حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی با پشتوانه واردات مستقی

توسط ABESTANEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی با پشتوانه واردات مستقیم، مولودی جنس Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی مجموعه مولودی فرآورده حساس بیش از سه دهه کار حرفه ای در راستا لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 مشغول به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی جنس در حوزه فروش اثاثیه خانگی مهم دقت به استانداردها و نیاز مشتریان دارای بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که حساس اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی رئیس ارشد این گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین گروه همپا آوردیم:

امید است که مشتریان مستمر و کهن نیز مهم حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و هم‌زمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی فرآورده برای مشتریان سابق به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی محصول میتوانید از آدرس زیر استعمال نمایید:

آدرس وب سایت رسمی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان پیشین به تیتر یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی عمل خود در زمینه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ کلیدی واردات محصولات اساسی کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا دارای برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی ابتدا بر همین اورجینال بوده می باشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک جنس دارای کیفیت و رضایت بخش می باشد و نه هر کلایی کلیدی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات با میزان مرغوب بودن و نیز ارزش مطلوب و رقابتی می باشد عمل فراوان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی این مجموعه امیدوار هست که به یاری خداوند و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین اساسی غالب بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان کارایی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی رقیب در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی با بها رقابتی و مضاعف عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک تحت کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وبسایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تنظیم محصولات اساسی کیفیت بنا گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اساسی خدماتی متفاوت و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی کلیدی و هدف رضایت مشتریان خود را از در بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، اصلی کیفیت‌تر و با قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط حساس سایت خانگی لند دارای مدیریت فروش محترم همین مجموعه قادر و کلیدی کیفیت صحبت کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان مضاعف این وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و قدمی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و کلیدی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و اسباب جانبی بر سر میز رای زنی نشستیم و اهمیت متخصصین همین حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به ویژه برای بانوان و دوستانی که برای تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وب سایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از تحت تیم سایتهایی می باشد که تمرکز حساس آنها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 حساس فروش محصولات وب سایت آمازون در جمهوری اسلامی ایران و اهمیت قیمت کمتر از این سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، عمل خویش را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی با کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین گروه فروش محصولات با کیفیت و با بها های مناسب و سرویس ها مختلفی از دیگر وب سایت ها می باشد. گروه پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین زمانه و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال سعی شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور ریلکس تصویب توصیه نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو جنس را در چکیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما پیروز آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، شاید شما نیز مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا این که سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک تارنما بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین آیتم از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی اما واجب برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که قیمت ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در گزینه لپ تاپ استوک ارزش آن است. بودجه گزینه نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی کلیدی این مجموعه در رابطه باشید و محصولات این دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید فارغ از نگرانی

مسئله مهم در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، بدون شک قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت اعضا در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در دوران استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع و برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز می‌نمایند و یا این که دستگاهی سوای ایراد احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. با توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا مشاهده مدل های محشر لپ تاپ استوک مسلما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول می تونیم همین چهار مغازه رو کلیدی هم مقایسه کنیم:

در جدول ذیل تلاش کردیم بهترین خصوصیت های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه خوبی میشناسید بدون شک معرفی کنید.

نکات اساسی در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از نحوه اینترنت، علتی اهمیت برای برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به همین مدل معاملات تردید دارا هستند چون نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اصلی امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در اکنون پیشرفت‌ میباشند و هر روز به جهت امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابداع می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از internet شک وتردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حساس که در خرید اینترنتی می بایست به آن توجه کنید این می باشد که خرید کردن خویش را از یک وب سایت دارای و خوش سوابق انجام دهید. بدون شک نظرات اعضا در ارتباط دارای ارآیه فرآورده و راضی بودن مشتریان را در نظر بگیرید.

به همین نکته دقت نمایید که به جهت پیدا کردن وب سایت های اعتبار در نتیجه ها کاوش ممکن میباشد تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس کارایی کنید سایت هایی که میشناسید را انتخاب کنید خیر لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام وب سایت مراقب غلط املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و حتما از درستی و صدق آدرس وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اصلی ssl معتبر خرید کردن کنید

هرگز با به کار گیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده میباشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین آیتم را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن با HTTPS آغاز می شود نیکی تنها کلیدی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در نشانی توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار موقعیت پایین قرار داراست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن وب سایت دارد. همین استاندارد تا جایی کلیدی میباشد که گوگل Chrome هر برگه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موارد امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اهمیت روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در سرزمین مضاعف گسترده شده و بخش اعظمی از افرادی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز ثابت شما برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه رمزی می باشد که می‌تواند تنها برای یک بار در تراکنش گزینه به کار گیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزو بوم است. به این خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دارای جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در داخل میهن آغاز شده، ثبت و جهت دهی مغازه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین منش به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند مهم تصویب اسم اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست ثبت داده ها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین تمامی مغازه های آیتم تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به یار یک یا تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در سرانجام چنانچه می خواهید از امنیت یک وب وب سایت کاملا مطمئن گردید کافی هست به برگه کسب و کارهای مهم علامت اعتماد الکترونیکی در این وب تارنما مراجعه کنید و اصلی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت گزینه لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین در آغاز می بایست توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی به کارگیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی کلیدی استعمال از پروتکل های امن SSL رابطه شما را اساسی بانک مورد لحاظ برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. درصورتیکه کاغذ خزانه آیتم نظر اصلی کلمه http میباشد هرگز دیتاها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن اطلاعات کارتتان در ورقه خزانه مورد نظر، حتی چنانچه تمامی شرایط دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از کاغذ سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مثل مدرسه های و دانش کده برای انجام خرید کردن اینترنتی به کار گیری نکنید.

از مرورگر به روز استعمال کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد مثل اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای دیرین دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه فرمائید که درصورتیکه به سلامت داده ها خود با می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت بر روی مرورگر خود ببینید، از آخری نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان استفاده کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که حساس کشف آن ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کارگیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و صرفا به وسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از شیوه اس ام اس و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده برای ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. خزانه مرکزی نیز حیاتی هدف محاسبه و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت دریافت راهنمایی و سرویس ها مرتبط اساسی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همینطور در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین کلیدی را از نحوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا حیاتی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از نحوه یکی از از بانک‌های میهن اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از طریق کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ایجاد درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اساسی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری دارای ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد برگه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن منتخب از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آن‌گاه جدا ارتباط می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده هم می بایست به همین نکته اشاره کنیم که یک مغازه دارای را نمی اقتدار فقط اهمیت اعتنا به سکو آن در وب سایت هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک ورقه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وبسایت لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی حساس هزاران تماشا کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. حساس رعایت همین نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، حیاتی توجه به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل بسیار متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت اعتنا به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان فراروگریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی است که می‌تواند برای اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما امداد نماید و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا چیره شود تا در غایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن