توانید سود خود را ده برابر کنید ضرر خود را نیز ده برابر می‌کنید.

احراز هویت و استفاده از IP ایران در صرافی کوینکس

اگر با بازار ارزهای دیجیتال و صرافی‌های مختلف آشنا باشید می دانید که اکثر صرافی‌ها از ارائه خدمت به کاربران ایرانی سرباز می‌زنند. با این حال صرافی کوینکس از این قاعده مستثناست. شما می‌توانید به راحتی با IP ایران در این صرافی ثبت نام کنید و با شماره تلفن و مدارک شناسایی خود احراز هویت انجام دهید.

در شرایط عادی احراز هویت هیچ امکان اضافه‌ای به جز افزایش سقف برداشت برای شما به ارمغان نمی‌آورد. با این حال در صورت وقوع هر مشکلی در اکانتتان احراز هویت می‌تواند به کار بیاید. شما برای پیگیری مشکلات خود در صرافی کوینکس با اکانت احراز هویت شده بسیار آسوده‌تر خواهید بود.

سیستم تخفیف کارمزد ویژه

معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال مشمول هزینه‌های کارمزد یا کمیسیون می‌شود. همه صرافی‌ها این هزینه‌ها را دریافت می‌کنند و به عبارتی این اصلی‌ترین منبع درآمد آنها به شمار می‌آید.

با این حال صرافی کوینکس با در نظر گرفتن میزان توکن های CET ارز دیجیتال بومی این صرافی که حساب‌های افراد ذخیره شده است به آنها تخفیفات ویژه‌ای اهدا می‌کند.

البته شدیدا مطالبه خبر صرافی کوینکس بشریت نیوز رو هم پیشنهاد میکنیم که توضیحات کاملی راجب این سایت در آن داده شده است.

اگر میزان سرمای گذاری شما در بازار ارزهای دیجیتال کم است نگران نباشید. ما در ادامه به شما راهی را آموزش می‌دهیم که بتوانید از این تخفیفات بهره مند شوید

برای معامله در کوینکس از کجا باید شروع کنم

خب جواب این سؤال ساده است. صرافی کوینکس در جهان سفیرانی دارد که در راستای گسترش این صرافی کار می‌کنند. یکی از این سفیرها سایت بیت پارس مجله تخصصی ارزهای دیجیتال است.

سایت بیت پارس که از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده است اکنون با بیش از 1300 مقاله میزبان تریدرهای ایرانی است. در این سایت علاوه بر انتشار آخرین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال مطالب آموزشی مفیدی برای معامله گران در نظر گرفته شده است. این سایت آموزش جامع کوینکس از 0 تا 100 را با تصویر در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. این مقالات به همراه یک فیلم آموزشی 50 دقیقه‌ای به زبان فارسی پکیج آموزشی را تکمیل می‌کند.

صبر کنید این تمام ویژگی‌های ارائه شده توسط بیت پارس نیست. شما با ثبت نام از طریق لینک رفرال بیت پارس می‌توانید از بدو شروع معاملات از 10 درصد تخفیف در هزینه کارمزدها بهره مند شوید. مطمئن باشید بیت پارس از آغاز ثبت نام در کوینکس و همینطور احراز هویت در این صرافی تا شروع ترید در کنار شما خواهد ماند.

لازم به ذکر است که بازارهای مالی همیشه شامل ریسک هستند. بنابراین بهتر است همیشه با راهنمایی افراد خبره وارد این بازارها شوید.

آخرین مطالب