ناگفته هایی درباره لپتاپ ایتوک اروپایی

لپ تاپ استوک - لپ تاپ دست دوم - کِی لپ علاوه بر این، از جنبه های مختلف دیگر نیز میتوانید روی به مقایسه کامپیو

توسط ABESTANEWS در 16 بهمن 1401

لپ تاپ استوک - لپ تاپ دست دوم - کِی لپ

laptopعلاوه بر این، از جنبه های مختلف دیگر نیز میتوانید روی به مقایسه کامپیوتر و لپ تاپ بیاورید. به عنوان مثال سهولت استفاده و همچنین قابلیت ارتقا و تعمیر از دیگر گزینههایی به شمار میروند که در مقایسه لپ تاپ و کامپیوتر مورد توجه قرار گرفته اند. در کنار تمام مواردی که عنوان کردیم، با مقایسه قیمت لپ تاپ قیمت کامپیوتر می توانید انتخابی مناسب داشته باشید. هنگامی که صحبت از بازی می شود، بدون تردید برنده این رقابت، کامپیوترهای رومیزی هستند. کامپیوترهای رومیزی با بهرهمندی از سختافزار قدرتمند و همچنین سیستم خنک کننده فوق العاده می توانند به عنوان گزینه های مناسب تر برای بازی در نظر گرفته شوند. علاوه بر این، با مقایسه کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ از نظر گیمینگ، به قابلیت های دیگری از سیستم های رومیزی برخورد خواهیم کرد. شما به راحتی می توانید با ارتقای سخت افزارهای مختلف کامپیوتر رومیزی، خود را به روز نگه دارید.

{این {حقایق|جزئیات|اطلاعات|اطلاعات} {فقط|به سادگی} {ممکن است|می|احتمالا} شما را به {تغییر|تغییر|تغییر} می‌رساند} کامپیوتر استراتژی|در نهایت، کلید کامپیوتر آشکار شد|4 پیشنهادات که می‌تواند تغییر راه شما کامپیوتر}

laptopسیستمهای رایانهای در انواع محیطها وجود دارند چه یک کامپیوتر رومیزی، چه یک سیستم All In One و یا یک لپ تاپ سیستمهایی هستند که اکثر افراد در مکانهای متفاوت استفاده میکنند. به توصیفی اگر بگوییم همه افراد به سیستمهای رایانهای نیاز ندارند توصیف اشتباهی انجام دادهایم. در بین سیستمهای رایانهای یکی از انواع پرکاربرد آن لپ تاپ میباشد که دلایل زیادی برای پرطرفدار بودن آن وجود دارد. نکاتی نظیر راحت بودن افراد در هنگام جابه جایی، اشغال فضای کمتر و کمهزینه بودن از مزایای لپ تاپها میباشد که باعث شده که این وسیله پرطرفدار شود. وقتی میخواهیم لپ تاپ بخریم نگرانیهای متفاوتی دربارهی قیمت، کیفیت، اعتبار فروشنده و گارانتی، کاربردی بودن آن لپ تاپ و موارد دیگری را در خاطر خود داریم و میخواهیم که خریدی بینقص را تجربه کنیم. یکی از سوالات مهم در خریدن یک لپ تاپ این میباشد که بهترین زمان برای خرید لپتاپ کی است؟ و ما در چه زمانی میتوانیم یک خرید خوب داشته باشیم؟

 

4- کامپیوترهای ایستگاه کاری (Workstation): کامپیوتر ایستگاه کاری یک کامپیوتر قدرتمند و تک کاربره است. این نوع کامپیوتر در واقع یک رایانه شخصی با ریزپردازنده سریعتر، حجم حافظه بیشتر، مانیتور با کیفیت بالاتر،حافظه گرافیکی بالا و غیره است. کامپیوترهای ایستگاه کاری برای انجام هر نوع کار خاص به صورت حرفه ای مناسبند. این نوع کامپیوتر بر اساس وظایفی که انجام می دهد به دسته های ایستگاه کاری موسیقی، ایستگاه کاری گرافیکی یا ایستگاه کاری طراحی مهندسی دسته بندی می شود. اکثر مشاغل و افراد حرفه ای از کامپیوترهای ایستگاه کاری برای انجام کارهایی مثل ساخت انیمیشن، موسیقی، ویرایش ویدیو، طراحی پوستر، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر استفاده می کنند. کامپیوترها می توانند وظایف داده شده به آنها را با سرعتی باورنکردنی انجام بدهند. کامپیوترها می توانند یک یا چند کار را چندین بار با دقت یکسان انجام بدهند. کامپیوترها امکان انجام چندین کار را به طور همزمان فراهم می کنند، چون برای عملکرد چند وظیفه ای بسیار مناسبند.

برند تایوانی ایسوس بدلیل ترکیب عملکرد قدرتمند با طراحی زیبا شهرت جهانی دارد. در واقع لپ تاپ ایسوس یک لپ تاپ قدرتمند است که در کنار طراحی جذاب و ظاهر زیبای خود با بهرهگیری از تکنولوژی روز دنیا، لذت کار کردن با لپ تاپ را به شما هدیه میدهد. یکی از نقاط قوت لپ تاپ ایسوس، تنوع بالا در هر دسته بندی از لپ تاپ ها می باشد. چه طرفدار گیم باشید چه از لپ تاپ برای طراحی و کارهای مهندسی استفاده کنید، میتوانید یک لپ تاپ ایسوس مناسب با بودجه خود تهیه کنید. لپ تاپ های ایسوس برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ شیک، کارآمد و در عین حال مقرون به صرفه هستند تا با آن فیلم تماشا کنند یا پروژههای دانشجویی خود را انجام دهند نیز مناسبند. ممکن است هنگام خرید لپ تاپ ایسوس، نام سریهای لپ تاپ ایسوس را شنیده باشید. ما در اینجا به معرفی این سریها میپردازیم.

بیشک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقتگیر و خستهکنندهای است. امروزه لپ تاپ با مدلهای گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسختافزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ های بازار ایران را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید. برای خرید لپتاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟ لپ تاپ بهتر است یا PC یا تبلت؟ برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟ همانطور که میدانید با توجه به وجود برندها و مدلهای مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرسزا و پردردسر است. اما میتوان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم. در ادامهی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور میشویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت.

laptopبدین ترتیب میتوانید طرحهای کارآمدتر را بدون تأخیر زیاد، شبیهسازی کنید. لپتاپها دوست صمیمی تولیدکنندگان و دیجیهای پرزرقوبرق موسیقی الکترونیک در استودیوها و روی صحنه هستند که با برچسبها و پچهای سفارشی شخصیسازی میشوند. لپ تاپ های آهنگسازی میتوانند برای تنظیمات ضبط خوانندهها، تنظیمکنندگان موسیقی کلاسیک و غیره همراهی حیاتی باشند. بهترین لپ تاپ آهنگسازی به طور سنتی تحت سلطه مکبوکها است، اما آنها تنها گزینه موجود نیستند. شما هم به دنبال خرید لپ تاپ برای آهنگسازی هستید؟ مقاله راهنمای خرید لپ تاپ مناسب آهنگسازی را از دست ندهید. دیجی 63 لپ تاپ های مختلفی را از تمامی برندها و برای همه کاربریها به فروش میرساند. شما عزیزان میتوانید با خواندن تمامی اطلاعات مربوط به هر لپ تاپ و مقایسه آنها در دیجی 63 اقدام به خرید کنید. لپ تاپ های گیمینگ، مهندسی، معمولی و دیگر کاربریها از برندهای ایسوس، ایسر، لنوو و غیره در وبسایت فروشگاه دیجی 63 قابل سفارش هستند. قیمت روز لپ تاپ را میتوانید در دسته بندی بالا به صورت کامل و جامع ببینید. خرید لپ تاپ با توجه به طیف گسترده محصولات و کاربریهای آنها میتواند به یکی از دشوارترین خریدهای شما تبدیل شود. فروشگاه دیجی 63 سعی دارد این کار و تصمیم به انتخاب بین برندها را برای شما عزیزان آسانتر کند. شما عزیزان با مراجعه به سایر مطالب ما میتوانید لپ تاپی که دقیقه با نیازها و بودجه شما مطابقت داشته باشد را خریداری کنید.

در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل لپ تاپ وجود دارد

در واقع باتری لپ تاپی که بتواند برای 2 الی 3 ساعت شارژ خود را نگه دارد، کیفیت مناسبی دارد. 9. تست پردازنده، گرافیک، رم و هارد در هنگام خرید لپ تاپ استوک بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین برای آگاهی از کارایی لپ تاپ استوک و تعیین قیمت آن، باید از وضعیت هارد، گرافیک و رم آن مطلع باشید. 10. در هنگام خرید لپ تاپ استوک به کارایی لپ تاپ و گرید آن توجه کنید و در نهایت قیمت روز لپ تاپ را با قیمت دست دوم آن مقایسه کنید. لپ تاپ استوک، یک انتخاب هوشمندانه! تا به حال کالای استوک یا لپ تاپ استوک خریداری کرده اید؟ یکی از کالاهای پرطرفدار استوک، لپ تاپ استوک است. این روزها خرید لپ تاپ بسیار هزینهبر است و افراد بسیاری ترجیح میدهند این کالا به صورت استوک خریداری کنند. اما به چه کالایی استوک میگویند؟ آیا منظور از لپ تاپ استوک، همان لپ تاپ دستدوم است؟ امروزه بازار اجناس دست دوم یا همان استوک بسیار داغ است و به دلیل افزایش روز افزون قیمت ارز خرید کالای استوک بسیاربهصرفهتر است.

8 پیشنهادات که ممکن است تغییر راه شما لپ تاپ

laptopدر یک لپ تاپ استاندارد همه اجزا و ورودی ها و خروجی هایی که در یک رایانه رومیزی دیده می شوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود می آورند. این اجزا عبارتند از: نمایشگر رایانه، بلندگوی رایانه، صفحه کلید، دیسک گردان نوری، الخ لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ وب بین و میکروفون را نیز درون خود دارند. بعضی از لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ دارای صفحه لمسی هستند. لپ تاپ ها معمولاً شارژر دارند. ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ ها با توجه به مدل، ساخت و قیمت لپ تاپ مهندسی متفاوت است. قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپ تاپ، عقاید مشابه ارائه شد مانند: الن کی که Xerox pare را در اوایل ۱۹۷۰ راه اندازی کرد. نخستین رایانه پرتابل در ۱۹۸۱ معرفی شد و در آن از سیستم عامل CP/M استفاده شد. اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک CRT داشت اثر زیادی در تجارت داشته است.

هنگام انتخاب لپ تاب یا اولترابوک چه چیزی مهم است؟

laptopشما می توانید انواع لپ تاپ، نوت بوک و لپ تاپ های گیمینگ را در برندهای مطرح لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، هوآوی و … با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه آیتی سیتی تهیه کنید. خرید لپ تاپ یکی از کارهایی است که برای بسیاری از کاربران و مشتریان امری استرس آور و سخت عنوان می شود. این موضوع می تواند چندین دلیل مختلف را با خود همراه داشته باشد. یکی از این دلایل نبود دانش فنی کافی و مناسب است. همچنین دلیل بعدی این موضوع، بحث اطمینان و اعتماد است. شما می توانید انواع لپ تاپ، نوت بوک و لپ تاپ های گیمینگ را در برندهای مطرح لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، هوآوی و … با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه آیتی سیتی تهیه کنید. هنگام انتخاب لپ تاب یا اولترابوک چه چیزی مهم است؟ لپ تاپ مناسب برای هرکسی با توجه به نیازهای فردی و شغل و حرفه آنها متفاوت است. درحالی که برخی دنبال بهترین عملکرد در لپ تاپ برای گیم هستند، عده ای دیگر ممکن است لپ تاپی برای استفاده در دفتر نیاز داشته باشند.

  1. مصرف برق کمتر به میزان حدود ۸۶ درصد
  2. تفاوت MBR و GPT در هنگام پارتیشن بندی هارد
  3. قیمت انواع لپ تاپ
  4. طراح سایت و رابط کاربری
  5. ارائه ترکیب های اختصاصی برای یک تجربه بازی حرفه ای
  6. سیستمهای نهفته

laptopلپتاپ ASUS VIVOBOOK PRO 14X OLED یکی دیگر از سبک ترین لپ تاپ های بازار است و برای افرادی که کارهای تقریبا سنگین مثل تدوین انجام میدهند و یا از نرمافزارهایی مانند فوتوشاپ استفاده میکنند، بسیار مناسب و کاربردی است. صفحه نمایش این لپتاپ ایسوس نرخ تازهسازی 90 هرتز دارد و نرخ رفرش مناسب این لپتاپ به افزایش کیفیت تصویر کمک میکند. این کامپیوتر قابل حمل ASUS حسگر اثر انگشت برای باز و بسته کردن دارد و از یک باتری 3 سلولی لیتیومی برخوردار است. مدت ماندگاری شارژ این باتری نیز بین 1 تا 3 ساعت است. درگاههای ورودی این لپتاپ شامل دو پورت USB Type-C، HDMI و دو پورت USB3 و USB2 میشود. وزن لپتاپ DELL LATITUDE 9410 2-IN-1 LAPTOP تنها 1.36 کیلوگرم است. صفحه نمایش این لپتاپ DELL بسیار منعطف و قادر به چرخش 360 درجهای است. این لپتاپ دل دارای درگاه ورودی HDMI و USB 3.2 است. کمپانی دل در این کامپیوتر قابل حمل خودش 2 بلندگو استریو به کار برده است که به افزایش کیفیت صدای خروجی کمک بزرگی میکند. باتری این محصول دل نیز 4 سلولی و از نوع لیتیوم یونی است. لپتاپهای سبک زیادی در بازار وجود دارند ولی همه آنها دارای سختافزار مناسبی نیستند. به همین دلیل و برای کمک به انتخاب شما، در این مطلب 10 مدل از برترین آنها را معرفی کردیم و مشخصاتشان را بیان نمودیم. برای خرید لپتاپ میتوانید به سایت فروشگاه نورنگار مراجعه کنید.

  1. برنامه سازی وب
  2. حافظه رم RAM 4GB DDR4
  3. لپ تاپ ایسوس Core i3
  4. قابلیت حمل
  5. امنیت اطلاعات
  6. ALi move1 25 دی 1401
  7. اینترنت و شبکه

laptopالبته روی این لپ تاپ میتوانید بهصورت محدود از برنامههای ادیت نیز استفاده کنید. لپ تاپ لنوو ideapad 330 با قیمت مناسب خود، به یکی از محبوبترین لپ تاپهای بازار تبدیل شده است. لپ تاپ لنوو لژیون 5 از جمله معروفترین انواع لپ تاپ لنوو به حساب میآید. قیمت لپ تاپ لنوو لژیون کمی از مدلهای دیگر بالاتر است. این سری محصول لنوو، از جمله محصولات بسیار باکیفیت و عالی لنوو به حساب میآید. این لپ تاپ با پردازنده core i5 و رم 16 گیگ در کنار گرافیک بسیار قدرتمند 6 گیگابایتی، یک غول عالی برای اجرای انواع بازی و برنامه گرافیکی محسوب میشود. در این لپ تاپ از هارد 1 ترابایتی ساتا در کنار هارد 256 گیگ SSD استفاده کردهاند. به همین خاطر در این لپ تاپ از درایور نوری استفاده نشده است. لپ تاپ لنوو لژیون 5 از جمله بهترین لپتاپهای لنوو است که برای هیچ کاربری کم نمیآورد! آیدیاپد از جمله قدیمیتریو معروفترین سری لپتاپهای لنوو به حساب میآید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن