اتاق گفتگو چت روم

اتاق گفتگو قدیمی ترین چتروم فارسی در ایران باران چت : لینک منبع با گذشت زمان ، چت ها پیشرفته تر و حرفه ای

توسط ABESTANEWS در 27 مهر 1399

باران چت

اتاق گفتگو

قدیمی ترین چتروم فارسی در ایران باران چت : لینک منبع
با گذشت زمان ، چت ها پیشرفته تر و حرفه ای تر شده اند: از گپ های ساده ، آماتور و ساده گرفته تا گپ هایی با ویژگی های بسیاری که فراتر از چت است. اتاق گفتگو به شما امکان می دهد بدون درخواست شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل ، با خیال راحت وارد گپ شوید. می توانید به طور ناشناس با افرادی از سراسر جهان و ایران گپ بزنید. و گپ زدن

اصطلاح "گپ" عمدتاً برای توصیف هر نوع همایش همزمان ، آنلاین ، گاه حتی ناهمزمان به کار می رود. بنابراین ، اصطلاح [اتاق چت] می تواند به معنای هر فناوری از چت آنلاین در زمان واقعی و تعامل تعاملی با دیگران (به عنوان مثال ، انجمن های آنلاین) گرفته تا یک محیط اجتماعی گرافیکی باشد. اطلاعات را با استفاده از متن با گروه دیگری از افراد به اشتراک بگذارید ، و عکس فیلم خود را با دوستان و لایک ها به اشتراک بگذارید و ...

اولین گپ آنلاین به نام Talkomatic توسط داج برون و دیوید ا. ولی در سال 1974 برای سیستم PLATO در دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign ساخته شد.
این سیستم گپ تا اواسط دهه 1980 توسط کاربران افلاطون بسیار مورد استفاده قرار گرفت و در همان زمان تا پنج کاربر می توانستند روی آن کار کنند.

سیستم طراحی گپ

لازم به ذکر است که در ایران ، چت ها پس از اتاق های یاهو مسنجر ایجاد شده اند ، مانند: Rain Chat ، ابتدا با سیستمی برای Java (Java) ، سپس با سیستم های php که در بازار ظاهر شده و از قبل پیشرفته تر شده اند. امروزه متداول ترین گپ های فارسی با استفاده از php و یک سوکت وب نوشته و منتشر شده است.

بنابراین ، این سوکت به کاربران امکان برقراری ارتباط در چت فارسی با امنیت بیشتر ، بهتر ، سرعت بهتر و حجم کمتری را می دهد.

ابتدا ، برای شروع روند ایجاد [اتاق چت روم] ، به شبکه ای نیاز دارید که معمولاً توسط طراحان وب طراحی و ارائه می شود.
سپس برای ایجاد دامنه اینترنتی مانند Asal Chat ، سایتهای زیادی برای ثبت نام یا انتقال آن وجود دارد ، به عنوان مثال Irnic ، مرکز ثبت دامنه های درجه یک کشور ، dot-iir (.ir) و dot-iran (.iran). بودن.

چت باران

پس از انجام مراحل فوق ، باید دامنه ایجاد شده در پنل طراح وب سایت را اضافه یا اضافه کنید و سپس به تنظیمات دامنه خریداری شده در منطقه کاربری وب سایت ایرنیک مراجعه کرده و مطابق با وب سایت طراح DNS پیکربندی کنید.
(انگلیسی: DNS) آن را نصب کنید. روند تنظیم و پیکربندی DNS از 1 تا 72 ساعت طول می کشد.
لازم به ذکر است که علاوه بر نکاتی که ذکر شد ، معمولاً به دلایلی از هاست استفاده می شود.
در فارسی [چت ها] قوانین خاصی وجود دارد:
1. هرگونه بحث سیاسی ، توهین به مذاهب ، توهین به زیارتگاه ها ، نقض افکار عمومی ، تبلیغات منافع ملی.
2- ارسال تبلیغات از سایتها و وبلاگ های دیگر به هر شکلی کاملاً ممنوع است.
3. هرگونه بحث در مورد مسائل جنسی و برخلاف احکام اسلامی کاملاً ممنوع است.
4- ارسال مداوم شکلک ها و پیام ها رم را کند می کند و کاملاً ممنوع است
پنج- ...
گفتگوها یک فضای مجازی است و مانند هر جامعه دیگری مزاحمان نیز وجود دارند ، سعی کنید تا حد امکان شماره تلفن ، اطلاعات شخصی و غیره را منتشر نکنید.

برای برقراری ارتباط در تعداد زیادی از برنامه ها ، مانند iRC ، Yahoo! پیام رسانهای فوری ، پیام رسانهای فوری ، پیام رسانهای فوری Google Talk ، Telegram ، Skype و Windows Live وجود دارند.
هم اکنون نرم افزار چت در دستگاه های تلفن همراه رشد قابل توجهی یافته و کاربران آن را دارد.

به گفته همه مسئولان ، در صورت ترس از عصیان و درگیری در گناه ، تقلید از مکالمات با جنس مخالف و تبادل مکالمات معمولی ، قابل قبول نیست. در مکالمه بین زن و مرد که مهرم نیست ، هیچ تفاوتی بین مکالمه مستقیم و از راه دور وجود ندارد و در هر دو حالت اشتباه است اگر این اتفاق با قصد لذت و ترس از سقوط در حرام رخ دهد.

در چت باران ارتباط برقرار کنید و از یک فضای گرم و دوستانه لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن