مغلوب ساختن پیشی جستن دستورالعمل های جدید متحده با هدف بازگشایی قطعات از ما بلند کردن اجسام coronavirus محدودیت

کورتنی سوبرامانیان و دیوید جکسون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:44 PM EDT May 16, 2020واشنگتن – رئیس جمه

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستورالعمل صادر شده به کشورهای پنج شنبه با هدف کاستن اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت ها و بازگشایی نقاط کشور به آن چنگ زدن با اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

کاخ سفید استراتژی ارائه شده به تمام 50 فرمانداران طی یک تماس تلفنی به تشریح سه فاز رویکرد به تدریج بازگرداندن بخش هایی از زندگی عمومی مانند مدارس رستوران ها و سالن های تئاتر در مناطق خاص بر اساس شواهد ویروس پایانی.

"ما در حال باز کردن همه در یک بار, اما مراقب باشید گام در یک زمان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در coronavirus وظیفه نیروی نشست خبری روز شنبه.

هر مرحله نیاز به یک دوره 14 روزه از "سیر نزولی" از COVID-19 موارد به منظور به حرکت بر روی مرحله بعدی. واجد شرایط برای هر مرحله در نظر گرفته خواهد شد در برخی از معیارهای گسترده آزمایش برای بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی, تماس, ردیابی و بیمارستان ظرفیت. معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: این دستورالعمل به محدودیت های بلند می تواند اجرا شود در سطح ایالت و یا شهرستان.

فاز اول "باز کردن امریکا دوباره" طرح نیاز متحده و یا مناطق و معیارهای ادامه تمرین های اجتماعی فاصله دستورالعمل در حال حاضر در محل. فاز نشان می دهد:

  • نیاز به افراد آسیب پذیر به ادامه پناه در محل.
  • تمرین فیزیکی فاصله در اجتناب از معاشرت در گروه های بیش از 10 نفر.
  • به حداقل رساندن غیر ضروری سفر در ادامه به تشویق telework.
  • توقیف مدارس باید همچنان بسته است.
  • منع پرستاری در منزل و بیمارستان بازدیدکننده داشته است.
  • اعمال جراحی الکتیو می توانید رزومه به صورت سرپایی.
  • میله باید بسته باقی می ماند, اما ورزشگاه می تواند باز تحت جسمی فاصله و فاضلاب پروتکل های.

فاز دوم که تحت آن متحده و یا کشورهای با هیچ شواهدی از تجدید حیات است که با معیارهای خاصی برای بار دوم می توانید شروع به کاهش برخی از محدودیت های اجتماعی.

  • مدارس بازگشایی شده است.
  • غیر ضروری سفر می تواند از سر گرفت.
  • میله می تواند عمل با "کاهش ایستاده-اتاق اشغال."
  • مردم آسیب پذیر می شود هنوز هم تشویق به ماندن در خانه.
  • همه مردم باید حداکثر رساندن فاصله فیزیکی ،
  • همچنان به تشویق telework.
  • ورزشگاه و بارها می توانید باز باقی می ماند.
  • بازدید از خانه های پرستاری و بیمارستان ها هنوز هم ممنوع است.
  • سینما و سالن های ورزشی و کلیساها می تواند فعالیت فیزیکی متوسط فاصله.
  • اعمال جراحی الکتیو می توانید رزومه در صورت سرپایی و در صورت بیمار.

مرحله سوم که در ایالات و مناطق با هیچ شواهدی از تجدید حیات و معیارهای سومین بار آسانسور ترین محدودیت. مردم آسیب پذیر ممکن است بازگشت به تنظیمات اجتماعی در حالی که تمرین فیزیکی فاصله و بازدید به خانه های پرستاری و بیمارستان ها می توانند رزومه.

مغلوب ساختن پیشی جستن با تاکید بر استراتژی "فرایند تدریجی" با برخی از کشورهای افتتاح زودتر از دیگران. دستورالعمل او اضافه کرد: "تمرکز پناه بالاترین خطر افراد است."

رئیس جمهور گفت که برخی متحده می تواند لغو محدودیت ارسال مردم به کار و باز شدن مدارس به عنوان اوایل به عنوان "فردا" قبل از آوریل 1 مهلت اعمال شده تحت دستورالعمل های جاری. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: 29 متحده "در ballgame" و "قادر به باز نسبتا به زودی."

او کاهش یافته است به نام است که ایالات متحده در حال حاضر به ملاقات آستانه حرکت به فاز اول بازگشایی زیر دستورالعمل. "ما از بسیاری از کشورها است که از طریق محل از طریق شانس و همچنین از طریق بسیاری از استعداد (که) در یک موقعیت بسیار خوب."

دستورالعمل های داوطلبانه و فرمانداران در نهایت تصمیم به لغو اقامت در خانه سفارشات و اجتماعی-فاصله گرفتن محدودیت های ناروا گفت.

"میخوای عکس های خود را," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران در طول یک بعد از ظهر پنجشنبه کالl.

Ivanka Trump را نیوجرسی سفر: اوباما در Ivanka Trump سفر به نیوجرسی با وجود مشاوره در برابر سفر برای جلوگیری از coronavirus' گسترش

منتقدان با اشاره به ایالات متحده فاقد تست قابلیت های مورد نیاز برای رسیدگی به برخی از الزامات مورد نیاز از جمله تماس با ردیابی که در آن افرادی که در تماس با یک COVID-19 بیمار در حال ردیابی و نظارت.

Bhaskar Chakravorti دین از کسب و کار جهانی در فلچر دانشکده حقوق و دیپلماسی در دانشگاه تافتز به نام استراتژی "یک ایده بد انگیزه مغلوب ساختن پیشی جستن انگیزه های سیاسی به جای اندازه گیری, داده محور, بهداشت عمومی استراتژی است."

"داده ها به وضوح نشان می دهد ما هیچ جا در نزدیکی تست قابلیت ها و یا حتی عرضه زنجیره ای برای مواد برای تست" Chakravorti گفت. "هیچ راهی وجود دارد ما آماده برای دیدار با افزایش تقاضا که به ناچار بوجود می آیند."

"این یک برنامه است. آن را به سختی پاورپوینت" گفت: Ronald Klain سابق کاخ سفید ابولا هماهنگ کننده در دولت اوباما.

Klain با اشاره به وجود "يي به سطح شیب دار تا تست استاندارد در سطح بیماری قبل از باز کردن ('down' یک مسیر است نه یک سطح) و بدون حمایت کارگران و یا مشتریان است."

رئیس جمهور و مقامات گفته اند که آن را ضروری است برای احیای اقتصاد است که به ضرب و شتم در ماه گذشته با رکورد تعداد مدعیان بیکاری و شیب سقوط در بازار سهام است.

اعلام می آید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد چندین تماس تلفنی در روز های اخیر با کسب و کار مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس برای کمک به تعیین چگونه به راه اندازی مجدد اقتصاد است. رئیس جمهور بود و در ابتدا گفت که ایجاد یک "نیروی کار" به بررسی این که آیا به گسترش اجتماعی فاصله دستورالعمل اما به جای نام بیش از 100 رهبران صنعت که گفته خواهد پیوستن به آنچه که کاخ سفید به عنوان "احیای اقتصادی گروه های صنعت." معلوم نیست دقیقا چه نقش آنها خواهد بود.

کار همه را تسخیر': صدها تن در پایتخت دولت در سراسر کشور بیش از coronavirus محدودیت

کاخ سفید نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که 65 سناتور و 32 عضو مجلس نمایندگان را به عنوان بخشی از باز کردن امریکا دوباره کنگره ، رئیس جمهور و اعضای دولت او صحبت کرد و به نمایندگان مجلس روز شنبه برای بحث در مورد برنامه ای برای راه اندازی مجدد اقتصاد و همچنین به عنوان یک طیف وسیعی از موضوعات از جمله برای کمک به کسب و کارهای کوچک پزشکی زنجیره تامین و سلامت روان.

سناتور. مایک براون R-Ind., گفت: رئیس جمهور مشخص شده نسبتا اساسی دستورالعمل در مورد چگونه کشور را بازگشایی در تماس با سناتور پنج شنبه بعد از ظهر که نشان می دهد تصمیم گیری می شود نه فقط در سطح دولت اما در یک شهرستان-توسط-شهرستان سطح به عنوان به خوبی.

"یک طرف است برای رفتن به یک کمی بیشتر من فکر می کنم مایل به گرفتن برخی از خطر در بازگشایی و یک سمت در حال رفتن به می خواهید مطمئن شوید که وجود دارد قوی تر و اطمینان بیشتر از طریق تست" براون افزود که در حالی که او اذعان تست بیشتر مورد نیاز است, این کشور نباید "تکیه بر آن است 100% شروع به بازگشایی شده است."

مدیران کسب و کار و برخی از مقامات منتخب باید گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن آنها نباید بازگشایی اقتصاد تا زمانی که وجود دارد این است که بیشتر تست های ملی برای coronavirus به منظور اجازه می دهد کارشناسان برای نظارت بر گسترش ویروس و تشخیص ظهور جدید نقاط داغ.

الیزابت وارن: سناتور ماساچوست می گوید او خواهد بود جو بایدن همسر در حال اجرا در برابر تهمت و اگر خواسته

برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن خود از کارشناسان هشدار می دهند که بازگشایی بیش از حد به زودی منجر به بیشتر های در coronavirus موارد فقط در زمانی که این بیماری همه گیر به نظر می رسد ebbing.

مقامات از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری هشدار داد که دوباره باز کردن ملت نیاز به یک ظرفیت عظیم برای تست آهنگ و درمان مردم برای این ویروس با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز.

برخی از فرمانداران نمایندگان مجلس و منتقدان باید گفت: بازگشایی بیش از حد به زودی منجر به افزایش coronavirus موارد است. مقامات دولت گفت: پیشنهاد دستورالعمل حمایت از پزشکان که مشغول به کار با کاخ سفید coronavirus نیروی کار از جمله وظیفه نیروی هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx و دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

Birx به خبرنگاران گفت: در روز چهارشنبه وجود دارد نه متحده که کمتر از 1000 موارد و کمتر از 30 مورد جدید در هر روز است.

زندانها: DOJ تیم را بررسی شرایط در coronavirus-گرفتار فدرال زندانها با کمک از بازرس کل

در حالی که برخی از جمهوری خواهان نشان داده اند که آنها آماده برای شروع به بازگشایی این کشور برای کسب و کار دموکرات ابراز نگرانی در مورد نیاز به صورت گسترده و تست قبل از این حرکت.

براون اشاره کرد یک جمهوری خواه ایالت پت Toomey R-Pa. گفت: رئیس جمهور است که هر طرح نیاز به "برنامه" و "یک اندازه متناسب با همه" رویکرد. "رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع گفت:" آره این یک ایده عالی است. که بخشی از آنچه که من غیر روحانی.'"

سناتور. علامت هشداردهنده D-Va., یک عضو کنگره گروه مشاوره مغلوب ساختن پیشی جستن در coronavirus پاسخ گفت: راه اندازی مجدد این کشور بیش از حد به زودی نیز می تواند صدمه زدن به کسب و کار خود را در دراز مدت.

"عجله اتفاقی دوباره باز کردن خطرات نه تنها بیشتر زندگی را از دست داده بلکه آسیب بیشتری به اقتصاد ما," او گفت:.

در حالی که این دستورالعمل خطاب به فرمانداران گفت: مقامات شهر و شهرستان رهبران همچنین می توانید با استفاده از دستورالعمل ها برای تصمیم گیری در مورد جوامع خود را.

کمک: Christal هایس



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن