تشکر. مایک هیل تساوی فلک برای پاسخ به پنساکولا زن COVID-19 بیکاری گلایه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:14 PM EDT Apr 20, 2020دولت Rep. مایک هیل دریافت انتقادات خود ر

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

دولت Rep. مایک هیل دریافت انتقادات خود را برای "سنگدلانه" پاسخ به پنساکولا زن درخواست برای کمک به مرور فلوریدا شکسته بیکاری سیستم.

آماندا مک کالوم یک رستوران سرور در مک گوایر ایرلندی میخانه در پنساکولا شده است از یک کار برای تقریبا یک ماه به دلیل COVID-19 pandemic, مجبور, محل کار خود را تعطیل. دولت سایت برای پر کردن نرخ بیکاری شده است hobbled توسط نرم افزار و انباشت مسائل پس از مک کالوم رسیده به تپه و دیگر قانونگذاران به دنبال به دنبال کمک و اطلاعات است.

هیل در پاسخ به یک ایمیل که دولت "ایجاد" جریان فاجعه و گفت که دولت را باید پاسخ دهد. پاسخ او گفت: برای افرادی که به ورزش خود را به آزادی.

"زمانی که آمریکایی ها خسته از ترس و در عوض می خواهید به کار می کنند و برای خانواده خود فراهم و سپس آنها را" هیل نوشت. "در ضمن لازم نیست برای درخواست اجازه دولت."

مک کالوم گفت: او خیلی به عقب گرفته شده توسط این پاسخ که آن را بخواند او را چندین بار و سپس آن را به دست شوهرش به مطمئن شوید که او خواندن آن را به درستی.

"آن را مانند او یادآوری میکند که من انتخاب به در خانه نشستن و منتظر دولت جزوه" مک کالوم گفت: اخبار و مجله در روز دوشنبه. "اگر من می تواند به کار امروز و پول را من خیلی دوست دارم به انجام این کار است. من می خواهم خیلی جای نمی خواهد در خانه, جمع آوری پول نمی دانستند چه خبر است."

تپه بلافاصله نمی تواند از نظر دوشنبه ،

مک کالوم گفت: دولت دستور داده رستوران مانند این یکی که در آن او به کار گرفته شد درهای خود را به طوری آن را به عنوان ساده نیست که او را "انتخاب" برای رفتن به محل کار یا نه.

بیشتر: Rep. مایک هیل معذرت خواهی برای چه 'تن از او پاسخ دریافت شد'

بیشتر: Rep. مایک هیل فایل ضربان قلب جنين سقط لایحه ممنوعیت است که حذف همه پزشکی استثنا

اگرچه فشار در محلی و در سطح ملی به راه اندازی مجدد اقتصاد, مقامات بهداشتی — از جمله دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی — هشدار می دهند که بازگشایی کسب و کار قبل از COVID-19 تحت کنترل است به احتمال زیاد نتیجه معکوس با ایجاد یک جدید سنبله در عفونت.

"(Hill) ساخته شده است آن را صدا مانند همه ما باید فقط گروه با هم و مبارزه با این" مک کالوم گفت. "ما همچنین نمی خواهید به مریض و ما نمی خواهیم به مردم می میرند فقط بنابراین ما می تواند به کار برود."

مک کالوم نوشته شده او ارز با تپه در Facebook در آن مشاهده و به اشتراک گذاشته شده صدها بار. هر چند پشتیبانی هیل نظر بسیاری از نظر تقبیح هیل پاسخ به عنوان خطرناک نادان و یا در بهترین حالت ناشنوا تن.

جدید در داشبورد وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی در گزارش بیش از 1.5 میلیون دلار floridians تماس با ثبت نرخ بیکاری بین 15 مارس و آوریل 19. تنها 6.2 درصد از متقاضیان پرداخت شده است.

در اوقات فراغت مک کالوم است که به کمک عمل Facebook گروهی به نام "فلوریدا بیکاری مسائل" که نزدیک به 4000 نفر ملحق شده اند به دنبال و به اشتراک گذاری کمک به تشکیل پرونده برای بیکاری. مک کالوم, 39, گفت: او پس از او 14 ساله بود اما او تا به حال دو مختصری نانامی به بازی در بیکاری است که به او داده اند به اندازه کافی تجربه برای کمک به دیگران.

"هر یک از ما در مواجهه با مسائل مشابه," مک کالوم گفت: "ما در حال از دست رفته را شکست عصبانی نمی گرفتن هر گونه کمک گرفتن هر پاسخ. من شروع به ارسال ایمیل و تماس با فرماندار (گروه فرصت های اقتصادی) مت Gaetz مایک هیل داگ Broxson, Jayer Williamson, Alex آندراده. کسی که من فکر کردم ممکن است قادر به کمک به, فقط کمی, فقط کسی بپرسید " آیا می توانید به من کمک کنید برخی از روشن شدن در چیزی ؟ شما می توانید به من پاسخ؟' "

او گفت: برخی شده بود بسیار مفید و حداقل بسیاری از پاسخ های او بودند حرفه ای و همدلانه است.

تنها استثنا بود تپه.

"من انتظار او را به صرفه جویی در روز" مک کالوم گفت. "من فقط به دنبال یک کمک کوچک."

تپه بوده و هیچ غریبه ای به بحث. در سال 2019 او جلب حزبی محکومیت برای رام کردن یک پیشنهاد است که همجنسگرایان باید اعدام مطابق با کتاب مقدس. او همچنین عناوین ساخته شده برای پیشنهاد لغو تفنگ ایمنی محدودیت گذشت در پی پارکلند جرم تیراندازی دفاع سختگیرانه قوانین سقط جنین و به دنبال محافظت از مؤتلفه آثار در زمینه های عمومی.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن