تسمه تردمیل – ویژگیهای یک دستگاه تردمیل خوب

کاهش ۱۰٪ از وزن کل بدن میتواند منجر به ۳۰٪ افزایش در عملکرد زانو شود. مدت و شدت تمرینات متناسب با نیازهای فرد میتواند متغیر باشد. وی ادامه داد: بنابراین دویدن بر روی هر سطحی چه روی زمین باشد یا بر روی تردمیل در شرایطی مناسب نخواهد بود که شخص، آرتروز یا ساییدگی غضروفی و ستون فقرات داشته یا وزن بالایی دارد.وی تصریح کرد: همچنین در شرایطی که فرد آسیب دیدگی زانو یا سابقه جراحی داشته باشد یا آسیب دیدگی های درمان نشده در رباط های صلیبی زانو داشته باشد استفاده از تردمیل مناسب نیست. متناسب با شرایط ویژه هر فرد از جمله مقدار درد و ورم مفاصل و سطح آمادگی بدنی، میتوان یک برنامه ورزش هوازی خاص تنظیم نمود. برای کاهش فشار وارده بر زانوها ، پدالها را طوری تنظیم کنید که زانوها از زاویه ۹۰ درجه بالاتر نیایند. وی ادامه داد: دویدن روی تردمیل دقیقا مشابه دویدن روی زمین نیست چون این دستگاه سرعت را تنظیم می کند و حتی در صورت خستگی اجازه تغییر سرعت را نمیدهد و به علاوه این امکان را میدهد تا بتوان مراحل دویدن را ثبت و جهت بررسی و مقایسه بعدی بکار گرفت. گاهی اوقات نیز مشکل خاصی وجود ندارد و صرفا بخاطر اینکه بر روی زمین سر می خورد و یا لرزش دارد سر و صدا ایجاد شده که به راحتی با یک زیرانداز مخصوص تردمیل این مشکل هم رفع خواهد شد در غیر این صورت از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تردمیل یونیورسال
استفاده از کفش طبی برای پیاده روی و دوی آهسته، شدت فشار وارده بر مفاصل را کاهش میدهد. در حالی که باید از دویدن طولانیمدت روی شیبهای بالاتر از ۶ تا ۷ درجه حذر کرد و حتما بعد از حدود پنج دقیقه شیب را کاهش داد؛ چرا که در این وضعیت، فشار مضاعف روی کمر و زانوها وارد میشود که آسیب زننده است. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا تردمیل تان خراب شده است؟ به طور کلی ، درد آرتروز به تدریج و به مرور زمان ایجاد میشود ، اگرچه شروع ناگهانی درد نیز ممکن است. پیش از آنکه دستگاه متوقف شود سرعت خود را به تدریج کم کنید. برندهای مطرح تولید کننده تردمیل همواره از بالاترین کیفیت و تکنولوژی برای ساخت شاسی و تخته محصولات خود استفاده میکنند و از اهمیت آن آگاهاند. هنگام دویدن روی تردمیل از گرفتن دستگیره خودداری کنید، چراکه باعث افزایش خطر آسیبدیدگی شما میشود و در صورتی که نمیتوانید بدون گرفتن آن بدوید، سرعت شما نامناسب است و باید آن را کاهش دهید. جهت افزایش سختی حرکت میتوانید از تردمیلهای دارای شیب استفاده کنید که به دو صورت دستی و برقی میباشند. تسمهای را انتخاب کنید که حداقل دارای طول ۱۲۰ سانتی متر و عرض ۴۵ سانتی متر عرض باشد.

تردمیل جانسون عرض و طول زیاد آن باعث افزایش راحتی کاربر در زمان استفاده می شود. تسمهٔ آن باید حتماً دولا و حداقل ۳۵ سانتیمتر عرض و ۱۰۰ سانتیمتر طول داشته باشد. شنا یک ورزش هوازی کم فشار است که انجام آن برای زانوها و سایر مفاصلی که فشار وزن بر انها وارد میشود آسان است. روشهایی برای کم کردن فشار وارده بر زانو ، مانند حمل بار در بستههای سبکتر ،کاهش وزن یا استفاده از عصا. برای افرادی که دچار مشکلات خفیف تا متوسط زانو هستند، تمریناتی مثل پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و استفاده از دستگاه الپتیکال یا سایر دستگاهی ورزشی موجود در باشگاههای ورزشی، مناسب است. برای افرادی که درد جلوی زانو دارند، استفاده از دوچرخه چه ثابت و چه متحرک توصیه نمی شود. 6) در هنگام دویدن از گرفتن دستگیره خودداری کنید چراکه باعث افزایش شانس آسیب دیدگی شما می شود ودر صورتی که نمی توانید فاقد گرفتن آن بدوید سرعت شما نامناسب است. جدا از دویدن یا پیادهروی، با تردمیل چندکاره اسپرتک Sportec-3302 حرکات دیگری هم میشود انجام داد، زیرا بههمراه آن ویبراتور، دمبل و پایه درازنشست نیز وجود داشته و در واقع چهار ورزش را ساپورت میکند.

پزشک برای ارزیابی دامنه حرکت ، زانو را معاینه میکند تا ببیند علائمی مثل تورم ، حساسیت و سفتی (شایعترین علامت) وجود دارند یا خیر. تعویض مفصل، این جراحی رایجترین نوع جراحی برای ارتروز زانوست، که در آن پزشک مفصل زانوی آسیب دیده را برداشته و به جای آن یک مفصل مصنوعی از جنس پلاستیک ، سرامیک یا فلز قرار میدهد. از اشتباههای شایع در حین دویدن روی تردمیل، کوتاه کردن قدمها و تندتر کردن سرعت قدمها، به علت استرس ناشی از افتادن از روی دستگاه است که باید از آن اجتناب شود. ۱. حین استفاده از تردمیل از کفش ورزشی مناسبی استفاده کنید. به عنوان مثال ، فیزیوتراپی ممکن است کمک کند که بیمار کارهایی مثل راه رفتن ، بالا رفتن از پلهها ، یا ورود و خروج از رختخواب را راحتتر انجام دهد. آماده سازی خروس لاری برای میدان نبرد یکی از اهداف مهم علاقه مندان به پرورش خروس لاری می باشد که از این راه می توانند به درآمدی برسند. بیشترین ورزش توصیه شده برای کاهش وزن پیاده روی و یا راه رفتن بر روی تردمیل است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تردمیل لیجی یوجیا مدل 109s.

دانلود مقاله

ایندکسر

آموزش سئو