"بیشتر مردم می میرند'

پس از طبخ زندان شهرستان پدید آمده به عنوان یک کانون COVID-19 بحران در این ماه با یک زندانی کشته و بیش از 275

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

پس از طبخ زندان شهرستان پدید آمده به عنوان یک کانون COVID-19 بحران در این ماه با یک زندانی کشته و بیش از 275 آلوده ائتلافی از حقوق مدنی گروه ب یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در دادگاه فدرال به دنبال آزادی فوری پزشکی در خطر مردم است. در مارس 9, یک قاضی فدرال را رد کرده و درخواست برای آزادی زندانیان اما دستور طبخ County sheriff توماس دارت به بهبود بهداشت و حمل اجتماعی جدید فاصله اقدامات در سر می برند تسهیلات.

نرخ فعلی coronavirus عفونت در طبخ زندان شهرستان است که بیش از 30 بار بالاتر از آن است که در سراسر شهر به عنوان کل با توجه به تصمیم قاضی. با گروه های زیادی از بازداشت شدگان شلوغ هم به عنوان آنها در انتظار محاکمه به زندان تبدیل شده است و این کشور نهایی superspreader, promulgating انتقال این بیماری از زندانی به زندانی و سپس به جمعیت عمومی به عنوان زندانیان منتشر می شوند به جوامع است که در حال حاضر در نقاط مهم برای ویروس.

در حالی که چندین زندانی طرفداران حقوق استقبال بخش هایی از تصمیم قاضی آنها نیز مورد سوال که آیا این امر کاهش میزان عفونت در هر قابل توجهی در راه است. در حالی که Dart مورد نیاز است برای بهبود بهداشت در زندان و ارائه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به برخی از زندانیان "در این مرحله لازم کافی بود اگر ما جدی در مورد مسطح منحنی و صرفه جویی در زندگی می کند می گوید:" آماندا Klonsky یک محقق از جرم حبس که صرف بیش از یک دهه به عنوان یک مربی در Cook County, نوجوان بازداشت موقت مرکز.

در حال حاضر وجود دارد 4,500 مردم در طبخ زندان شهرستان است. همانطور که در آوریل 12, برخی از 306 از آنها آزمایش مثبت برای COVID-19 دو فوت کرده اند و مرگ یک سوم در دست بررسی است. یک هزار تن از بازداشت شدگان بیحال در مرکز زیرا آنها قادر به پرداخت هزینه پول به قید وثیقه. دیگران مانند Vada آلن یک زندانی بود که دو بار رد وثیقه با وجود اینکه شما با COVID-19 هستند بدون خشونت مجرم که مطرح تهدیدی برای جامعه است. این تصمیم قاضی ممکن است اضافه کردن یک لایه نازک از حفاظت برای زندانیان و کارکنان, اما آن را کمی به درمان یک وضعیت دردناک به طور نامتناسبی فقیر و مردم از رنگ.

Sharlyn فضل مدیر اجرایی شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق می گوید که در حالی که او "heartened با شناخت [توسط دادگاه فدرال] از خطر مردم در طبخ زندان شهرستان روبرو هستند" او هشدار داد که "اگر بخش نیست decarcerate سرعت بیشتر مردم خواهد مرد. به اندازه کسی که حساب بانکی نباید تعیین اینکه آیا یا نه آنها زنده ماندن این بیماری همه گیر."

علاوه بر آلوده زندانیان 218 کارکنان در طبخ زندان شهرستان باید آزمایش مثبت برای COVID-19. در میان آنها هشت پرستاران که تا اخیر مداخله توسط Cook County, رئیس جمهور هیئت مدیره پرسپولیس Preckwinkle کار شده بود و بدون مهم PPE مانند N95 ماسک ماسک.

Marti اسمیت یک پرستار ثبت شده و میانه مدیر پرستاران ملی ایران می گوید, پرستاران در زندان ترس اقدامات تلافی جویانه و اقدامات انضباطی اگر آنها علنا اعتراض به شرایط کاری و حتی به عنوان آنها به بخش خصوصی قرار داده و خود را در معرض خطر. پرستاران در تعامل نزدیک با آلوده بازداشت شدگان و سپس استفاده مجدد از لباسهای که در نظر گرفته شده برای استفاده تنها: "کسانی که کارگران مجبور به عقب آمده از بازداشت شدگان' منطقه در COVID-پوشش لباس از طریق 'پاک کردن مناطق مانند ایستگاه پرستاران" اسمیت می گوید. "همه چیز در مورد آن محل فقط وحشتناک است."

زندان شهرستان مقامات در دفاع از خود و پاسخ به COVID-19 با اشاره به offsite 500 تخت قرنطینه و مراقبت از تاسیسات و تلاش برای حرکت بازداشت شدگان از دو سلول به سلول های انفرادی به افزایش اجتماعی فاصله. طرفداران می گویند آن را بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است.

Stateville مرکز تادیبی در Joliet نیز به عنوان یک کشنده مرکز coronavirus عفونت است. دو زندانی اند و به عنوان یک نتیجه از رمان coronavirus مربوط به عوارض و بیش از یک نفر از هر 15 زندانیان باید آزمایش مثبت است. با توجه به زندانیان بارها از صابون تبدیل شده اند پراکنده و ضد عفونی کننده دست است که هیچ جا یافت می شود و بسیاری از امکانات مسدود شده اند از قرار دادن تماس های تلفنی با اعضای خانواده پس از بحران آغاز شده است. یک زندانی Lonnie اسمیت در توصیف حداکثر امنیت به عنوان یک عملا "اعدام."

در آوریل 6, سه هفته پس از دستور بستن رستوران ها و کافه ها برای تحمیل اجتماعی فاصله Gov. J. B. پریتزکر امضا فرمان اجرایی را قادر می سازد ایلینوی وزارت اصلاحات به صدور موقت furloughs به زندانیان "پزشکی آسیب پذیر است . . . به پیمانکاری و گسترش" COVID-19.

پریتزکر را به دنبال جداگانه طرح دعوی در دادگاه مدنی حقوق گروه به دنبال انتشار برخی 13,000 زندانیان واجد شرایط از آنچه که شاکیان به عنوان "یک ظرف پتری" برای توده COVID-19 عفونت است. در حالی که برخی از طرفداران استقبال فرماندار حرکت بیل رایان جانباز decarceration فعال را رد کرد و آن را به عنوان یک پانسمان بیش از یک زخم خمیازه.

"این بهتر از هیچ چیز است, اما آن را درب بعدی به هیچ چیز" رایان می گوید. "آنچه مورد نیاز است در اینجا این است که اساسا یک تغییر ساختاری و اگر از آن ساخته نیست ما می توانید مطمئن شوید که این اتفاق می افتد دوباره." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب