آموزش شیوه استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت

فورتنایت عنوان جذابی در سبک بتل رویال است که برای نخستین بار در سال 2017 میلادی در دسترس قرار گرفت و از همان ا

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

فورتنایت عنوان جذابی در سبک بتل رویال است که برای نخستین بار در سال 2017 میلادی در دسترس قرار گرفت و از همان ابتدا هم استقبال خوبی از آن به عمل آمد. در بازی می توانید هدایت شخصیت دلخواختان را به دست گرفته و به نبرد با دیگر گیمر ها از سایر نقاط جهان بپردازید. حالت ها و نقشه های فراوانی در منوی این بازی وجود دارد تا شما عزیزان را ساعت ها سرگرم کند. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های مختلف و حتی گوشی های هوشمند و به طور مشخص سیستم عامل های اندروید و iOS قابل تجربه است و از این لحاظ شاهد تنوع خوبی هستیم. بنابراین اگر از دوستداران چنین عناوینی هستید، فورتنایت را اصلا از دست ندهید.

یکی از سوالاتی که ذهن گیمر های تازه کار بازی فورتنایت را درگیر می کند، این است که ویباکس چیست؟ در بسیاری از بازی ها، برای باز کردن برخی از آیتم ها، خرید شخصیت ها یا سلاح ها احتیاج به پول، سکه، جواهر و موارد این چنینی دارید. حال آن که در بازی فورتنایت، نام این پول ویباکس می باشد. در واقع می توان این طور گفت که واحد پول بازی فورتنایت، ویباکس می باشد. حال در ادامه می گوییم که چطور می توان از ویباکس ها در این اثر استفاده کرد.

نحوه دریافت وی باکس رایگان فورتنایت - مرکز خرید

چگونه از ویباکس در بازی فورتنایت استفاده کنیم؟

ارز ویباکس تنها در خود بازی فورتنایت قابل استفاده است و کاربرد دیگری ندارد. ویباکس ها را می توان از راه های مختلفی به دست آورد که در آینده در مورد آن ها، پست هایی را به انتشار می رسانیم. بازی فورتنایت به گونه ای طراحی شده است که شما مدام به این ویباکس ها نیاز دارید تا بتوانید خود را ارتقا دهید و در مقایسه با سایر گیمر ها، به رتبه های برتری دست پیدا کنید.

بخوانید: معرفی سایتی که ارزان ترین قیمت ویباکس را به کاربران می دهد!

بدیهی است که برای خرید آیتم ها در هر بازی باید به فروشگاه آن در منو مراجعه کرد. فورتنایت هم به همین شیوه است و شما قادر هستید تا در فروشگاه این بازی، موارد متنوعی را خریده و یا دارایی های خود را ارتقا دهید. به وسیله ویباکس ها می توانید برای شخصیت های خود لباس بخرید یا سلاح های هر یک را قدرتمند تر سازید. البته دیگر آیتم های مشابه با سلاح را هم می توان ارتقا داد و توصیه می کنیم که این موضوع را هرگز فراموش نکنید.

در نهایت به یکی دیگر از کاربردهای ویباکس در بازی فورتنایت می رسیم. هر چند وقت یک بار، رویداد ها و مراسم هایی در این بازی برگزار می شود و تیم سازنده آن ها را در حساب رسمی توییتر خود اعلام می کند. به وسیله این رویداد ها که به صورت موقت در منوی این عنوان پدیدار می شود، می توانید در چالش ها و نبرد های گوناگونی شرکت کرده و امتیازاتی را کسب نمایید. شایان ذکر است که ورود به برخی از این رویداد ها مستلزم این است که شما چند تا از ویباکس های خود را خرج کنید. تعداد ویباکس برای هر رویداد هم مشخص نیست و ممکن است با دیگری تفاوت هایی داشته باشد.

امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن