خط مور می داند که چگونه به تنهایی

من خریداری چگونه به تنهایی مدتی در سال گذشته زمانی که شریک زندگی من و من در نظر گرفتن یک استراحت. من به یاد د

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

من خریداری چگونه به تنهایی مدتی در سال گذشته زمانی که شریک زندگی من و من در نظر گرفتن یک استراحت. من به یاد داشته باشید نشستن در وان حمام پاره کردن غرق شدن در حباب و به tweeting به خط مور نویسنده این کتاب بود که او من را از طریق یک زمان. من هرگز شناخته شده است چگونه به تنهایی. من هنوز هم نمی کنند. من سریال monogamist و حتی در حال حاضر شریک زندگی من (ما آشتی شش ماه بعد) جدا شده است در اینجا با من است (مانند درست در کنار من). بله تنها بودن چیزی است که من لذت بردن از—در پیاده روی در فروشگاه مواد غذایی در حمام برای چند ساعت در حالی که نوشتن—اما به طور کلی من گه فرد بدون من جوانه خانواده و لب به بوسه. مور کتاب به من کمک کرد تا به دست آوردن برخی از اعتماد به نفس در aloneness.

برنده جایزه کمدین نویسنده و موسیقیدان و بازیگر می نویسد در کتاب "من کار هر روز و خستگی ناپذیر مثل شما باور نمی در حال خوب لعنتی در نهایت می تواند ما را بیش از این با من خیلی خسته و من فقط می خواهم به سفر و خوردن و لبخند و حرکت را از طریق جهان با نوعی از صلح است." این کلمات کاملا منطبق با جهان ما در حال حاضر. در حال حاضر اگر ما به تنهایی و یا با هم, ما در حال کار بر, کار سخت تر از همیشه قبل از به شناور باقی می ماند به تلاش و مدیریت برخی از مرتب کردن بر اساس حالت عادی در یک زمان هنگامی که همه چیز پیچیده وارونه و رو به عقب.

من برنامه ریزی شده بود یا ملاقات یا تلفن-چت با مور (که مستقر در نیویورک) هنگامی که او آمد به شیکاگو برای او آتش زنه زندگی می کنند! تور. در طول نمایش مور می کشد تا آتش زنه روی صحنه و جمعیت تصمیم می گیرد اگر او ابجو بد و کم مایه به سمت چپ یا راست. برنامه ریزی شیکاگو خرما در ماه آوریل اما پس از آن همه گیر اتفاق افتاده است. بنابراین مور تا به حال برای دریافت خلاق است. در ابتدا او را ویران کرد. "بنابراین من فکر کردم صبر کنید تاپیک رو به عنوان یک راه برای همیشه در ارتباط ماندن با مخاطبان و تنهایی با هم در حال حاضر و هنوز هم زندگی می کنند نشان می دهد چرا که هنرمندان و مخاطبان به یکدیگر نیاز دارند," او می گوید. "من به معنای واقعی کلمه نوشت: کتاب در مورد چگونه به تنهایی و در حال حاضر من زندگی من انجام زندگی می کنند کمدی و موسیقی, بنابراین من ایجاد شده این livestream نشان می دهد."

مور او را توصیف livestream, چگونه می توان به تنهاییبه عنوان یک "اواخر شب نشان می دهد" که در آن او در مورد چگونه او را به انجام, چگونه او احساس و پس از آن باز می شود تا چت برای بینندگان. "سپس ما به تماشای فیلم های خنده دار از 50s/60s و من جوک طول آنها مانند Mystery Science Theater," او می گوید. "سپس ما بازی '80s بازی تخته من تپش قلب و مخاطبان حدس بزند که من میخوام انتخاب کنید که بسیاری مانند آتش زنه زندگی می کنند! در این راه است. گاهی اوقات من فراموش Tinder زندگی می کنند! به عنوان به خوبی." مور به پایان می رسد نشان می دهد او با "موسیقی مهمان" که در آن او را پوشش می دهد آهنگ های کارائوکه به سبک عملکرد هر چه هنرمندان بخواهد او را (بینندگان ارائه می دهند تا پیشنهادات خود را بیش از حد). من تا به حال لذت بردن از شنیدن مور پوشش فیونا اپل "در محدود"—او راديال کردن کامل همه گیر لحن ساخته شده است که یکی از بینندگان می گویند که آنها ممکن است در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک فن اپل.

مور باند آن عاشقانه است که با انتشار آلبوم دوم خود را در سال جاری تا livestream یک راه برای مور برای ترویج آن است. "و در حال حاضر هر نشان می دهد که مبتنی بر اهدای یا از طریق Venmo پی پال یا Patreon پس از آن واقعا پشتیبانی شده توسط بینندگان" او توضیح می دهد. در طول جریان cha-ching سر و صدا از او Venmo می رود و مور gleefully با تشکر نوع خود اهدا کنندگان از طریق ویدئو.

هر چند در طول livestream به نظر می رسد مانند مور است که به سادگی چت با یک دوست قدیمی او می گویند برخی از آماده سازی درگیر است. "من در انتخاب فیلم ها برای شب, و آهنگ, و اغلب آماده خواهد شد به بحث در مورد برخی از مردم سوال کرده بود در تنهایی/جداسازی در طول این زمان اما نشان می دهد کاملا بداهه در غیر این صورت است که واقعا سرگرم کننده است." و شما می توانید هیجان مور است که تماشای فیلم برای اولین بار با بینندگان. بداهه مرتب کردن بر اساس مور چیزی که به نظر می رسد او به عنوان یک هیجان از خودانگیختگی.

آنچه که من به خصوص قدردانی به عنوان یک بیننده بود که چگونه من می تواند نامرئی اگر من انتخاب می شود و یا من می توانم وارد اتاق گفتگو (مانند خوب ol' هدف روز) و چت با مور طرفداران اگر من ولع مصرف برخی از قابلیت اتصال به اینترنت. مور موافق است. "شخص که چگونه به تنهایی بینندگان هستند تا به آن متصل جادویی." اگر چه او نمی توانید به طور مستقیم شرکت در چت به خاطر او انجام او فکر می کند آن را هیجان انگیز و ویژه به تماشای او فن پایه رشد و رسیدن به یک دیگر در همان زمان.

آینده نشان می دهد که برای مور ممکن است نگاه متفاوت از این مراحل شروع. او را ممکن است در بازی های ویدئویی به عنوان Twitch یک پلت فرم به طور معمول استفاده می شود برای علاقهمندان به بازی و او ممکن است شروع تا ایده خود را برای کودکان نشان می دهد به نام Strawberry Milk. اما برای در حال حاضر مور است و تنها در تلاش برای چسبیدن. "مانند بسیاری از ما در حال حاضر این قراره من را یک دقیقه برای رسیدن به یک کاملا جدید جهان," او می گوید. "من هنوز عزادار بسیار و تلاش برای کمک به مردم از طریق آن که عزادار بیش از حد. من سعی می کنم به خودم بگویم فقط به نگه داشتن مصرف آن را یک گام در یک زمان اما من واقعا هیجان زده برای دیدن که چگونه به تنهایی livestreaming نشان می دهد می توانید بروید." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن