آموزش چگونگی ثبت نام در هات بیت

مبادله Hot Beat یکی از از دوست داشتنی ترین صرافی های ثبت نام در صرافی هات بیت ارز دیجیتال است. در همین نوشته ط

توسط ABESTANEWS در 5 مهر 1400

مبادله Hot Beat یکی از از دوست داشتنی ترین صرافی های ثبت نام در صرافی هات بیت ارز دیجیتال است. در همین نوشته طریق تصویب نام و طرز فعالیت حساس آن را مورد بحث قرار می دهیم. اهمیت ما بمان. Hot Bit Exchange یک عدد دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال میباشد که در سال در 2018 شروع به عمل کرد. همین صرافی در هنگ کنگ و استونی فعالیت می نماید و عمل های خویش را در سراسر عالم بسط داده است.

مراحل ثبت نام در صرافی هات بیت

این صرافی گزینه انتقادات گسترده ای قرار گرفته میباشد ، اما در حال حاضر یکی از معتبرترین صرافی ها و یک عدد از 100 صرافی معتبر دنیا است. تعداد کاربران همین صرافی بیش از 500 هزار نفر است هات بیت و معاملات آن به یک میلیارد و هشتصد هزار دلار می رسد. البته طریق عمل حیاتی اشتراک گذاری Hot Bit چطور است؟ Hot Bit یک صرافی ارز دیجیتال نو است. کار اساسی این صرافی آسان تر از سایر مبادلات است. صرفا مهم شماره تلفن همپا و پست الکرونیکی خویش می توانید به جهت این مبادله تصویب اسم کنید. در همین مذاکره روش ثبت نام ، کار و خرید و فروش صرافی های Hot Bit را دارای Hot Bit T یاد می گیریم.نحوه ثبت نام در صرافی هات بیت به جهت تدریس کار اساسی Hot Bit Exchange اهمیت ما همپا باشید. در Hot Bit Sharing می توانید داده های خویش را به راحتی پشتیبان گیری کرده و به دستگاه های دیگر بازگردانید.

نحوه خرید عرضه اولیه در هات بیت

در همین مبادله ، شما می توانید تغییرات ارزش را در دوره های گوناگون متفاوت به راحتی رصد و جزء‌جزء‌کردن و باز‌نگری کنید و همچنین می توانید از نمودار به جهت مشاهده نقاط حمایت و مقاومت ارزهای خویش استعمال کنید. Hotbit دارای کیف پول آنلاین و کلیدهای هات بیت خصوصی آفلاین است.

در همین مبادله قابلیت و امکان واریز کد ارز پایه وجود دارد. همچنین ، هزینه همین مبادله متساوی 0.01 for برای نوع سفارش Taker و 1 for برای مدل پیشنهاد Maker ، و همینطور در صورت استعمال از توکن HTB است. درصورتیکه از توکن ساکن HotBit استفاده می نمایید ، سایت ابدوس نیوز باید بدانید که هزینه برای هر ایجاد کننده و گیرنده پیشنهاد 05 reduced کاهش می یابد. چنین خصوصیت هایی این مبادله را ثبت نام در هات بیت به یک عدد از معتبرترین و بهترین مبادلات در عالم تبدیل می کند. توکن سهام قابل معامله چیست؟

صرافی هات بیت برای ایرانی ها

روش ثبت نام در ازای Hot Bit هم اکنون که کمی ثبت نام در هات بیت حساس صرافی Hot Bit آشنا شدیم ، طرز تصویب نام در ازای Hot Bit را به شما تدریس می دهیم. تبادل بیت داغ ؛ شیوه تصویب نام ، آموزش کار و درحال حاضر یک برگه جدید مشاهده می کنید. در همین برگه به راحتی می توانید از طریق شماره تلفن ملازم یا این که نشانی اینترنتی در همین سیستم ثبت نام کنید. اگر می خواهید دارای شماره تلفن همراه خویش ثبت نام نمایید ، کافی هست نصیب تلفن را وارد کرده و کد از نحوه پیامک به شماره تلفن همراه شما ارسال شود. در غیر همین رخ ، چنانچه می خواهید از طریق ایمیل ثبت اسم نمایید ، تنها ایمیلی را که به آن هات بیت دسترسی دارید در قسمت مورد لحاظ وارد کنید تا کد به آدرس اینترنتی شما ارسال شود. در همین سطح ، کدی را که حیاتی یک عدد از شیوه های فوق برای شما ارسال شده میباشد ، در قسمت آیتم نظر وارد کنید.

اکنون عرصه جدیدی را تماشا می کنید. در همین قسمت ، شما بایستی رمز عبور 8 تا 16 نویسه شامل حروف تبارک و کوچک انگلیسی و اعداد انگلیسی و نویسه های شبیه را گزینش کرده و آن را در فیلد وارد کنید. رمز عبور خویش را در نصیب بعدی تکرار کنید. در صورتی که به وسیله هات بیت دوستان خوب و آشنایان خود به صرافی Hot Beat دعوت شده اید.

آموزش برداشت از صرافی هات بیت

لطفاً کد دعوت خود را در قسمت آیتم نظر وارد نمایید ، در غیر این رخ نیازی به تالیف چیزی در این راستا ندارید. حالا وارد کاغذ جدیدی می شوید. در همین برگه چند از حالت و سیاست های وبسایت نوشته شده می باشد که می بایست آنان را بخوانید. زمانی همگی وضعیت و ضوابط را مطالعه کردید ، به هات بیت صفحه قبلی بازگردید و در رخ راضی بودن از حالت ، با تعیین آیتم مناسب ، رضایت خود را اعلام کنید. بر روی آیتم تصویب اسم کلیک کنید ، ثبت نام در هات بیت یک ورقه تازه وارد می کنید که برای کامل شدن و تأیید تصویب نام کافی می باشد روی مورد تأیید کلیک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن