دو پستی کارگران در پنساکولا دفاتر پست تست مثبت برای COVID-19

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:16 PM EDT May 14, 2020دو نفر از کارکنان در جداگانه Pensacola دفتر پس

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

دو نفر از کارکنان در جداگانه Pensacola دفتر پست مکان آزمایش مثبت برای coronavirus هر چند مقامات استرس وجود ندارد و شواهد نشان می دهد این ویروس را می توان از طریق پست و اصرار وجود دارد که خطر کمی برای عموم و یا به دیگر پست, اتاق کار کارکنان.

فلوید وگنر سخنگوی ایالات متحده خدمات پستی تایید به اخبار مجله از طریق ایمیل سهشنبه که یک کارمند در پنساکولا مرتل گروو اداره پست در لیلیان بزرگراه و کارمند دیگری در پنساکولا اشراف اداره پست در Tippin خیابان هر دو آزمایش مثبت برای COVID-19.

آخرین فلوریدا: Coronavirus افزایش مرگ و میر گذشته 500 علامت اوایل روز سه شنبه در فلوریدا

وگنر گفت: USPS نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات اضافی در مورد افراد مبتلا به علت کارمند نگرانی های حریم خصوصی از جمله در چه ظرفیت افراد مشغول به کار و یا زمانی که آنها تشخیص داده شد.

"ما در حال رسیدن به محلی بهداشت عمومی و به دنبال هدایت آنها ارائه" وگنر " در ایمیل. "ما اعتقاد داریم کم خطر است برای کارکنان که کار در پنساکولا مرتل گروو و Pensacola اشراف دفاتر پست اما ما را حفظ خواهد کرد ما کارکنان ارزیابی جدیدی از اطلاعات و راهنمایی های موجود می شود."

است ایمیل خود را در خطر است؟: Coronavirus زندگی می کنند می توانند بر روی سطوح برای روز. اما آن را نمی توانید سفر خود را از طریق پست الکترونیکی, کارشناسان می گویند

با وجود این واقعیت است که کارگران پستی تماس با مقادیر زیادی از ایمیل و بسته های شواهد نشان می دهد که coronavirus نه از طریق ایمیل.

"به طور کلی به دلیل ضعیف بقای این coronaviruses در سطوح وجود دارد احتمال بسیار کم خطر گسترش از محصولات یا بسته بندی که در حال حمل بیش از یک دوره از روز و یا هفته در دمای محیط" CDC گفت: در وب سایت خود را.

سازمان بهداشت جهانی ارائه شده مشابه ارشاد گفت: آن را بی خطر است برای دریافت بسته از هر منطقه است.

"احتمال یک فرد آلوده آلوده تجاری کالا کم است و خطر ابتلا به این ویروس است که باعث COVID-19 از یک بسته است که منتقل شده است در سفر و در معرض شرایط مختلف و متوسط نیز پایین" که گفت در یک Q&A در مورد ویروس.

اداره پست که در استخدام بیش از 600 ، 000 کارکنان می گوید آن را اجرا کرده است چند اقدامات برای جلوگیری از گسترش coronavirus در حالی که هنوز حفظ آن خدمات ضروری است.

این USPS یک تعیین شده Coronavirus بیماری 2019 فرمان پاسخ رهبری تیم را فراهم می کند ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده به آن بیش از 30 ، 000 مکان در سراسر کشور و به روز رسانی آن سیاست های مرخصی به کارکنان زمان بیشتری برای ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب