پنتاگون و نیروی دریایی در جنگ بیش از coronavirus موارد در هیئت مدیره USS Nimitz

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 9:19 PM EDT May 9, 2020برمرتون — نیروی دریایی مورد اختلاف است ادعا می کند وجود

توسط ABESTANEWS در 24 فروردین 1399

برمرتون — نیروی دریایی مورد اختلاف است ادعا می کند وجود دارد ملوانان بیمار با COVID-19 روی عرشه ناو یو اس اس نیمیتز به عنوان ناو هواپیمابر در ادامه آماده سازی در برمرتون برای استقرار در اقیانوس آرام.

اما ژنرال جان Hyten معاون رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: پنج شنبه که نیمیتز دارای موارد است.

بوده است وجود دارد تعداد بسیار کمی از جوش در نیمیتز و ما در حال تماشای آن بسیار نزدیک قبل از نیمیتز می رود," او گفت:. "اما آن را یک برک آوت نیست سنبله بزرگ در این نقطه است."

نیروی دریایی را رد کرده است این کشتی دارای موارد است.

ملوان ها نمایش داده می شود علائم و قرار داده شد در انزوا و دور از کشتی "از فراوانی از احتیاط" اما آزمایش ویروس ثابت شده نتیجه Cmdr. جان Fage سخنگوی آمریکا 3rd ناوگان گفت: Kitsap Sun.

"ملوانان بود که در تماس نزدیک با فردی نیز حذف شده از کشتی به عنوان یک احتیاط قرار داده و به قرنطینه" Fage گفت. "که ملوان باقی می ماند کردن کشتی."

دوم ملوان آزمایش مثبت برای COVID-19, Fage اضافه شده اما آنها که خارج از دولت و در زمان ترک.

COVID-19: ناو هواپیمابر نیمیتز آماده برای قرنطینه به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد

"که ملوان باقی می ماند, در آن محل بوده یا روی نیمیتز پس از خروج از منطقه در ترک" او گفت:.

نیروی دریایی این اظهارات در تقابل با گزارش از سیاسی و دیگران که تایید یک مورد مثبت در کشتی با استناد به منابع ناشناس.

نیمیتز به نجات ؟

نیروی دریایی به نظر می رسد مشتاق به ارسال یک حامل یکی از 11 در یک ناوگان از بزرگترین کشتی های جنگی به اقیانوس آرام برای از بین بردن یو اس اس تئودور روزولت در گوام است که 416 coronavirus موارد و بیش از 2000 ملوانان منتقل کردن کشتی. روزولت سابق فرمانده افسر سروان. برت Crozier کار اخراج شد پس از درخواست کمک به موارد گسترش در هیئت مدیره. نیویورک تایمز گزارش کرده است Crozier از قرارداد ویروس.

"این یک ایده خوب به فکر می کنم که تدی روزولت یک-از-نوع موضوع" ژنرال جان Hyten معاون رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: یک پنتاگون در کنفرانس خبری. "ما بیش از حد بسیاری از کشتی ها در دریا. ... به فکر می کنم که آن را هرگز دوباره اتفاق خواهد افتاد این است که یک راه خوب برای برنامه ریزی است."

Hyten گفت: USS Nimitz است نامشخص تعدادی از اعضای خدمه که این ویروس.

بوده است وجود دارد تعداد بسیار کمی از جوش در نیمیتز و ما در حال تماشای آن بسیار نزدیک قبل از نیمیتز می رود," او گفت:. "اما آن را یک برک آوت نیست سنبله بزرگ در این نقطه است."

نیروی دریایی کاهش یافته است به دولت که نیمیتز می تواند ترک پایگاه نیروی دریایی Kitsap-برمرتون. کشتی آماده برای یک پردازنده قرنطینه برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض خود قرار داده در محل روزانه پزشکی نمایش اضافه شده مورد نیاز برای تمیز کردن کشتی است و "به حداقل رساندن گروه تجمعات به حداکثر میزان ممکن است" Fage گفت: قبلا.

1100-پا-طولانی flattop شده است آموزش در دریا پس از اتمام تعمیرات اساسی در سال 2018 در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی. در اوایل سال جاری خدمه که سن و سال به طور متوسط 24 انجام عملیات پرواز و دیگر فرآورده ها به آماده شدن برای در دریا می شود. هواپیما حامل استقرار می تواند بیش از یک و نیم سال; یو اس اس آبراهام لینکلن به اتمام 295 روز در دریا در طول یک around-the-world استقرار به این نتیجه رسیدند که در ماه ژانویه است.

یو اس اس کارل وینسون به تازگی در سمت چپ حوض خشک در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی زیر بازسازی به عنوان بخشی از ادامه $367 میلیون تعمیرات اساسی. به عنوان اپیدمی گسترش یافته هر دو کشتی سازی و Vinson گزارش اولین موارد مثبت قبل از پنتاگون ممنوع فردی فرمان نظامی از گزارش آنها.

Coronavirus: نیروی دریایی محروم توسط پنتاگون از افشای coronavirus موارد در حالی که حامل شیوع همچنان ادامه دارد

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب