با outsized نقش در طول همه گیر بسیاری از Kitsap سازمان های غیر انتفاعی نیز خود را مبارزه

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:16 PM EDT Apr 20, 2020در ماه گذشته قهوه واحه دیده است درآمد خود را تقریبا ب

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

در ماه گذشته قهوه واحه دیده است درآمد خود را تقریبا به نصف کاهش دهد که این بیماری همه گیر کوروناویروس طرح میتوانست عملیات روزانه در این سازمان کافی شاپ. و به مراتب کمتر از پولی که به مغازه ها به معنای پول به مراتب کمتر برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی را ماموریت اصلی: کمک به جوانان که بی خانمان هستند.

"ما قطعا یک ضربه بزرگ در سمت کسب و کار است که تأثیر خدمات ما ارائه می کنند" گفت: Daniel فردریک مدیر اجرایی مبتنی بر ایمان غیر انتفاعی. "ما احساس آن را همراه با هر کس دیگری."

در حالی که کسب و کارهای کوچک و رستوران های محلی در سراسر Kitsap County شده اند ضربه سخت اقتصادی اثرات COVID-19, سازمان های غیر انتفاعی و موسسات خیریه نیز خود را مبارزه با جریان درآمد قطع و جمع آوری کمک های مردمی تلاش مختل شود.

اما با میلیون ها نفر از آمریکایی ها از کار و بسیاری از مردم نیاز به کمک های مالی و غیر محلی و سازمان های غیر انتفاعی در ادامه خود خدمات حیاتی در میان چالش های بی سابقه ای و نامشخص زمان جلوتر است. برخی از سازمان ها به خصوص خدمات اجتماعی ارائه دهندگان حتی گسترش خدمات با وجود بودجه های تنگ و کوتاه کارکنان.

قهوه واحه گسترش ساعت در جوانی رها کردن مراکز و ادامه داد: برای ارائه یک محل اقامت برای حدود سه ده جوانان در تمام برنامه های خود را. این سازمان انتظار دارد که $51,000 دلار کسری برای مارس به تنهایی فردریک گفت.

غیر انتفاعی هنوز رسما اخراج کارکنان هر اما کمتر از یک سوم آن 28 کافی شاپ کارکنان باید به کار ادامه داد; بسیاری از تصمیم به ماندن خانه از محل کار برای محافظت از خود و خانواده خود را. و با وجود برخی از کار کمتر ساعت — بسیاری از کار هیچ یک در همه — کسانی که کارگران دریافت نکرده مزایای بیکاری حتی تحت گسترش اورژانس معیارهای.

چرا که کارکنان از برخی از موسسات خیریه و ایمان مبتنی بر سازمان های غیر انتفاعی به طور کلی نمی واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری با توجه به شورای ملی از سازمان های غیر انتفاعی. دولت امنیت اشتغال بخش می گوید: "اکثر غیر انتفاعی کارکنان واجد شرایط برای مزایای بیکاری اما برخی ممکن است معاف" در حالی که تشویق کارگران به هنوز هم اعمال می شود برای منافع و پیدا کردن برای اطمینان حاصل کنید.

جدید چک حفاظت از برنامه ایجاد زیر 2 تریلیون دلار فدرال بسته محرک با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی شناور ماندن با ارائه بخشایش وام به پرداخت کارکنان و هزینه های عملیاتی برای دو ماه و نیم. اما $349 میلیارد برنامه در حال حاضر از پول هفته گذشته از خروج بسیاری از سازمان ها از جمله قهوه واحه در انتظار کمک.

Kol مدینه جمهور بشردوستانه Kitsap Community Foundation, می گویند این بیماری همه گیر کوروناویروس است که بر خلاف دیگر بحران است که موسسات خیریه و سازمان های غیر انتفاعی پاسخ دادند. بر خلاف 2018 پورت اورچارد گردباد "این فاجعه است که تأثیر همه" او گفت:. "آن را ایجاد عدم اطمینان در مورد آینده برای همه است."

در سراسر هیئت مدیره سازمان های غیر انتفاعی در حال مبارزه با رکود اقتصادی است.سالانه تخته سنگ از بهار شام و حوادث, جمع آوری اعانه که بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی به شدت با تکیه بر, لغو شده اند, به دلیل اجتماعی فاصله گرفته است. و ساکنان از کار در هیچ مالی دولت برای کمک مالی به سازمان های محلی; دیگران ممکن است بیشتر مردد میان عدم اطمینان اقتصادی.

در یک نظرسنجی از 120 سازمان های غیر انتفاعی در, Kitsap, تقریبا یک سوم گفت: آنها در تلاش برای شناور ماندن در زیر فرماندار اقامت در خانه که در حال حاضر اجرا می شود از طریق ممکن است 4. که جهش به نیمی از سازمان های غیر انتفاعی اگر منظور تمدید به مدت دو ماه با 6% نشان می دهد آنها به احتمال زیاد آن را از طریق در همه, با توجه به بررسی های به سفارش بینبریج جامعه بنیاد در همکاری با Kitsap جامعه پایه و اساس است.

"جامعه پایه های مهم در زمان هایی از این زمانی که ما جمعیت های آسیب پذیر ترین ضربه سخت" جیم قیف مدیر اجرایی بینبریج جامعه بنیاد در بیانیه ای گفت. "ما در حال کار اضافه کاری به مطمئن شوید که ما سازمان های غیر انتفاعی باید منابع آنها نیاز به کمک و مراقبت از دیگران است."

یکی از تنها در مقیاس بزرگ اعانه چپ است Kitsap بزرگ را که لگد کردن سهشنبه. ساخته شده است که سالانه جمع آوری کمک حتی مهم تر برای بیشتر از 330 غیر انتفاعی شرکت در این سال Medina گفت. آنلاین بعد از دادن مطرح 1.4 میلیون دلار در سال گذشته است.

اولیه کمک های مالی نشان می دهد که می تواند حتی بالاتر از این سال است. بیش از $385,000 شده و اهدا در هفته های اخیر نسبت به حدود $160,000 در اوایل کمکهای مالی سال گذشته است. "اوایل دادن کل است که به ما نشان میدهد که مردم در حال دادن" مدینه گفت. "من فکر می کنم که نشانه های بزرگ آن است."

چندین سازمان را نیز راه اندازی جامعه بودجه در تلاش برای کمک به ارائه دهندگان خدمات و دیگر سازمان های غیر انتفاعی کمک به ساکنان صدمه دیده با بحران بهداشت عمومی.

راه متحده از شهرستان Kitsap و Kitsap جامعه بنیاد تاسیس یک Kitsap COVID-19 پاسخ صندوق لقب "وحدت در جامعه است." این صندوق مطرح شده بیش از $385,000 تا کنون.

"این پول واقعی است که می توانید انجام دهید خوب واقعی" گفت: مدینه. "اما این نوع فقط یک قطره در سطل به آنچه که جامعه ما نیاز دارد."

این صندوق در حال حاضر ارائه 50.000 دلار برای کمک به مواد غذایی محلی بانک ها و $8,000 برای هالی ریج مرکز برای خرید کامپیوتر برای مشتریان به استفاده از. خیلی از بقیه را به سمت سازمان های غیر انتفاعی که در حال ارائه خدمات برای کمک به جلوگیری از "سمی تنش" در خانواده است که می تواند در نتیجه چیزهایی مانند خشونت خانگی و کودک تروما — منطقه ای که در مدینه می گوید نشده است پوشش داده شده توسط دولت فدرال یا دولت کمک.

این بینبریج جامعه بنیاد جامعه پاسخ صندوق نیز ارائه موقت بودجه برای برنامه های غیر انتفاعی است که با یک نیاز حیاتی در بیشتر باین بریدج ایسلند جامعه است.

Kitsap منابع جامعه یکی از شهرستان های عمده سازمان های غیر انتفاعی اداره چندین امنیت اجتماعی-net برنامه های راه اندازی COVID-19 تسکین موقت صندوق. همانطور که از جمعه گذشته آن را آورده بود در مورد $5,000.

صندوق ارائه خواهد شد کمک به خانواده های محروم که ممکن است واجد شرایط برای خدمات دیگر مانند مهاجران گفت: Jeff Alevy های غیر انتفاعی را, مدیر اجرایی. هفته گذشته این پول کمک یک خانواده از مهاجران مستند نشده با اجاره, مواد غذایی و صورتحساب ابزار خود را.

با بسیاری از مردم در حال مبارزه در میان این بحران Alevy می گوید: Kitsap جامعه منابع و خدمات دیگر تبدیل شده اند که بسیار حیاتی برای جامعه است. "ما حافظ زندگی برای بسیاری از مردمی که مورد نیاز ما اما نیاز ما بیشتر از همیشه گفت:" Alevy اضافه کرد سازمان طیف گسترده ای از منابع مالی به معنی آن همچنان به ثبات مالی.

در عین حال در حالی که بسیاری از برنامه های کمک را گسترش ضوابط و گسترش رسیدن به خود را Alevy می گوید هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی برای کمک به کسانی که نیاز به آن به خصوص در جوامع کمتر. "این یک چالش در این معنا است که ما لازم نیست به اندازه کافی منابع برای خدمت به افزایش نیاز پس از COVID-19 آمار," او گفت:.

که در حال تبدیل شدن به مورد برای بسیاری از سازمان ها در Kitsap. اما بسیاری از آنها نیز دیدن اعضای جامعه مایل به گام تا و کمک: از داوطلبان مواد غذایی در حال اجرا errands برای همسایگان به مردم اهدا وعده های غذایی به محلی پناهگاه بی خانمان.

پولسبو مراقبت — یک تلاش مشترک با شهر ردموند, فاجعه, سازمان امداد Empact غرب به دروازه یاران کلیسای North Kitsap غیر انتفاعی Fishline — ارائه داوطلب مواد غذایی اجرا می شود و رفاه بازديد خانه نشین ساکنان که این شهر را به کمک خط در 360-517-503. اما این تلاش در حال حاضر بیشتر داوطلبان که مایل به کمک به بیش از وجود دارد برای انجام وظایف آنها را انجام دهید.

"من خوشحال به داوطلبان و با خوشحالی قبول تر از آنها, اما من فقط همین نیست که نیاز به پاسخ به هر کس علاقه مند به کمک" گفت: کیم Hendrickson این شهر و مسکن و بهداشت و خدمات انسانی مدیر. که می تواند همیشه تغییر دهید. " هیچ ایده چه چیزی برای فردا اتفاق می افتد," او گفت:.

در قهوه واحه فردریک می گوید: برخی از اعضای جامعه رسیده اند به کمک بدون اینکه بخواهید به در حالی که دیگران کاهش یافته است وعده های غذایی و کوکی ها در سازمان های غیر انتفاعی را پناهگاه و رها کردن-در مراکز.

"ما شده اند بسیار هیجان زده برای دیدن جامعه پاسخ... ما مردم را پله تا, و ما دیده می شود در طول عمر خود تعهد است." او گفت:. "بسیاری از زیبایی آمده است در طول این زمان از نمایی استرس است."

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن