حیوانات خانگی رشد در مستند

برنامه های کاربردی به اتخاذ نه فقط گربه و سگ ، خرگوش مانند بوبو خزندگان و خروس را غرق محلی پناهگاه های حیو

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399
Applications to adopt not just cats and dogs, but rabbits like Bobo, reptiles, and roosters have overwhelmed local animal shelters. - COURTESY ANTI-CRUELTY SOCIETY
  • برنامه های کاربردی به اتخاذ نه فقط گربه و سگ ، خرگوش مانند بوبو خزندگان و خروس را غرق محلی پناهگاه های حیوانات.
  • حسن نیت ارائه میدهد ضد ظلم و ستم در جامعه

به عنوان رمان coronavirus همه گیر قوی هستند افراد بی خانمان ممکن است در مواجهه با چشم انداز تاریک و دلگیر در شیکاگو اما نه حیوانات بی خانمان. در روز قبل از فرماندار J. B. پریتزکر صادر اقامت خود را در خانه سفارش و در هفته های پس از, محلی, پناهگاه حیوانات شده اند هولناک با تقاضا برای پرورش و اتخاذ سگ و گربه و خرگوش و سوسمار خروس و هر موجود مخلوق. تعدادی از دسترس حیوانات خانگی کاهش یافته و به پایین تاریخی حتی به عنوان پناهگاه های حیوانات (تلقی شده توسط دولت به خدمات ضروری) ادامه را در حیوانات جدید. اما نجات حیوانات نیز دیده می شود کاهش در کمک های خیریه که در حفظ و عملیات خود را شناور.

"فرزندخواندگی دیوانه هستند از طریق سقف و کمک های مالی را متوقف کرده اند آنها اساسا آمدن به توقف screeching می گوید:" ابی اسمیت مدیر اجواتر مبتنی بر Felines و کانین. "تقاضا برای حیوانات است و بالاتر از آن تا کنون شده است چرا که مردم خانه در حال حاضر و آنها را به زمان و آنها تنها هستیم."

پس از پناهگاه در محل سفارش اسمیت تا به حال به غیر روحانی کردن سه پاره وقت کارکنان در 30 کارگر سازمان و بازسازی عملیات رسیدگی به بی سابقه حجم برنامه به اتخاذ گربه ها و سگ ها. بسیاری از پناهگاه حیوانات در حال نجات از آلاباما است که به ارمغان آورد به شیکاگو یک بار در هفته.

"ما در پست [اطلاعات در مورد سگ ها] ما در Facebook صفحه در روز شنبه" اسمیت توضیح می دهد. "برای هر 20 سگ ما پست می کنیم و حدود 115 برنامه های کاربردی. و سپس در روز یکشنبه ما نقد و بررسی برنامه های کاربردی. دوشنبه ما انجام یک مصاحبه تلفنی. و سپس چهار شنبه و پنج شنبه و مردم انتخاب کردن حیوانات و شروع یک هفته ای پرورش به اتخاذ. در پایان هفته آنها نهایی تصویب است." روز چهارشنبه اسمیت انتظار 30 سگ و هشت گربه ها می رسند از Alabama. همه سگ ها قرار داده شد در خانه های جدید در عرض یک روز. گربه فرزندخواندگی توسط قرار ملاقات با پناهگاه به طوری که آنها می توانید ترتیب برای مردم را به آمدن در یک زمان به پیروی اجتماعی فاصله پروتکل های.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Applications to foster and adopt dogs like Rusty, who provide a state-approved reason to be outside, have been particularly high. - COURTESY ANTI-CRUELTY SOCIETY
  • برنامه های کاربردی برای پرورش و اتخاذ سگ مانند زنگ زده که برای ارائه یک دولت-مصوب دلیل به خارج, شده اند, به خصوص بالا است.
  • حسن نیت ارائه میدهد ضد ظلم و ستم در جامعه

اسمیت می گوید سازمان است که در نظر گرفتن "پر زحمت مراقبت" در حیوانات مطابق با پذیرندگان برای کاهش احتمال می گرداند. او می گوید: بسیاری از علاقه مند به قبول کنندگان می گویند آنها می شده است با توجه به گرفتن یک حیوان خانگی در حالی که اما نمی تواند پیدا کردن یک زمان خوبی برای تعامل با این روند تا به حال. "ما بسیار با اعتماد به نفس است که مردم ما استوار ساخت این تصمیم در حال حاضر," او می گوید. "از 63 سگ ما قرار داده اید در سه هفته گذشته تنها دو خوب بود متناسب است." هیچ گربه ها شده اند بازگشت به پناهگاه از مستند آغاز شده است.

بزرگتر پناهگاه در حال تجربه مشابه هجوم علاقه به پرورش حیوانات خانگی به طور موقت و دائم فرزندخواندگی. "ما قادر به جای صدها نفر از حیوانات در خانه ها پرورش قبل از پناهگاه در محل سفارش می گوید:" جولیا Poukatch سخنگوی پنجه شیکاگو که همچنین ایجاد یک virtual روند تصویب و تنها اجازه می دهد تا برنامه ریزی در جلسات حضوری با حیوانات در حال حاضر. "تاریخ و زمان آخرین من شنیده بودیم 6,000 افرادی که علاقه مند در تبدیل شدن به پدر و مادر رضاعی." Poukatch اشاره می کند که پنجه قادر بوده است به محل حتی حیوانات خانگی با سلامت پیچیده نیاز دارد که به طور کلی تجدید نظر کمتر به پذیرندگان.

در پاسخ به همه گیر و در پیش بینی برخی از مردم نیاز به واگذاری حیوانات خانگی خود را به دلیل بیماری و پنجه و راه اندازی یک بحران فاستر خدمات مراقبت. مانند آن کوچکتر از همتایان اما پنجه شاهد یک کاهش در کمک های مالی با جمع آوری کمک های مردمی تا 40 درصد در ماه مارس است. Poukatch می گوید این سازمان است که در مورد آن در دراز مدت ثبات مالی.

مانند پنجه های ضد ظلم و ستم در جامعه تا به حال به لغو عمده آن سالانه رویداد جمع آوری کمک مالی و حرکت آن کمک رسانی به اهدا کنندگان آنلاین. در حالی که تصویب هزینه های یک منبع درآمد برای این سازمان مهمترین عامل صندوق آمده از کمک های خیریه. ACS ارشد برنامه افسر لیدیا Krupinski می گوید این یک تسکین برای دیدن در دسترس حیوانات رویم به جای سیل پناهگاه. "ما انتظار داشتند که به خیلی شدید موج از حیوانات که به سیستم در طول بیماری همه گیر . . . خوشبختانه که اتفاق افتاده است." ACS نیز دیده می شود یک چشم انداز مثبت از علاقه به پرورش و فرزندخواندگی و ادامه فعالیت اورژانس مراقبت از حیوان خانگی برنامه ارائه رایگان پناهگاه برای حیوانات خانگی تا 30 روز اگر صاحبان آنها از خانه های خود آواره و یا در بیمارستان بستری است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Like most other animal shelters, the Anti-Cruelty Society has switched to a virtual foster and adoption process that ends with approved applicants picking up their new pet in person by appointment. - COURTESY ANTI-CRUELTY SOCIETY
  • مانند بسیاری دیگر از حیوانات, پناهگاه ضد ظلم و ستم جامعه روشن مجازی پرورش و روند تصویب آن به پایان می رسد با تایید متقاضیان چیدن حیوان خانگی جدید خود را در فرد با تعیین وقت قبلی.
  • حسن نیت ارائه میدهد ضد ظلم و ستم در جامعه

"ما در یک موقعیت که در آن ما نمی باید به عنوان بسیاری از حیوانات در پناهگاه به عنوان ما به طور معمول انجام بنابراین ما قادر به تمرکز بیشتر بر بودن منابع و شبکه های ایمنی برای افرادی که در بیمارستان بستری شده است," Krupinski می گوید. ACS نیز گسترش آن رایگان عرضه حیوان خانگی تحویل برنامه است که به طور معمول طراحی شده برای کمک به کم درآمد شهروندان ارشد به هر کسی در شیکاگو که نیاز به کمک به مراقبت از حیوانات خانگی خود را. آن را متوقف و برنامه های کاربردی پس از دریافت بیش از 4000 درخواست در 72 ساعت اما Krupinski می گوید که آنها برنامه ریزی برای باز کردن برنامه به متقاضیان بیشتر به زودی. "اگر مردم می تواند برای حیوانات خانگی خود را از آنها نمی خواهد که به آنها را به ما بدهد. بنابراین هدف نهایی این است برای نگه داشتن انسان-حیوان پیوند دست نخورده است."

حیوانات ایم که رها شده و یا نجات از شرایط خطرناک به طور معمول گرفته شده به شهر پناهگاه حیوانات اجرا شده توسط گروه از حیوانات مراقبت و کنترل است. خصوصی پناهگاه مانند ACS خدمت در یک پشتیبان گیری از ظرفیت تحمل سرریز. اما این شهر پناهگاه نیز آمار پایین تمام وقت از حیوانات خانگی در دسترس برای تصویب از پناهگاه در محل سفارش. در طول هفته دوم مارس شهر پناهگاه (که همچنین فراهم می کند و مواد غذایی و دامپزشکی ارجاع به افراد نیازمند) فرار از adoptable حیوانات خانگی به طور کامل. روز چهارشنبه شهر پناهگاه تا به حال فقط 55 حیوانات—47 سگ شش گربه و پرندگان—به گفته سخنگوی جنی Schlueter. در سال گذشته در 15 آوریل پناهگاه تا به حال 268 حیوانات.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Kittens Chevy and Ford found a foster home with one of the Anti-Cruelty Society volunteers. - MARIA GOODYEAR
  • بچه گربه ها شورلت و فورد در بر داشت یک پرورشگاه با یکی از ضد ظلم و ستم جامعه داوطلبان.
  • ماریا گودیر

"من فکر می کنم تمام حیوانات خانگی آنقدر خراب سگ ما فقط فکر می کند این بزرگترین چیزی که همیشه می گوید:" مارسیا Coburn از زندگی تحت مستند. او اجرا می شود غیر انتفاعی قرمز درب پناهگاه حیوانات در راجرز پارک که دارای تخصص در خرگوش و همچنین سگ ها و گربه ها و همچنین تغییر به صورت آنلاین فرآیند تصویب. "ما در حال گرفتن مثل 100 درصد بیشتر از برنامه های کاربردی برای گربه ها و خرگوش" Coburn می گوید. "ما شاید 25 خرگوش که adoptable در حال حاضر. که واقعا کم است. ما تا 70 در یک زمان معمولا . . . این [گیر] دهکدهای افزایش علاقه مردم در داشتن حیوانات همدم." مانند تمام دیگر پناهگاه مصاحبه برای این داستان قرمز طول می کشد هر یک از حیوانات خود را به عقب اگر وفق تغییر ذهن خود را, اما آنها نه تنها به حال حیوان خانگی بازگشت و پس از این مستند. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب