پرطرفدار ترین لپ تاپ های استوک 2023

ایسوس از لپ تاپ Zenbook Pro 16X برای خالقان محتوا رونمایی کرد شرکت ایسوس را به جرات میتوان از برندهای تولیدکن

توسط ABESTANEWS در 17 بهمن 1401

ایسوس از لپ تاپ Zenbook Pro 16X برای خالقان محتوا رونمایی کرد

laptopشرکت ایسوس را به جرات میتوان از برندهای تولیدکننده لپ تاپ دانست که به تازگی لپ تاپ Zenbook Pro 16X را با نمایشگر اولد رونمایی قیمت لپ تاپ i5 کرد. بازتاب-این لپ تاپ نسبت به نسل قبل دارای طراحی بهبودیافته بوده و سخت افزاری قوی هم شامل آن شد. از جمله اینکه پردازنده نسل سیزدهم اینتل و گرافیکی سری RTX 40 انویدیا در آن تعبیه شده تا بهترین عملکرد را در پردازش و رندر از خود نشان دهد. لپ تاپ Zenbook Pro 16X از نمایشگر 16 اینچی 3.2کی با نرخ نوسازی 120 هرتز اولد بهره میبرد و پنل اولد با پشتیبانی HDR Dolby Vision لمسی شامل آن شد. این صفحه نمایش نسبت تصویر 16:10 داشته و در بخش سخت افزاری از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13905H و گرافیک GeForce RTX 4080 انویدیا قدرت میگیرد. همچنین باید به حافظه رم LPDDR5X DRAM با فرکانس 7500 مگاهرتزی هم پرداخت. سایر ویژگیها عبارتند از 2 ترابایت PCIe 4.0 SSD با سرعت انتقال 6500 مگابیت بر ثانیه، بدنهای فلزی با ضخامت 16.9 میلیمتر با وزن 2.4 کیلوگرم و برخی دیگر. در بخش ارتباطی ایسوس از درگاههای ورودی/خروجی کامل از جمله آخرین کارتخوان SD Express 7.0، HDMI 2.1، دو اسلات تاندربولت 4 و یک باتری با ظرفیت 96 وات ساعت با طول عمر بالا استفاده کرد. این لپ تاپ یکی از اولین مدلهایی بوده که حافظه رم LPDDR5X ا در خود جای میدهد تا سرعت عملکرد بالایی در کنار پردازنده قدرتمند اینتل ارائه دهد. به گفته شرکت سازنده در بحث کولینگ یا سیستم دفع حرارت، لپ تاپ Zenbook Pro 16X در پردازش سنگین عملکرد خنکی داشته و موجب ثبات عملکردی دارد. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشده، انتظار داریم بزودی شرکت ایسوس اطلاعات کاملی درباره این لپ تاپ ارائه شود. انتظار داریم تمامی محصولات جدید این شرکت تایوانی بزودی به بازار برسد که از جمله باید به بازار اروپا اشاره کرد.

  • صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی
  • با وزن ۱.۹ کیلوگرم
  • سیستم عامل برایتان مهم است؟ اگر نه به ویندوز بچسبید
  • موبایل را از شارژ پر کنید
  • دسترسی به داده های اطلاعاتی خارج از اداره و خانه

laptopچنین مهارتهایی سبب تعامل بهتر فرد در سازمان و محیطهای کاری خواهد شد و به طور معمول با نام «مهارتهای نرم» از آن نام میبرند. به همین دلیل، برای یادگیری مهارتهای فردی، مشاهده مجموعه فیلمهای آموزش توسعه مهارت فردی فرادرس پیشنهاد میشود که لینک آن در زیر آورده شده است. امکان ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در داخل ایران چگونه است؟ در ایران، امکان تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری در رشته علوم کامپیوتر وجود دارد. همچنین کلیه فارغ التحصیلان در مقطع ارشد از تمامی رشتهها، امکان انتخاب کد رشته علوم کامپیوتر در مقطع دکتری و تحصیل در این مقطع را دارند. دانشگاه تهران، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف و باهنر به صورت همزمان دارای مقاطع ارشد و دکتری در رشته علوم کامپیوتر هستند و دانشگاههای متعددی هم برای مقطع ارشد، آمادگی پذیرش دانشجو و ارائه رشتههای مربوطه را دارند. در کل با توجه به پتانسیل دانشجو، امکان ادامه تحصیل در این رشته و در مقاطع تکمیلی در داخل ایران فراهم است.

اولین نفری باشید که کارشناسان درباره کامپیوتر چه می گویند

laptopبه این ترتیب، مطمئن شوید که اسپیکر شما مانند یک میکروفون غولپیکر عمل نمی کند! در کامپیوترهای جدیدتر خصوصا لپتاپها، میکروفون و هدست هردو از طریق یک پورت چندکاره به دستگاه متصل میشوند. کامپیوترهای رومیزی مجهز به کارتهای صوتی نیز با مادربرد یکپارچه نیستند و باید بررسی کنید که آیا به درستی قرار گرفته یا خیر. به این معنی که باید کیس را باز کرده و کارت صدا را شناسایی کنید که معمولا میتوانید آن را در یکی از اسلاتهای PCI یا PCI-e یافت کنید. اگر کارت بهدرستی به مادربورد متصل شده و چراغ LED آن روشن باشد به این معناست که کار میکند و احتمال اینکه مشکل اسپیکر کامپیوتر باشد بیشتر است. اگر از جک صوتی جلویی استفاده میکنید، بررسی کنید که این جک به صورت داخلی به کارت صدا متصل باشد. برخی از مانیتورهای HD صدا را از طریق کابل HDMI پشتیبانی نمیکنند؛ حتی اگر کابل این قابلیت را داشته باشد. ممکن است مانیتور شما هم از همین نوع باشد.

منبع تغذیه یک جعبه کوچک است که برق را برای هر یک از اجزای سازنده به طور جداگانه تامین می کند. این قطعه متناسب با قدرت و سرعت کامپیوترتان انتخاب می شود. هر چه دستگاه سریعتر باشد، به قدرت بیشتری نیز نیاز دارد و همیشه باید منبع تغذیه ای فراتر از نیاز دستگاه انتخاب کنید. درست مثل GPU ها، پیدا کردن PSU ها نیز اکنون کمی دشوار است. پاور کامپیوتر یکی از بهترین قطعاتی است که نیاز شما را برطرف می کند. منبع تغذیه EVGA SuperNOVA 750 GA: همواره باید منبع تغذیه ای بیش از حد نیازتان انتخاب کنید و این مدل دقیقا همین خواسته شما را برآورده می کند. منبع تغذیه NZXT E850 850-watt: این منبع تغذیه 850 واتی توان مورد نیاز هر رایانه ای را تامین می کند. منبع تغذیه EVGA SuperNOVA 1000-watt: برای رایانه های شخصی با چندین کارت گرافیک یا فضای ذخیره سازی بسیار زیاد، PSU 1000-watt EVGA انتخاب خوبی است.

شما از ما تشکر خواهید کرد - 4 نکاتی درباره رایانه که باید بدانید

laptopکارت گرافیک، اطلاعات گرافیکی رایانه را به یک دستگاه نمایشگر مانند مانیتور، تلویزیون یا پروژکتور ارسال میکند. شرکتهای زیادی کارت گرافیک تولید میکنند؛ اما تنها دو شرکت انویدیا و AMD، در حال طراحی و تولید واحد پردازش گرافیکی انواع کارتها هستند. کارت گرافیک، در یک شکاف توسعه روی مادربرد نصب میشود. اکثر کارتهای گرافیک، در فرمت PCIe و فرمتهای قدیمیتر PCI و AGP عرضه میشوند. دو فرمت استاندارد PCI و AGP، قدیمیتر هستند و بهسرعت PCIe با CPU و سایر اجزاء ارتباط برقرار نمیکنند. گاهی اوقات، بیشترین هزینه و قیمت کامپیوتر گیمینگ تحتتاثیر قیمت کارت گرافیک است. این قطعه، بهطور دائم، دادهها را ذخیره میکند و در دو نوع HDD و SSD عرضه میشود. سیستمعامل، نرمافزارها و اکثر فایلهای دیگر، در هارد ذخیره میشوند. هارد دیسک، گاهی اوقات، بهعنوان درایو C نیز شناخته میشود؛ زیرا مایکروسافت ویندوز، بهطور پیشفرض، درایو C را پارتیشن اصلی روی هارد دیسک اولیه تعیین میکند. انواع رایانهها را میتوان برای اهداف مختلف در مدرسه، دانشگاه، خانه و حتی محل کار مورداستفاده قرار داد. انواع سیستمها، با توجه به قطعات داخلی، کیفیت ساخت، برند و بسیاری از موارد دیگر قیمتهای متنوعی دارند. اگر گیمر هستید، مسلما نیاز به پردازنده، کارت گرافیک، رم، نورپردازی و فن قویتری خواهید داشت. تمام این اجزاء، بر عملکرد نهایی و قیمت سیستم گیمینگ شما تاثیر میگذارند. سیستمهای رندرینگ و مهندسی نیز تاحدی هزینه بالایی بر شما تحمیل میکنند؛ اما اگر فقط کارهای سبک انجام میدهید، با هزینه کمتر نیز میتوانید یک رایانه مناسب برای کارهای روزانه خود داشته باشید.

laptopاین مدل از رم ها رایج ترین و معمولی ترین ها برای استفاده هستند. با توجه به نکاتی که گفته شد باید ببینید که کدام رم با شرایط سیستم شما سازگار است؛ اما فاکتور های دیگری را نیز باید از نظر بگذرانید . این فاکتورها شامل فرکانس و زمان تاخیر و سازگاری با سیستم هستند. ما در اینجا اطلاعات کوتاهی از این فاکتور ها نیز به شما می دهیم و امیدوارم بتوانیم شما را در انتخاب مناسب ترین رم برای سیستم تان یاری کنیم. فرکانس در رم ها سرعت را تعیین می کند و هر چقدر بیشتر باشد سرعت انتقال اطلاعات و میزان پهنای باند بیشتری در اختیار شما خواهد گذاشت. اما این مورد باید با مادربورد و سی پی یو نیز هماهنگ باشد. این شرکت سابقه درخشانی در تولید انواع رم ها دارد. مدل پرطرفدار و پرچمدار آن به نام رم کامپیوتر RAM کینگستون KVR DDR2 2GB 800MHz CL6 DIMM 16 Chip Desktop RAM است که یکی از بهترین ها است. مدل دیگری که این شرکت تولید و وارد بازار کرد با نام رم کامپیوتر RAM کینگستون KVR DDR3 4GB 1333MHz CL9 DIMM Desktop RAM عرضه می شود. قیمت رم های این شرکت بسیار مقرون به صرفه است. این دو شرکت با تولید رم هایی باکیفیت توانسته جای خود را در بازار پر رقابت رم ها باز کند. این دو شرکت با دو مدل رم کامپیوتر RAM ای دیتا Premier DDR4 4GB 2400MHz CL17 U-DIMM Desktop Ram و رم کامپیوتر RAM جی اسکیل Aegis DDR4 8GB 3000MHz CL16 Single Channel Desktop Ram از پرطرفدار ترین رم ها هستند. قیمت این رم ها به نسبت دیگر محصولات شرکت ها بسیار مقرون به صرفه است.

{لپ تاپ آن! {درس|کلاس} از اسکار|این {مطالعه|آزمایش|تحقیق} لپ تاپ شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید|{راه‌های|روش‌های} برای خلاصی از لپ تاپ {شناخت|شناسایی|شناخته}}

در کنار این موارد، اومن با سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت می تواند کاربران را تا ساعت ها به خود خیره نمایند. برند هواوی که ما همواره آن را با ارائه گوشیهای هوشمند می شناسیم، در زمینه تولید لپ تاپ نیز دستی در کار داشته و در چند سال اخیر توانسته جای خود را در دل کاربران باز کند. هواوی در کنار امکانات مناسب و قابلیت های بی نظیر سعی کرده قیمت مناسب را نیز برای لپتاپهای خود در نظر گیرد. به عنوان مثال پردازنده های مدرن به کار رفته در لپتاپ های هواوی به شکلی کاملاً بینظیر در محصولات عمل کرده و با استفاده از یک صفحه نمایش با کیفیت، کاربران به خوبی می توانند خرید هوشمندانه داشته باشند. هواوی در زمینه سایر قطعات نیز پا عقب نگذاشته و هاردهای بسیار پرسرعت را در محصولات خود قرار داده است. اگر به دنبال خرید محصولی کاربردی با قیمت مناسب هستید، لپ تاپ های هواوی به واسطه قابلیت های مناسبی که دارند گزینه مناسبی برای خرید شناخته میشوند.

  • هارد ssd یک ترابایت
  • با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید
  • پردازنده هسته مرکزی 6500U Core i7
  • کارت گرافیک GTX 1650 با ۴ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  • پردازنده گرافیکی
  • میزان استفاده شما از لپ تاپ
  • پردازنده مرکزی لپ تاپ
  • تحلیل سیستمهای اطلاعاتی

امکان استفاده از کامپیوتر کوچک برای تلویزیون خانگی برای اسمارت کردن و مجهز کردن به سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و … استفاده از مینی پی سی در کیوسک های دیجیتالی که در مکان های شلوغ مثل فرودگاه ها و فروشگاه های بزرگ و … به یکی از رایج ترین کاربردهای مینی پی سی تبدیل شده است . به علاوه شما می توانید مینی پی سی ها را درنمایشگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها نیز به کار بگیرید. کیوسک دیجیتال نیز از کاربردهایی است که به کمک مینی پی سی ها رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. ابعاد و طراحی بسیار کوچک مینی پی سی ها باعث می شود تا حداقل محدودیت را برای ایجاد شرایط دلخواه خود در استفاده از سیستم داشته باشیم. ابعاد کوچک کامپیوتر کوچک امکان استفاده برای مانیتورینگ شرکت ها و کامپیوتر های ترید و مانیتورینگ چارت ها و نمودار های مختلف به دلیل توانایی 3 الی 4 مانیتور 4K کامپیوتر های کوچک از آن بهره برد.

در این بخش از وب سایت پی سی افزار قصد آموزش نحوه استفاده از امکان واتساپ وب و مشکلات موجود در راه اندازی آن را داریم. جهت اجرای نسخه وب واتساپ نخست می بایست اقدام به دانلود نسخه جدید واتساپ از پی سی افزار کنید. سپس می توانید از امکانات whatsapp web استفاده کنید. دانلود واتساپ / جی بی واتساپ و نصب آن بر روی گوشی خود و استفاده از امکانات وات ساپ وب بر روی ویندوز کامپیوتر. مهم: شما باید حتماً آخرین نسخه کروم، فایرفاکس، اپرا یا سفری برای کامپیوتر را از پی سی افزار دانلود کرده باشید تا از واتساپ وب استفاده کنید. بقیه مرورگرها نظیر اینترنت اکسپلورر قابل استفاده نیستند. هر پیامی که شما در برنامه پیامرسان whatsapp ارسال و دریافت میکنید، بهطور کامل بین کامپیوتر و گوشی سینک میشود؛ بنابراین شما میتوانید تمام پیامها را از هر دو دستگاه (کامپیوتر و گوشی) مشاهده نمایید. ۱ - در گوشی اندروید خود وارد نرم افزار واتساپ شوید.

{کاری که می توانید در مورد لپ تاپ انجام دهید که در {10|5|15|ده|پنج} دقیقه آینده شروع می شود|{تفاوت|تمایز} بین لپ تاپ و {موتورهای جستجو|موتورهای مانند google|موتورهای جستجو مانند google|موتورهای جستجو مانند google و yahoo|Serps}|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {گزینه‌های جایگزین|گزینه‌های جایگزین|گزینه‌ها} به لپ تاپ}

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت لپ تاپ دست دوم ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن