آخرین پیشرفت پروژه بهینه c چیتگر به چه صورت است

امروز قرار است که در رابطه با آخرین پیشرفت پروژه بهینه سی چیتگر با یک دیگر صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است یک

توسط ABESTANEWS در 12 دی 1400

امروز قرار است که در رابطه با آخرین پیشرفت پروژه بهینه سی چیتگر با یک دیگر صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است یک توضیح مختصر درباره خود پروژه داشته باشیم پس ادامه ی این مطلب را از دست ندهید. این پروژه در بلوار پژوهش است. موقعیت مکانی این پروژه باعث شده است که خیلی از افراد قصد سکونت در واحد های آن و یا حتی سرمایه گذاری بر روی آن را داشته باشند. این پروژه به بزرگراه هایی هم چون بزرگراه شهید همدانی و  شهید خرازی دسترسی دارد. اگر جز طرفدار های خرید و تفریح هستید ما به شما مژده می دهیم که مراکز خریدی مثل طوبی، ایران مال و بام لند در نزدیکی شما هستند.  علاوه بر این ها می توانید روز های خوشی در مجموعه ی هزار و یک شهر داشته باشید.

پروژه پهنه c چیتگر یکی از پر سود ترین پروژه های چیتگر

همیشه سعی کنید که کار را به حرفه ای ها بسپارید زیرا این افراد نیز با حرفه ای ترین ها کار می کنند و از با کیفیت ترین مصالح استفاده می کنند و یک کار فوق العاده به شما تحویل می دهند. این پروژه زیر نظر تعاونی مسکن پدافند، تعاونی مسکن نیروی دریایی،  تعاونی مسکن نیروی زمینی و تعاونی مسکن نیروی هوایی است. این پروژه شامل ۸ برج است. لازم است بدانید که نقشه و طراحی هر کدام از این برج ها با یک دیگر متفاوت است.  تعداد طبقات و متراژ آن ها نیز با یک دیگر فرق دارند.  این پروژه ها در دست پیمان کار است و از آن جا که پروژه ی عظیمی است تخمین دقیق این که چه زمانی آماده ی تحویل هستند کمی دشوار است اما به بررسی موقعیت و شرایط خرید بهینه c چیتگر می پردازیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاور های ما صحبت کنید.

زمان تحویل برج های پروژه پهنه c

 

چندین سال است که افرادی زیادی بر روی این پروژه کار می کنند. از آن جایی که شرایط اقتصادی و ساپورت مالی ممکن است به مشکل بخورد انجام این پروژه نیز به تعویق می افتد اما زمان زیادی باقی نمانده است برای مثال برج های نیروی زمینی که شامل ۴ برج و ۳۸ طبقه هستند را شرح می دهیم. برج های ۱ و ۲ در مراحل آخر کار هستند اما برج سوم در مرحله ی اسکلت است البته این کار با سفت کاری به صورت همزمان انجام می شود.  این سه برج چیزی حدود ۱۴۱۸ واحد را به مشتری های عزیز تحویل می دهد . بلوک آخر نیز متعلق به پیمان کار است.  به طور تقریبی می توان گفت که بلوک یک در اواخر ۱۴۰۱، بلوک دو در اواخر ۱۴۰۲ و بلوک سه نیز در اواخر ۱۴۰۳ آماده ی تحویل می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن