کارگران پاره وقت پیدا کردن coronavirus مزایای بیکاری به

مرجان مورفی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:20 PM EDT Apr 17, 2020کریستینا Pickens می دانستم که وضعیت خود

توسط ABESTANEWS در 1 اردیبهشت 1399

کریستینا Pickens می دانستم که وضعیت خود را به عنوان یک خدمتکار بود و تنها به بدتر زمانی که او از دست رفته بیش از $5,000 دستمزد در ماه مارس.

پیکنز که پاک اجاره کابین در سویرویل تنسی شاهد کاهش شدید سفارشات از معمول مشتریان به عنوان رخصتی بهار مشتریان شروع به لغو رزرو با توجه به COVID-19 شیوع.

با هیچ امدادی در چشم پیکنز تا به حال هیچ چاره ای اما برای فایل بیکاری.

"من مردم بستگی دارد به شدت در آینده برای تعطیلات" Pickens می گوید.

چه Pickens انتظار نیست اما چقدر دشوار خواهد بود به جمع آوری بیکاری به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل در تنسی است.

"من نا امید چون من نمی توانم پیدا کردن پاسخ به عنوان جایی که من می توانید برخی از کمک مالی" او گفت:.

"ما نیاز به کمک در حال حاضر': Coronavirus محرک امداد درخواست از خود اشتغالی به واشنگتن: "ما نیاز به کمک در حال حاضر'

تاخیر در بیکاری کمک: فرفره کارگران خود اشتغالی در صورت تاخیر در بیکاری کمک

به عنوان آمریکایی ها تجربه رکورد اخراج, کاهش ساعت ها و دیگر مسائل مربوط به اشتغال در میان بی سابقه بیماری همه گیر کوروناویروس فرفره کارگران مستقل پیمانکاران مترجمان آزاد و کارگران موقت در سراسر کشور در حال پیدا کردن خود را در یک وضعیت مخاطره آمیز.

شماره 57 میلیون و به نمایندگی از یک سوم از نیروی کار این بخش زمان و خود اشتغالی کارگران در حال مبارزه برای به دست آوردن کمک های وعده داده شده آنها را تحت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند.

اما آنچه آنها در حال پیدا کردن است که کارکنان دولت در بسیاری از ایالت ها نیست آموزش دیده برای رسیدگی به خود را در موقعیت های منحصر به فرد. قوانین حاکم بر زمانی که یک کارگر می تواند جمع آوری بیمه بیکاری می تواند گیج کننده. تکنولوژی کهنه و برخی از ایالت آریزونا چنین طاقت فرسا واجد شرایط محدودیت هایی که کارگران پاره وقت نمی توانید دریافت مزایای در همه – حداقل برای زمان حال.

"اکثر ایالت قوانین خاص در مورد بخشی-در دسترس بودن زمان است که اضافه کردن موانع بیمه بیکاری واجد شرایط گفت:" یک گزارش ملی قانون استخدام پروژه. "محدودیت کلی کار ساعت زمان از روز یا روزهای هفته اعمال شده توسط بهداشت و درمان ناتوانی های, مراقبت, مسئولیت, و یا دیگر عوامل می تواند به جلوگیری از متقاضیان از دریافت UI منافع در هر دولت است."

برخی از این محدودیت ها را تبدیل به کمتر مربوطه یک بار جدید همه گیر کمک های بیکاری مزایای به طور کامل به اجرا در سراسر کشور است. که نه تنها مورد در حال حاضر.

Coronavirus ناشی از کار و زیان در سراسر آمریکا: کلید نوسان ایالت میشیگان و پنسیلوانیا در میان سخت ترین ضربه

نرخ بیکاری: رکورد 22 میلیون آمریکایی فایل برای منافع بیش از ماه گذشته به عنوان اخراج ادامه

در تنسی پیکنز گفت: آن را دشوار است به حرکت نیروی کار و نیروی کار توسعه وبسایت, و او با اعتماد به نفس تلاش خود را خواهد شد در نتیجه یک پنی از مزایای بیکاری.

حتی زمانی که دولت پیاده سازی تغییرات تحت مراقبت عمل Pickens است انتظار نیست خیلی. تنسی رتبه در نزدیکی پایین از کشورهای ایالات متحده آمریکا در شرایط استفاده از مزایای بیکاری – ارائه 275 دلار در هر هفته فقط یک کسری از آنچه Pickens به دست آورده از او کسب و کار تمیز کردن.

"آنها راه پشت در چه واقعا در رفتن از نظر تلاش برای درخواست هر نوع سود" Pickens گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

موانع در کمک های فدرال

زمانی که کنگره با تصویب آن 2.2 تریلیون دلار بسته امداد در ماه گذشته مزایای قراره تمدید به هر کس نهفته سفارش به ماندن در خانه.

نه تنها کارگران تمام وقت دریافت چک بیکاری اما تحت این بیماری همه گیر بیکاری برنامه کمک مترجمان آزاد و فرفره کارگران را دریافت نیمی از میانگین بیکاری در کشورهای خود را و اضافی 600 $در هر هفته از طریق ژوئیه 31.

حتی خود اشتغالی و پاره وقت کارکنان را از مزایای قانون صرف نظر از اینکه متحده اجازه داد کسانی که در طبقه بندی کارگران برای دریافت مزایای قبل از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما بسیاری از این کارگران اجرا به موانع.

"مصرف swamping سیستم در حال حاضر گفت:" وین Vroman یک کار اقتصاددان و مرتبط با شهری موسسه واشنگتن فکر می کنم تانک که انجام سیاست های اقتصادی و اجتماعی پژوهش است. "ادعای قابل توجهی با سابقه کار بسیار آسان تر به خدمات و کسانی که کارگران قادر خواهد بود به جمع آوری منافع خود را خیلی دیر است."

پاره وقت و خود اشتغالی کارگران که نمی تواند در حال حاضر پرداخت های اینترنتی بسیار سخت تر برای خدمات Vroman گفت. دولت سیستم های کامپیوتری به سادگی راه اندازی برای رسیدگی به درخواست های خود را زیرا آنها نمی دیدار با معیارهای زمان.

اولیویا Wertheimer برای مثال نگه داشته شدن او ساعت کاهش می یابد در اواسط ماه مارس تا در نهایت او را در جدول پانینی رستوران در Worcester, Massachusetts.

اما خبر بد مرکب زمانی که 22 ساله دانشجو در Becker کالج سعی کردم به یک فایل بیکاری ادعا می کنند. دولت وزارت بیکاری کمک به او گفت که او نمی تواند ادامه دهید چرا که او را برآورده نمی کنند حداقل دستمزد دولت مورد نیاز است.

در ماساچوست کارگران باید کسب حداقل $5,100 در گذشته از چهار محله که می آید به 425 دلار در هر ماه است.

Wertheimer تا به حال تنها کار کرده و کمی بیش از سه ماه به دست آورده و در حدود 1500$.

بدون کمک از دولت او مجبور شد به شیب به پس انداز. او احساس می کند سپاسگزار به تقسیم اجاره با هم اتاقی کاهش برخی از فشار مالی.

مبهم Schuler یک پیشخدمت زن در پرسکات آریزونا تا به حال تجربه مشابه. پس از از دست دادن شغل خود در, Golden Corral, رستوران, وزارت امور خارجه امنیت اقتصادی تبدیل شده او را برای بیمه بیکاری دلیل او را ندارد "حداقل 7000 دلار در مجموع دستمزد در حداقل دو چهارم از پایه دوره با حقوق و دستمزد در یک چهارم برابر با $5,987.50 یا بیشتر."

Schuler گفت: ABC 15 اخبار در آریزونا که او "واقعا شگفت زده کرد" چرا که او فکر می کردم همه Arizonans قرار بود برای دریافت کمک.

"من نمی دانم آنچه که من میخوام انجام," او گفت: پخش روزنامه نگار. "من می ترسم. من می ترسم."

که نه راه مراقبت عمل توسط کنگره تصویب یک ماه پیش قرار است به کار. همه کارگران زدم از کار به دلیل بحران قرار است به گرفتن برخی از کمک های مالی به آب و طوفان است.

"قانون جدید باید برای هر کسی که می تواند نشان دهد یک پیوست به نیروی کار گفت:" میشل همیشه سیاست تحلیلگر ملی قانون استخدام پروژه. "مشکل این است که آن را طول می کشد در حالی که برای دریافت این برنامه آماده برای پیاده سازی است."

همیشه توضیح داد که وزارت کار ایالات متحده برای اولین بار به موضوع دستورالعمل به طوری که کشورهای دقیقا می دانند که چگونه به تفسیر قانون جدید است. سپس متحده مجبور به راه اندازی سیستم های کامپیوتری خود را بر اساس آن تفسیر است.

"آنها باید به در و reprogram کامپیوتر خود را به پذیرش همه این افراد جدید و تغییر تمام ورودی ها تا کامپیوتر نمی لگد مردم خارج و به طوری که آنها را قبول انواع جدیدی از اسناد و مدارک – به جای پرداخت های اینترنتی – به منظور بررسی اشتغال," او گفت:. "آنها باید برای اجرای تمام این مسائل و قدیمیترین هر دولت گفت: آنها می تواند انجام دهد این است که با مارس 18."

همیشه گفت: دولت واشنگتن به احتمال زیاد اولین دولت آمده آنلاین در حالی که دیگران نخواهد بود تا اواسط ماه مه.

"من در واقع کاملا در مورد چه مدت آن را برای دریافت هر گونه مزایای از" همیشه گفت.

برت Bezio معاون مطبوعاتی وزیر آریزونا وزارت امنیت اقتصادی گفت: دولت هنوز ارزیابی ارشاد از وزارت کار ایالات متحده در مورد نحوه تمدید بیمه بیکاری به صورت پاره وقت یا کوتاه مدت کارکنان مانند مه آلود Schuler که به طور سنتی دریافت نکرده مزایای.

"اجرای این ماده نیاز به سیستم قابل تغییر" Brezio گفت: در یک ایمیل به ایالات متحده آمریکا امروز. "ما در حال پذیرش برنامه های کاربردی برای (همه گیر کمک های بیکاری) و این مدعیان پردازش خواهد شد یک بار سیستم تغییرات در محل هستند."

مشابه کلمه از احتیاط در مورد احتمالی پرداخت مزایای بیکاری به نظر می رسد در اوهایو وزارت کار و خانواده خدمات وب سایت.

آن را می گوید که خود اشتغالی و کارگران پاره وقت خواهد بود واجد شرایط برای مزایای بیکاری هنگامی که برنامه های جدید در حال فعالیت است.

"مانند سایر ایالت اوهایو در حال انتظار برای راهنمایی بیشتر از وزارت کار ایالات متحده در مورد نحوه operationalize آن" اوهایو سایت می گوید. "هنگامی که آن را به بالا و در حال اجرا عطف به ماسبق مزایای ارائه خواهد شد. ما به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر به عنوان به زودی به عنوان ما آن را داشته باشد."

کارگران آسیب پذیر در بحران

در ضمن فرفره کارگران و پیمانکاران مستقل خود اشتغالی مترجمان آزاد پاره وقت و موقت کارگران در یک موقعیت آسیب پذیر.

به گفته های اخیر, شهری, موسسه, گزارش, بسیاری از وقت و خود اشتغالی کارگران در حال حاضر زندگی می کنند نزدیک به لبه قبل از coronavirus بحران در زمان نگه دارید.

"حدود 44 درصد از هر دو ساعتی و خود اشتغالی کارگران گزارش مشکل پرداخت برای نیازهای اساسی مانند مسکن و آب و برق, مواد غذایی و یا مراقبت های پزشکی در طول سال 2019" این گزارش گفت:.

این گزارش اضافه شده است که بیش از یک چهارم از کارگران ساعتی و 21 درصد از کارگران خود اشتغال گفت: آنها را مشکل آینده با 400 دلار به پرداخت برای هزینه های غیر منتظره در ماه آینده.

برخی از کار دو یا سه شغل به پایان می رسد دیدار و اگر آنها از دست دادن یک شغل و یا قطع راه برگشت را خانواده خود را در خطر است.

اسکات گیبسون تمام وقت شغل مدیر خدمات در تعاملی دانشکده فن آوری در آتلانتا و پاره وقت Grubhub تحویل راننده به تازگی خود را ساعت ها در خود شغل تمام وقت برش از 40 به 30 در هر هفته.

او در زمینه بیکاری به را تشکیل می دهند تفاوت.

"من نگران هستم که من شغل دوم خواهد من را تحت تاثیر قرار بیکاری دستمزد از اولین کار" گیبسون گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

گیبسون کارفرما به او کمک کرد تا روند خود را بیکاری ادعا در مارس 8, اما او هنوز شنیده می شود از وزارت کار.

همیشه ملی قانون استخدام پروژه تحلیلگر گفت: گیبسون یک فرصت خوب برای گرفتن یک جزئی پرداخت.

"اگر من کار دو شغل و از دست دادن یک است که باعث می شود من درآمد به پایین توسط یک چهارم من باید واجد شرایط برای بخشی از بیمه بیکاری," او گفت:. "و من نیز باید دریافت اضافی $600."

اما او افزود که Grubhub درآمد می کند مسائل پیچیده خواهد شد و باید اعلام شود.

همیشه اضافه شده است که بسیاری از مردم به اشتباه بر چگونگی داشتن یک شغل دوم خود را تحت تاثیر قرار بیکاری دستمزد.

هر کسی که پرداخت نشده در نظر گرفته شده است بیکار است و حق دریافت کمک های فدرال, او گفت:. تاریخ پرداخت و قرار است به سپرده خواهد شد هنوز مشخص نیست.

"این رفتن را سخت می شود و آن را برای رفتن به گرفتن برخی از زمان, اما مردم نیاز به یادآوری شود که این خود به دست آورده مزایای" همیشه گفت. "این سیستم باید آنها را پوشش میدهد."

کمک: Charisse Jones, Michael براگا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن