Pensacola فرودگاه دریافت 11 میلیون دلار آن را به عنوان پرانتز برای دراز مدت تاثیر coronavirus

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:27 PM EDT May 16, 2020این Pensacola فرودگاه بین المللی دریافت خواهد ک

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

این Pensacola فرودگاه بین المللی دریافت خواهد کرد کمی بیش از 11 میلیون دلار از دولت فدرال به عنوان بخشی از بسته محرک اقتصادی به تصویب رسید در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

اداره هواپیمایی فدرال اعلام کرد این هفته چگونه آن را توزیع 10 میلیارد دلار در محرک بودجه برای فرودگاه که تصویب شد به عنوان بخشی از مراقبت عمل می کنند.

ایالات متحده حمل و نقل وزیر ایلین L. چائو گفت: 10 میلیارد دلار بود که با هدف صرفه جویی در شغل در فرودگاه.

"این 10 میلیارد دلار در اورژانس منابع کمک خواهد کرد که صندوق ادامه عملیات از ملت ما فرودگاه در طول این بحران و نجات کارگران مشاغل" چائو گفت.

Pensacola فرودگاه را دریافت خواهد کرد $11.08 میلیون دلار بودجه از FAA را از دست داد فرودگاه درآمد به دلیل coronavirus.

دن فلین مدیر Pensacola فرودگاه بین المللی, گفت اخبار, مجله روز پنج شنبه که ترافیک مسافری پایین است حدود 90%. او گفت: تعداد زیادی از مردم رفتن را از طریق امنیتی در فرودگاه رفته از حدود 3200 نفر در روز به حدود 300 نفر در هر روز است.

در حالی که اکثر مردم به ماندن در خانه وجود دارد که نیاز به سفر از جمله اعضای نظامی و مراقبت های بهداشتی حرفه ای فلین گفت.

"من می توانم به شما بگویم که اکثریت افراد وجود دارد باید توجه به تماس به کاهش در آنچه شما انجام می دهند و سفر تنها در صورت لزوم" فلین گفت. "و این راهی است که باید آن را."

این فرودگاه متکی بر هزینه از مسافران به کار گیرند.

"این بدان معناست که این هزینه ها در آینده برای جبران تعمیر و نگهداری و بهره برداری از فرودگاه در حال رها کردن به طور چشمگیری" فلین گفت.

یک منبع بزرگ از فرودگاه عملیات تامین می شود پارکینگ درآمد فلین گفت.

"در این زمان از سال به طور معمول باید یک زن و شوهر از هزار خودرو در پارکینگ" فلین گفت. "در حال حاضر ما کمتر از 200 اتومبیل در پارکینگ."

مناطق دیگر از بودجه آمده از هزینه اجاره اتومبیل فروش مواد غذایی و هزینه های پرداخت شده توسط شرکت های هواپیمایی.

فلین گفت: کاهش درآمد حاصل معنی این فرودگاه تا به حال به قطع مانند تعویق انداختن پروژه ها و خدمات برش مانند پارکینگ شاتل سرویس در حالی که ترافیک پایین است.

وجوه فدرال کمک خواهد کرد تا برای کسانی که درآمد فلین گفت.

"در صورت عدم وجود مراقبت های عمل پول من می خواهم که به معنای واقعی کلمه افزایش نرخ که من هزینه اجاره اتومبیل اجاره فضا افزایش نرخ که من مسئول هواپیمایی زمانی که آنها به زمین هواپیما" فلین گفت. "و این آخرین چیزی است که شما می خواهید برای انجام در یک وضعیت شبیه به این. شما نمی خواهید به ایجاد یک وضعیت بد و بدتر چرا که در حالی که درآمد ما پایین است درآمد خود را پایین است به طور قابل توجهی به عنوان به خوبی."

فلین گفت: 11 میلیون دلار خواهد شد نه تنها کمک به این سال بلکه در سال آینده به عنوان او در انتظار تغییرات در راه خطوط هوایی به کار گیرند.

"نگاهی 40 روز پیش که در آن ما ضربه رکورد تعداد مسافران در اینجا در پنساکولا و ما تا به حال بسیار خوب تعداد non-stop مقصد" فلین گفت. "این که نمی شود در مورد زمانی که ما آمده ایم از این. وجود دارد رفتن به باید که درآمد اختیاری به سفر و پس از آن وجود دارد رفتن به باید تمایل به مسافرت به ویژه سفر در هواپیما. بنابراین آن را می توان در حالی که قبل از صنعت هواپیمایی می شود که در آن 40 روز پیش."

فلین گفت: ممکن است تا دو سال به صورت همه چیز به عقب بر گردیم به حالت عادی در صنعت هواپیمایی.

"این است که رفتن به کوه در می رم در یک سوئیچ نور و همه چیز می رود به حالت عادی بازگشت" فلین گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن