آموزش حذف بک لینک های بد و ناخواسته - استودیو بهتر

چند استراتژی مختلف وجود دارد که می توانید برای غلبه بر این موارد استفاده کنید. این افزونه بعد از نصب روی سایت

توسط ABESTANEWS در 23 دی 1399

چند استراتژی مختلف وجود دارد که می توانید برای غلبه بر این موارد استفاده کنید. این افزونه بعد از نصب روی سایت تان، دکمه های اشتراک گذاری را ایجاد خواهد کرد که کاربران میتوانند با استفاده از آن محتوای شما را در فیسبوک، توییتر، لینکدین و پینترست به اشتراک بگذارند. از دلایل مهم هر وبسایت موفق در اینترنت میتوان به بک لینک ها اشاره کرد طوری که میتوان گفت سرنوشت سئو هر وبسایت به بک لینک های آن بستگی دارد و همینطور این موضوع بدین معنی است که هر لینکی برای سئو قابل پذیرش نیست و نباید به دنبال جمع آوری هرگونه بک لینک در اینترنت باشیم در واقع بک لینک ها نردبانی برای موفقیت هر وبسایت هستند که میتواند روز به روز آن ها را بالا ببرد و هر چقدر که این نردبان محکم تر باشد میتواند از بروز حادثه سقوط وبسایت جلوگیری کند زیرا برخی از بک لینک ها تا مرز موفقیت میروند و در ادامه باعث سقوط یکدفعه ای میشوند.

این کار میتواند کسب و کارتان را شناختهتر کند. در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را برای آن تعهد می دهند. حتی رصد جامعه و گاها استفاده از موجهایی که در سطح جامعه ایجاد میشود نیز کمک کننده است. قابل توجه است که شما باید سعی کنید که در شبکه های اجتماعی تویتر با استفاده از نام شخصی تان فعالیت هایتان را انجام دهید و از نام برندتان استفاده نکنید زیرا تویتر چیزی به اسم page ندارد. بعد از بهینه سازی سایت و همزمان تولید محتوای بهینه ، باید روی برندتان نیز کار کنید. برای اینکه اعتبار سایتها و بکلینکهایشان را بررسی کنید، میتوانید Domain Authority را از سایت Moz ببینید. بعلاوه، با توجه به اینکه رتبههای ارگانیک به pay-to-rank (پرداخت هزینه برای رتبهبندی) تبدیل میشوند، تبلیغات در گوگل بیفایده میشود و شرکت مقادیر عظیمی از پول را از دست میدهد. بازاریابی در رسانه های اجتماعی بخشی از سئو خارجی است که با استفاده از آن میتوان اقدام به بک لینک سازی هم کرد. توجه داشته باشید که به نامگذاری این صفحات در وب سایت ها هم باید دقت کنید، می توانید از اسامی متفاوتی برای صفحات مشابه استفاده کنید.

می توانید در وب سایت هایی مانند Yahoo Answer به سوالات پرسیده شده کاربران پاسخ دهید و لینک سایت خود را بگذارید که این یکی از روش های کاربردی در سئوی خارجی است. انواع آن شامل سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری است و فنون سئو به سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم میشود، که قبل از شروع آموزش سئو خارجی باید به سئو داخلی و تکنیکال هم نگاهی داشته باشیم. یکی از راه های تقویت برند این است که هم خودتان حضوری فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید و هم در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف به تعریف و توضیح درمورد وبسایتتان پرداخته شود، یا اینکه سایت شما را به عنوان یک سایت مرجع، در یک موضوعی به مخاطبین شان معرفی کنند. مواردی که در بالا نام برده شدند،خود هر یک شامل چند بخش می باشندکه ما قصد داریم مرحله به مرحله این موارد را به شما مشتاقان حوزه وب آموزش دهیم تا بتوانید سئو خارجی را برای سایتتان به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

این حالت با زمانی که لینک در داخل متن قرار گرفته باشد و در راستای توضیح قبلی، با کلمات و هدینگ های مرتبط احاطه شده باشد زمین تا آسمان فرق دارد. بک لینک هایی که از سایت های غیرمرتبط به شما داده میشوند ارزش کمتری نسبت به بک لینک های مرتبط دارند. در واقع این طبیعی ترین راه گرفتن بک لینک برای سایت تان است. اگر می خواهید سئو سایت تان موفقیت آمیز باشد باید هر دوی آن ها را در کنار یکدیگر پیش ببرید. زمانی که در محتوای سایت مان میخواهیم به یک سایت دیگر لینک دهیم و اگر آن لینک مورد تایید ۱۰۰ درصد ما نیست میتوانیم از این روش استفاده کرده و لینک را نوفالو کنیم. در حالت ایدهآل بهتر است که از بکلینکهای درجهی یک استفاده و از درجهی دو و سه دوری کنید. لینکها را میتوان به دو دوسته دسته بندی نمود. درج نام، آدرس و شماره تماس به معنای اشاره آنلاین به کسبوکار شما است که در مجموع به عنوان NAP (نام name، آدرس address، تلفنtelephone ) شناخته میشوند. شاید فکر کنید بک لینک های نوفالو خوب نیستند، ولی در پروسه لینک سازی طبیعی به هیچ عنوان نباید تمرکز شما فقط روی گرفتن لینک های فالو باشد، بلکه باید در کنار لینک های فالو که میسازید حتما از بک لینک های نوفالو نیز استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن