آشنایی با 3 تا از بهترین برنامه‌ها برای بدست آوردن رایگان یوسی پابجی

رایگان یوسی پابجی چیزی است که همه به دنبال آن هستند. صدها ترفند وجود دارد که ممکن است با آنها برخورد کرده باشی

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

رایگان یوسی پابجی چیزی است که همه به دنبال آن هستند. صدها ترفند وجود دارد که ممکن است با آنها برخورد کرده باشید اما ممکن است مفید نباشند. ما اغلب می‌گوییم که ترفندها برای دریافت یوسی پابجی مفید نیستند. دلیل آن این است که بیشتر آنها جعلی هستند و آنهایی که واقعاً در دسترس هستند، غیرقانونی هستند. از این رو، حساب شما ممکن است به دلیل استفاده از چنین ترفندهای غیرقانونی مسدود شود. از این رو، به همه خوانندگان خود توصیه می‌کنیم که دائماً در مورد آخرین روندهای بازی و نحوه کسب درآمد رسمی یوسی پابجی رایگان به روز باشند. ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه‌این کار را بسیار آسان و کارآمد انجام دهید.

 برنامه Swagbucks:

Swagbucks یک برنامه بسیار قدیمی است که به اعتبارات رایگان معروف است. این معمولاً به شما امکان می‌دهد در انواع مختلف نظرسنجی‌ها شرکت کنید و همچنین با تماشای تبلیغات ویدیویی در خود برنامه اعتبار کسب کنید. این برنامه در فروشگاه Google Play موجود نیست، اما می‌توان آن را از وب سایت آنلاین دانلود کرد. پول خوبی برای تکمیل کار به شما می‌دهد. بعداً کاربر می‌تواند مبلغ کیف پول را در قالب اعتبار Google Play برداشت کند. از این رو، اعتبار Google Play را می‌توان برای خرید رایگان یوسی پابجی استفاده کرد. از برنامه عالی لذت ببرید.

برنامه Google Opinion Rewards:

جوایز نظر گوگل، برنامه نظرسنجی گوگل است. این برنامه به مشتریان اجازه می‌دهد تا در نظرسنجی‌های مختلف شرکت کنند. علاوه بر این، همه کاربران می‌توانند در این برنامه ثبت نام کنند و برای هر شرکت کننده در نظرسنجی تا 1 دلار دریافت کنند. این یکی از ساده ترین روش‌ها برای کسب اعتبار گوگل پلی است. از این رو، کل مقدار پولی که از نظرسنجی به دست می‌آید را می‌توان در عرض چند دقیقه به یوسی پابجی تبدیل کرد. ما یک پست اختصاصی در رابطه با جوایز نظر گوگل داریم و در صورت نیاز به مراحل تبدیل پول خود از Google Play به یوسی پابجی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

برنامه Feature Points:

 

Feature points یکی دیگر از برنامه‌های شگفت انگیز است که به شما یوسی پابجی رایگان می‌دهد. این اساساً یک پلت فرم مبادله‌ای است که می‌توانید برنامه‌های مبتنی بر تبلیغات را بارگیری کنید یا در وب سایت‌های مختلف ثبت نام کنید تا پول دریافت کنید. پولی که با شرکت در فعالیت‌های مختلف جمع آوری می‌کنید به موجودی کیف پول واریز می‌شود. بعداً کاربران می‌توانند کل مبلغ را به صورت آمازون یا سایر کوپن‌های هدیه قرعه کشی کنند. از این رو، می‌توانید به سادگی گزینه Google Play را انتخاب کرده و پول خود را برداشت کنید. به‌این ترتیب می‌توانید با تماشای آنلاین ویدیوهای رایگان یوسی پابجی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه EZMoney برنامه‌ای برای رایگان به دست آوردن یوسی پابجی

آخرین مطالب